kakkoselta tulee ohjelma Agetsista.
Toi Esa Pulliainen on söpö, sulonen, ihanan namu......
Iiiiik, sais sen tohon, oijoijoijoi oooooooooiiihhhhhhh.
Toi tyyppi on söpö
19
760
Vastaukset
olis melkein hyvä jos Topi osais laulaa...
Eikö ne saa siihen hommaan ketään tajuissaan olevaa?- hurja-hilda
tykänny hirveesti Topista, pikkasen vaan, mut ihan oikeesti, Agents, ilman Topia on Orpo....
Mut toi Pulliainen, mistä mä löydäm niiden keikkakalenterin??????
Mä täytän maaliskuussa 50, mä haluun sillon kattoon Pulliaista, ja jumankaut, kun pääsis haliin..iiikkkkkkkkkkkkkkkk..
Eikä ne tietty ole kun tauolla, helvata... - hyvä...
...sillon kun mikissä oli Jorma Kääriäinen...Topi laulaa et sanoista ei saa selvää...
- hurja-hilda
hyvä... kirjoitti:
...sillon kun mikissä oli Jorma Kääriäinen...Topi laulaa et sanoista ei saa selvää...
on huippu. Oletko ikinä nähnyt, kun hän laulaa Elvistä, tai kuullut???
Se on jotain upeaa. hurja-hilda kirjoitti:
Se on jotain upeaa.maailman naisten yhteinen JORMA;))) Ääääh...
- on ja...
hurja-hilda kirjoitti:
Se on jotain upeaa....olen nähnyt...kurkista tuonne linkkiin jos ilmestyy tulevat keikat...
http://www.agents.fi/keikat/ - hurja-hilda
on ja... kirjoitti:
...olen nähnyt...kurkista tuonne linkkiin jos ilmestyy tulevat keikat...
http://www.agents.fi/keikat/en ole ikinä käynyt kenenkään keikalla, mutta tuon mä haluan nähdä...........
- hurja-hilda
a-v kirjoitti:
maailman naisten yhteinen JORMA;))) Ääääh...
Pohjalainen, Nurmoossa syntyny.......
Toinen puoli on Pohjois-Karjalasta, Äitee on sieltä.........
Joku sano joskus, että mä olen sitten Savolainen.........
Mutta hurjalla tuulella, Klamydia, ja Lauri Tähkä, on oikeesti hyviä.. - Hiltu...
hurja-hilda kirjoitti:
en ole ikinä käynyt kenenkään keikalla, mutta tuon mä haluan nähdä...........
...pidän peukkuja että pääset...on se mahtavaa nähdä livenä...
- hurja-hilda
Hiltu... kirjoitti:
...pidän peukkuja että pääset...on se mahtavaa nähdä livenä...
keikkasivun suosikkeihin, se olisi oikeesti mun paras juttu, alkaa uusi vuosikymmen, Nähden Pulliainen Livenä....
hurja-hilda kirjoitti:
Pohjalainen, Nurmoossa syntyny.......
Toinen puoli on Pohjois-Karjalasta, Äitee on sieltä.........
Joku sano joskus, että mä olen sitten Savolainen.........
Mutta hurjalla tuulella, Klamydia, ja Lauri Tähkä, on oikeesti hyviä..Klamydia, Tähkä ja Rehupiikles, siinä on kolme kovaa.
Eihän sitä kaikki tajua mut ei kaikkien kuulukaan kaikkee tajuta;)- hurja-hilda
a-v kirjoitti:
Klamydia, Tähkä ja Rehupiikles, siinä on kolme kovaa.
Eihän sitä kaikki tajua mut ei kaikkien kuulukaan kaikkee tajuta;)on kertakaikkiaan hauska, ja noi muutkin.
Kummasti sitä alakaa syrän sytkähtää, ja Veri kulukee vilikkaamin kun kuuleen niitä.......... hurja-hilda kirjoitti:
on kertakaikkiaan hauska, ja noi muutkin.
Kummasti sitä alakaa syrän sytkähtää, ja Veri kulukee vilikkaamin kun kuuleen niitä..........on sellanen, että sitä pitää kuuntelemalla kuunnella että siitä saa kaiken irti... ja murteen hanskassa olo toki helpottaa että ymmärtää sen, mitä kuulee... oon joskus niitten keikalla nauranu naama- ja vatsalihakset kipeiksi... varsinkin yleisölle tarkotettu manuaalinen karaoke (joka oli kuulemma teknologian huipentuma)... siinä yks jätkistä piti lakanankokoista paperia, että kaikki näki sanat... ja ne välispiikit yleensäkin...;)
- hurja-hilda
a-v kirjoitti:
on sellanen, että sitä pitää kuuntelemalla kuunnella että siitä saa kaiken irti... ja murteen hanskassa olo toki helpottaa että ymmärtää sen, mitä kuulee... oon joskus niitten keikalla nauranu naama- ja vatsalihakset kipeiksi... varsinkin yleisölle tarkotettu manuaalinen karaoke (joka oli kuulemma teknologian huipentuma)... siinä yks jätkistä piti lakanankokoista paperia, että kaikki näki sanat... ja ne välispiikit yleensäkin...;)
huumori yleenssäkkin on vaativa laji, ettei ota sitä vittuiluna..........
Varsinkaan Hämäläiset, ei eikä millään pahalla, mut ne ei ihan aina ymmärrä sitä......... hurja-hilda kirjoitti:
huumori yleenssäkkin on vaativa laji, ettei ota sitä vittuiluna..........
Varsinkaan Hämäläiset, ei eikä millään pahalla, mut ne ei ihan aina ymmärrä sitä.........niin oon huomannu;)))
Niin no... vittuiluahan se onkin mut hyvässä hengessä;)- hurja-hilda
a-v kirjoitti:
niin oon huomannu;)))
Niin no... vittuiluahan se onkin mut hyvässä hengessä;)ei pahalla ollenkaan, minkäs sille voi, jos menee ohitte.......
Syrän siinä pyörähtää, kun joku vastaa heittoon....... hurja-hilda kirjoitti:
ei pahalla ollenkaan, minkäs sille voi, jos menee ohitte.......
Syrän siinä pyörähtää, kun joku vastaa heittoon.......silloin kun on jossain muualla ku täällä...
Pohojalaasuus on sellanen ihmeellinen yhteensitova voima... niinku Klamydian jätkät laulaa; heimoani minä rakastan...
- mikhaildenisov
mun kaks suosikki,krokodile Dundee ja Sean Connery
- hurja-hilda
varsinkin toi krokotiili Dundee, sit tulee ykköseltä vanha Suomalainen elokuva, Professori Masa. Vanhat Suomalaiset on hassun hyviä........
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701