Katselimpa eilen ykköseltä "liian paksu perhoseksi" elokuvan ja siinä oli ihan Piitu Uskin (Lauran) näköinen näyttelijä. Lopputeksteissä luki kuiteski Pirkko Uski. Olikohan sama henkilö kuin salkkareiden Piitu Uski ?
Piitu Uski
alias Pirkko Uski
7
3290
Vastaukset
- pirkko=piitu
piitu on yleisesti käytetty lempinimi
- Kyllä sama
Pirkko = Piitu näytteli myös lapsena Iris rukkaa. Voi kun tulis uusintana.
- nimetön.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Piitu_Uski
Pirkko "Piitu" Uski (taiteilijanimi)
Hän siis käyttää Piitua nykyään taitelijanimenään.
Kaippa se on mieleenpainuvampi (= myyvempi) nimi erikoisuutensa vuoksi. - ----------------
Piitu on vain taiteilija nimi, Pirkko on hänen oikea nimi..
- Anonyymi
Uuti Pisku on paras.
- Anonyymi
laura paluu salkkari 2021
- Anonyymi
Alkoholi
Rauhoittavat
Vuosiksi
Lukekaa vanhat lehdet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348