kaamea riita eilen

blondi-72hki

tuli kaverilleni ja sen miehelle.Tulivat meille drinkille ja kaikki meni hienosti kunnes kaveri ois halunnut lähteä tuopille paikalliseen.Eihän siinä mitään muuten mutta kun heillä on tänään menoa ja miehensä sanoi ettei luota muijaansa koska ennenkin jättänyt menemättä heidän sovittuja menoja kankkusen takia;/

13v tytär tapasi eilen kahteen eri kertaan kavereitaan kun viettivät keskinäistä joluaan.

10v tytär on nytten Pasilassa kaveriaan tapaamassa joka äidillään joulun.Sanoin että koska niin pian tulee pimeetä ja kulkee junalla,on likat tasan klo 17 ilmoitettava viimmeistään jääkö yöksi tai sit lähettävä silloin sieltä kotiinpäin.

Mies on nytten kellaria siivoamassa ja parin tunnin kuluttua lähtee hakemaan naapurit satamasta.

51

3424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

      125 neliön asuntoa työtä vastaan.Nyt vain 85 neliötä.Pitää tarkkaan miettiä ja tietää kaikki faktat.Ei onneksi likkojen tartteis koulua vaihtaa...

      • blondi-72hki

        nuorin tyttö siskolleni jonne se meni siskon kaksostyttöjen kanssa ja on ainakin maanantaihin asti.

        13v likka laulaa sing stari kaverinsa kanssa,kivaa kuultavaa ja mies nukkuu,vanhin tyttö kavereidensa kanssa jossain ja 10v likka myös ulkona.

        Malmilla kaupassa käytiin 10v likan kanssa ja sit mäcissä josta meijät tuli mies hakemaan.


      • blondi-72hki

        Viimeyön oli kaverillaan 13v tyttö.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        Viimeyön oli kaverillaan 13v tyttö.

        kaveria viimeyönä m13v likalla ja ensi yöksi se menee kaverilleen.

        Haettiinj likat siis serkut ja nuorin ja vietiin kotiinsa SAMALLA KUN käytiin uus v ostoksilla.

        Keskimmäinen sisko soitti mutta se niiiiiiiin humalas ettei haluttanut puhua.

        En jaksanut kapakkaan vaik pyydettiin..


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kaveria viimeyönä m13v likalla ja ensi yöksi se menee kaverilleen.

        Haettiinj likat siis serkut ja nuorin ja vietiin kotiinsa SAMALLA KUN käytiin uus v ostoksilla.

        Keskimmäinen sisko soitti mutta se niiiiiiiin humalas ettei haluttanut puhua.

        En jaksanut kapakkaan vaik pyydettiin..

        keikka tänään töissä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        keikka tänään töissä.

        herännyt joka aamu klo 2 töihin ja hieman väsyttää.

        Perjantai ja lauantai välinen yö siis tuleva viikonloppu,on töitä ja osa myös lauantai aamua.

        Sunnuntaina käytiin syömässä Itäväylän TBllä ja tiistaina 13v likka meni yöksi serkulleen ja vanhin tyttö oli mukanamme ABC-myymälässä limulla.

        Eilinen koko päivä meni asioita hoitaessa.


    • blondi-72hki

      erittäin onnistuneesti!

      Oli mielettömän hauskaa!!

      Lähdimme kaveri perheen luo ja sit paikalliseen kapakkaan.Pitkästä aikaa sain nauraa niin paljon.

      Ainut epäkohta oli kaverini joka jätti oman kaverinsa yksin eli jos mä en ois ollut siellä ja pitänyt seuraa niin se ois joutunut olee itsekseen ;/

      • blondi-72hki

        st1 juomassa kahvit ja mies lähti just viemään kotiinsa siskon poikaa joka tuli meille kahville.

        13v likka lähti tänään Kuopioon turnaukseen.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        st1 juomassa kahvit ja mies lähti just viemään kotiinsa siskon poikaa joka tuli meille kahville.

        13v likka lähti tänään Kuopioon turnaukseen.

        kello 5 töihin ja ei siellä mennyt ku 10.5t

        Hetken nukuin ja kohta sauna.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kello 5 töihin ja ei siellä mennyt ku 10.5t

        Hetken nukuin ja kohta sauna.

        tulee likka sieltä turnauksesta.

        Tytöt oli luistelemassa,tulivat juuri.Mies meni Sammatissa käymään sen henkiautonkorjaajan luona.

        Nukuin viimeyönä mukavat 13t.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        tulee likka sieltä turnauksesta.

        Tytöt oli luistelemassa,tulivat juuri.Mies meni Sammatissa käymään sen henkiautonkorjaajan luona.

        Nukuin viimeyönä mukavat 13t.

        Ruotsiin ja lähdemme ylihuomenna,tänään maksamme.Halpa oli.Meitä on 6 , kaikille illallinen mennen tullen ja tietty aamiaiset ja allasosasto teki vain 650e.

        Moni luulee että viking on halvempi mutta ehei mä nimittäin soitin sinne ja maksoi yli 800e ja ei ois saunaosastoa kuulunut.

        Eilen ostin itselleni uudet housut ja farkkupaidan ja mies itelleen kävelykengät.

        Käytiin eilen myös äitillä kahvilla.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        Ruotsiin ja lähdemme ylihuomenna,tänään maksamme.Halpa oli.Meitä on 6 , kaikille illallinen mennen tullen ja tietty aamiaiset ja allasosasto teki vain 650e.

        Moni luulee että viking on halvempi mutta ehei mä nimittäin soitin sinne ja maksoi yli 800e ja ei ois saunaosastoa kuulunut.

        Eilen ostin itselleni uudet housut ja farkkupaidan ja mies itelleen kävelykengät.

        Käytiin eilen myös äitillä kahvilla.

        koko päivä oltiin liikkeellä ja pikaisesti käytiin kummipoikaa katsomassa.

        Itiksessä juotiin kahvit ja jädet syötiin.

        Mulle ostettiin alusvaatteita ja miehelle talvitakki,suorathousut ja kauluspaita.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        koko päivä oltiin liikkeellä ja pikaisesti käytiin kummipoikaa katsomassa.

        Itiksessä juotiin kahvit ja jädet syötiin.

        Mulle ostettiin alusvaatteita ja miehelle talvitakki,suorathousut ja kauluspaita.

        Siljan satamassa kun haettiin matka.juotiin kahvit ja sämpylät syötiin ja join lonkeron odottaessa kun ukko pelaa.Tuli yhtäkkiä kamala olo ja samantien yrjöt;/

        Nuorimman likan kanssa Malmilla mäcissä kahvilla,hain suutarista kenkäni,käytiin apteekissa,ostin tytöille alusasuja,maksoin 10v likan laseista osan ja vein nuorimman tytön lasit korjattaviksi.

        Menin miehen mukaan kun se söi leikkeleen,ite join vain HYVÄÄ PÄIVÄÄ juoman.

        Tänään sit laivalle jee!

        Äiti ja siskon dysfaattinen poika tulevat kaitsemaan koiria.Äiti on allerginen...
        Onneksi alakerran tyttö tulee viemään koirat lenkille tänään,huomenna ja sunnuntaina kerran ainakin.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        Siljan satamassa kun haettiin matka.juotiin kahvit ja sämpylät syötiin ja join lonkeron odottaessa kun ukko pelaa.Tuli yhtäkkiä kamala olo ja samantien yrjöt;/

        Nuorimman likan kanssa Malmilla mäcissä kahvilla,hain suutarista kenkäni,käytiin apteekissa,ostin tytöille alusasuja,maksoin 10v likan laseista osan ja vein nuorimman tytön lasit korjattaviksi.

        Menin miehen mukaan kun se söi leikkeleen,ite join vain HYVÄÄ PÄIVÄÄ juoman.

        Tänään sit laivalle jee!

        Äiti ja siskon dysfaattinen poika tulevat kaitsemaan koiria.Äiti on allerginen...
        Onneksi alakerran tyttö tulee viemään koirat lenkille tänään,huomenna ja sunnuntaina kerran ainakin.

        suihkun jälkeen nukkua pari tuntia.

        Hyvin meni paitsi että menomatkalla me muut oltiin merisairaita paitsi ei mies eikä 13v likka ja tulomatkalla vanhimmalle tytölle nousi kuume ja 10v voi jälleen pahoin.Oli jumalaton merenkäynti.

        Saunottiin siellä.

        Ostettiin paitoja,mukeja ihania ELVIS juttuja mulle,sain takin YM YM YM eli oikein onnistunut reissu.

        Huomenna töihin.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        suihkun jälkeen nukkua pari tuntia.

        Hyvin meni paitsi että menomatkalla me muut oltiin merisairaita paitsi ei mies eikä 13v likka ja tulomatkalla vanhimmalle tytölle nousi kuume ja 10v voi jälleen pahoin.Oli jumalaton merenkäynti.

        Saunottiin siellä.

        Ostettiin paitoja,mukeja ihania ELVIS juttuja mulle,sain takin YM YM YM eli oikein onnistunut reissu.

        Huomenna töihin.

        opettaja-nuorimman tytön-,sanoi kun tyttö vei tuliaisia kouluun "ei nyt o karkkipäivä.vie ne kotiis" . Otin vihaisesti yhteyttä opeen!
        Kele ku pitää lapsen mielen pahoittaa kun likka haluaa ilahduttaa luokkatovereitaan.Muutkin tytöt vei nameja eikä kukaan oo yhtä sikamainen.

        Vanhimman tytön kaveri- jonka ollaan tunnettu nelisen vuotta ja sen vanhemmat tiedetään- hakannut kahdesti jonkun toisen kaverinsa....Niiden perheessä vanhin tyttö ollut lastenkodissa mutta poika pääsi yliopistoon ja ei ikinä mitään onkelmia ollut...


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        opettaja-nuorimman tytön-,sanoi kun tyttö vei tuliaisia kouluun "ei nyt o karkkipäivä.vie ne kotiis" . Otin vihaisesti yhteyttä opeen!
        Kele ku pitää lapsen mielen pahoittaa kun likka haluaa ilahduttaa luokkatovereitaan.Muutkin tytöt vei nameja eikä kukaan oo yhtä sikamainen.

        Vanhimman tytön kaveri- jonka ollaan tunnettu nelisen vuotta ja sen vanhemmat tiedetään- hakannut kahdesti jonkun toisen kaverinsa....Niiden perheessä vanhin tyttö ollut lastenkodissa mutta poika pääsi yliopistoon ja ei ikinä mitään onkelmia ollut...

        oikeassa jalassa on jalkapohjankalvon tulehdus ja jos ei parane niin laittavat lekurissa kortisoonipiikin jalkapohjaan apua auts mua sattuu jo valmiiksi kun vain ajattelenkin asiaa.. ;


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        oikeassa jalassa on jalkapohjankalvon tulehdus ja jos ei parane niin laittavat lekurissa kortisoonipiikin jalkapohjaan apua auts mua sattuu jo valmiiksi kun vain ajattelenkin asiaa.. ;

        13v tytär näki kun manne ja muutama muu tyttö hakkasi toisen tytön,meni rohkeana kertomaan reksille ja nyt se uhattiin samoin pari muuta tyttö tapaa ja hakata eli ei vahingossakaan voi mennä hyvin vaan aina jotan tapahduttava ettei totuus unohdu.

        Olin kahvilla kaverini luona kummipoikaa moikkaamassa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        13v tytär näki kun manne ja muutama muu tyttö hakkasi toisen tytön,meni rohkeana kertomaan reksille ja nyt se uhattiin samoin pari muuta tyttö tapaa ja hakata eli ei vahingossakaan voi mennä hyvin vaan aina jotan tapahduttava ettei totuus unohdu.

        Olin kahvilla kaverini luona kummipoikaa moikkaamassa.

        nuorimman tytön kanssa siskoni luona käytiin.Eka systeri tuli tänne 15v tyttärensä kanssa.

        Tänään mulla oli sokkotreffit naisen kans ja kivasti meni.

        Nyt vanhimmat likat on kavereillaan yötä.Viimeyönä vanhimmalla tytöllä oli meillä kaksi sen kamua.

        Käytiin miehen ja vanhimman tytön kans katsomassa TALI-IHANTALA ja hyvä oli.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        nuorimman tytön kanssa siskoni luona käytiin.Eka systeri tuli tänne 15v tyttärensä kanssa.

        Tänään mulla oli sokkotreffit naisen kans ja kivasti meni.

        Nyt vanhimmat likat on kavereillaan yötä.Viimeyönä vanhimmalla tytöllä oli meillä kaksi sen kamua.

        Käytiin miehen ja vanhimman tytön kans katsomassa TALI-IHANTALA ja hyvä oli.

        yötä 13v tytön kaveri.

        he sekä kaksi muuta tyttöä pelkäävät kun se manne tulee takas kuopiosta...


    • blondi-72hki

      sairis ens tiistaihin asti ainakin.

      Onneks mieheltä ehkä loppuu ensi viikon jälkeen yksi sen lisätöistä.

      13v tyttö kipeenä.

      • blondi-72hki

        velvollisuuteni maksaa laskuja kuten aina kakhdesti kk.Rasittavaa!

        13v tyttö eilen uimassa ja meni serkulleen yöksi.

        10v tyttö nyt kipeä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        velvollisuuteni maksaa laskuja kuten aina kakhdesti kk.Rasittavaa!

        13v tyttö eilen uimassa ja meni serkulleen yöksi.

        10v tyttö nyt kipeä.

        meni laskuihin ;((

        Meille tulee koko viikonlopuksi 13v tytön 14v kaveri joka nuorisokodissa.Tosi kiva tyttö.Ennen oli meillä usein mutta nyt ollit pitkä tauko kun vaihtoi koulua ja laitosta.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        meni laskuihin ;((

        Meille tulee koko viikonlopuksi 13v tytön 14v kaveri joka nuorisokodissa.Tosi kiva tyttö.Ennen oli meillä usein mutta nyt ollit pitkä tauko kun vaihtoi koulua ja laitosta.

        jalka on kipeenä!

        Käytiin Saukkolan Saubartissa ja syötiin Hiidenkivellä Hiidenpirtissä.

        Oli asioita myös Hertsikassa,Laajasalossa,Puksussa ja Munkassa.

        Ostin uuden kirjahyllyn.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        jalka on kipeenä!

        Käytiin Saukkolan Saubartissa ja syötiin Hiidenkivellä Hiidenpirtissä.

        Oli asioita myös Hertsikassa,Laajasalossa,Puksussa ja Munkassa.

        Ostin uuden kirjahyllyn.

        nuorisoa.Kivaa porukkaa.

        Miehen kanssa paikallisessa mutta voi vittu noita ukkoja se ei tajunnut kun flirttailin baarimikon kanssa joka mun ex-ns hoito ja mulla helvetin hauskaa mutta veetuttu ku ukko keleen jäykkä puiseva ei osaa hauskaa pitää........

        10v likka vie nyt sen kaverin 12v uimaan ja menevät sitten syömään ja se likka tulee uudestaan yöksi oli viime yön.Annoin rahaa jotta tyttö maksaa koska kaverinsa usein maksanut likalle kaikkea.


    • blondi-72hki

      ensi yöksi lisää likkojen kavereita eli vanhimmalle likalle tällä kertaa.

      • blondi-72hki

        kämppä täynnä nuorisoo 13v tytön tuttuja.

        Miehen kanssa käytiin kapakassa ja fiilis oli korkealla mutta rupes vituttamaan kun se on jäykkä joka tiedä miten hauskaa pidetään ja ei ees tajunnut kun flirttailin baarimikolle jonka kanssa joskus ollut pientä säpinää siis hohhoijaa

        Mulla töitä ainakin huhtikuun loppuun asti.

        Keskiviikkona menen takas töihin.


      • blondi-72hki

        isäni kautta viikoksi.Viime vuonna se oli 120e oikea hinta 600e vko mutta nyt saamme isomman ja ihan järvenrannalta eikä sekään paljoa maksa.Lopullisen hinnan saamme tietää kun isä palaa ulkomailta.

        Puhuin vaatimattomat 54min kaverini kanssa puhelimessa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        isäni kautta viikoksi.Viime vuonna se oli 120e oikea hinta 600e vko mutta nyt saamme isomman ja ihan järvenrannalta eikä sekään paljoa maksa.Lopullisen hinnan saamme tietää kun isä palaa ulkomailta.

        Puhuin vaatimattomat 54min kaverini kanssa puhelimessa.

        13v tytön kaveri yötä.


      • hoh hoijaa....
        blondi-72hki kirjoitti:

        13v tytön kaveri yötä.

        aika ankeeta on...


      • blondi-72hki
        hoh hoijaa.... kirjoitti:

        aika ankeeta on...

        mulla ei vaan aikast kivaa vaik pirun tylsää onkin.Pitäis taas räväyttää jotain niin elämä virkoais ;O)

        Oli kiva päivä töissä sairiksen jälkeen.

        Mulle tarjottiin toisesta firmasta parempi liksaista paikkaa ja meen tällä viikolla sitä katsomaan.

        Kohta mentävä tytön koululle tapaamaan rehtoria,kuraattoria,lastenvalvojaa..siitä kun likkaa uhkailtiin.

        Hohhoijaa


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        mulla ei vaan aikast kivaa vaik pirun tylsää onkin.Pitäis taas räväyttää jotain niin elämä virkoais ;O)

        Oli kiva päivä töissä sairiksen jälkeen.

        Mulle tarjottiin toisesta firmasta parempi liksaista paikkaa ja meen tällä viikolla sitä katsomaan.

        Kohta mentävä tytön koululle tapaamaan rehtoria,kuraattoria,lastenvalvojaa..siitä kun likkaa uhkailtiin.

        Hohhoijaa

        koululla!Likan reksi on idiootti!Tytärtä uhkailtiin niin se syyllisti tai yritti syyllistää tyttöä kaikkeen.Ja me ollaan huonoja vanhempia koska ei ole lasten kanssa ongelmia ja koska luotetaan heihin ja eivätkä oo pettäneet luottamustamme aargh meinasimme miehen kanssa sanoa sille akalle tosi rumasti.

        Saman se teki myös toiselle tytölle joka oli joutunut olemaan katselijana kun eivät uskaltaneet lähteä pois.

        Meidän pitäis sen reksin mukaan tarkistaa onko likka kaupassa treeneissä kaverilla peleissä pihalla eli kytätä 24/7 mutta ei onnistu,siihen emme rupea sillä koskaan ei oo tyttö valehdellut ja aina kertoo rehellisesti hölmöilynsä eli luottamusta on,puolin ja toisin,aina siihen asti jos toisin käy.

        Ostettiin uudet matot tänään ym


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        koululla!Likan reksi on idiootti!Tytärtä uhkailtiin niin se syyllisti tai yritti syyllistää tyttöä kaikkeen.Ja me ollaan huonoja vanhempia koska ei ole lasten kanssa ongelmia ja koska luotetaan heihin ja eivätkä oo pettäneet luottamustamme aargh meinasimme miehen kanssa sanoa sille akalle tosi rumasti.

        Saman se teki myös toiselle tytölle joka oli joutunut olemaan katselijana kun eivät uskaltaneet lähteä pois.

        Meidän pitäis sen reksin mukaan tarkistaa onko likka kaupassa treeneissä kaverilla peleissä pihalla eli kytätä 24/7 mutta ei onnistu,siihen emme rupea sillä koskaan ei oo tyttö valehdellut ja aina kertoo rehellisesti hölmöilynsä eli luottamusta on,puolin ja toisin,aina siihen asti jos toisin käy.

        Ostettiin uudet matot tänään ym

        se rehtori oli antanut sille toiselle tytölle jälkkää ja jonkin muun rangaistuksen kun ne olivat vaihtaneet tyttäreni kanssa kenkiä!!!

        Väsyttää!En nukkunut viimeyönä.Ois pitänyt siskot tavata mutta en jaksanut mennä.

        Kohta suihkuun ja lisää pestävä pyykkiä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        se rehtori oli antanut sille toiselle tytölle jälkkää ja jonkin muun rangaistuksen kun ne olivat vaihtaneet tyttäreni kanssa kenkiä!!!

        Väsyttää!En nukkunut viimeyönä.Ois pitänyt siskot tavata mutta en jaksanut mennä.

        Kohta suihkuun ja lisää pestävä pyykkiä.

        eli otin vastaan uuden työn.Illalla käytiin uuden pomon juttusilla ja se oli sillä selvä.

        Palkka paranee,työt ovat monimuotoisempia eli tylsistymään ei pääse,saan ns "oman" kuskin ja mulle maksetaan takas 75% kun joudun ostamaan kk seutumatkakortin ;)

        Menen tänään nuorimman tytön kanssa vanhimmalle siskolle yöksi.Siellä on myös siskon nuorin likka ja mun keskimmäinen sisko.

        Kaveri pyysi mua niille tänään iltaa viettämään mutta olin jo ehtinyt luvata systerille ja kaverilla kotona sen 6kk poika..


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        eli otin vastaan uuden työn.Illalla käytiin uuden pomon juttusilla ja se oli sillä selvä.

        Palkka paranee,työt ovat monimuotoisempia eli tylsistymään ei pääse,saan ns "oman" kuskin ja mulle maksetaan takas 75% kun joudun ostamaan kk seutumatkakortin ;)

        Menen tänään nuorimman tytön kanssa vanhimmalle siskolle yöksi.Siellä on myös siskon nuorin likka ja mun keskimmäinen sisko.

        Kaveri pyysi mua niille tänään iltaa viettämään mutta olin jo ehtinyt luvata systerille ja kaverilla kotona sen 6kk poika..

        Nähtiin Tissarissa ja sieltä kaupoille josta systerille.Alkuilta meni kivasti kunnes siskot rupes keskenään mesoomaan ja riitelemään holistisiskoni juomisesta.

        Molemmilla meni yli se homma ja huuto oli kamalaa.Lapset pelkäsivät.Onneksi en itse juonut.Ei tehnyt mieli kun katsoin sisarteni touhua.

        Kaatoi paukun housuilleni mutta menin halaamaan siskoani kun vanhin aloitti sille hirveen huutamisen.Vahinkohan se vaan oli.

        Siskon mies tuli ja autoin sitä viemään muijansa alas kun ei omilla jaloillaan päässyt.KOlmella poliisiautolla olivat menneet kaverilleen.Eivät vieny putkaan vaan jättivät aina johonkin.Joka kerta eri partio.

        Kaverini tuli sinne ja ne lähti kapakkaan.Mä jäin siskon asuntoon koska en todellakaan ees ajatellut jättäväni kahta pientä lasta keskenään outoon asuntoon.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        eli otin vastaan uuden työn.Illalla käytiin uuden pomon juttusilla ja se oli sillä selvä.

        Palkka paranee,työt ovat monimuotoisempia eli tylsistymään ei pääse,saan ns "oman" kuskin ja mulle maksetaan takas 75% kun joudun ostamaan kk seutumatkakortin ;)

        Menen tänään nuorimman tytön kanssa vanhimmalle siskolle yöksi.Siellä on myös siskon nuorin likka ja mun keskimmäinen sisko.

        Kaveri pyysi mua niille tänään iltaa viettämään mutta olin jo ehtinyt luvata systerille ja kaverilla kotona sen 6kk poika..

        siskon tyttö nyt sit meillä ens yö.

        Mies haki meidät ja käytiin kaupassa,syötiin kohta saunaan.

        Eilen vanhimmat likat oli meillä bailanneet kavereidensa kanssa.

        Haukuin tänään sekä siskoni että kaverini.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        siskon tyttö nyt sit meillä ens yö.

        Mies haki meidät ja käytiin kaupassa,syötiin kohta saunaan.

        Eilen vanhimmat likat oli meillä bailanneet kavereidensa kanssa.

        Haukuin tänään sekä siskoni että kaverini.

        yhteen alueeseen jota alan ens viikolla tekemään.Odotan innolla!Teen sisään tunteja jotta palkallista lomaa kesällä ees hieman.

        Tänään en saanut luovuttaa verta kun veri vain 120.

        Tein tännään siis allekirjoitin työsopimuksen ja wau mikä alkupalkka ;D !!!


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        yhteen alueeseen jota alan ens viikolla tekemään.Odotan innolla!Teen sisään tunteja jotta palkallista lomaa kesällä ees hieman.

        Tänään en saanut luovuttaa verta kun veri vain 120.

        Tein tännään siis allekirjoitin työsopimuksen ja wau mikä alkupalkka ;D !!!

        tyttö loppuajaksi.Älytöntä siellä olla kaksi kun joudumme matelemaan ja sen paikan oppii kun vaan näyttää tehtävät.

        Meinasin nukkua bussissa yli pysäkkini ja mennä väärään junaan.Johtuen kaameasta väsymyksestä.

        13v tytön kanssa ravitsemisterapeutille.

        Katsastin tänään toisenkin paikan ja sitä teen huomenna ja torstaina omaan työn jälkeen.

        Kaverini ja sen mies on hölmöjä.Ois saaneet hyvän ison edullisemman asunnon mutta eivät ottaneet sitä kun ois tullut riitaa pihin miehen kanssa jolla helvetin hyvä liksa.Idiootteja ja sen heille sanoinkin!


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        tyttö loppuajaksi.Älytöntä siellä olla kaksi kun joudumme matelemaan ja sen paikan oppii kun vaan näyttää tehtävät.

        Meinasin nukkua bussissa yli pysäkkini ja mennä väärään junaan.Johtuen kaameasta väsymyksestä.

        13v tytön kanssa ravitsemisterapeutille.

        Katsastin tänään toisenkin paikan ja sitä teen huomenna ja torstaina omaan työn jälkeen.

        Kaverini ja sen mies on hölmöjä.Ois saaneet hyvän ison edullisemman asunnon mutta eivät ottaneet sitä kun ois tullut riitaa pihin miehen kanssa jolla helvetin hyvä liksa.Idiootteja ja sen heille sanoinkin!

        hyvin ja sain heti ekana päivänä positiivista paluatetta ja koko lafkan pomo sanoi että oli iloinen kun kun tulin sinne.

        13v tytär sanoi että on alkanut seurustelemaan alkaen lauantaista.Oon nähnyt sen pojan ja ihan ok on.Kysyin heti että no joko ootte suudelleet;))
        Likka ei halua vielä että isänsä saa tietää...

        Sain työpuhelimekin.


      • naiseNkaari
        blondi-72hki kirjoitti:

        hyvin ja sain heti ekana päivänä positiivista paluatetta ja koko lafkan pomo sanoi että oli iloinen kun kun tulin sinne.

        13v tytär sanoi että on alkanut seurustelemaan alkaen lauantaista.Oon nähnyt sen pojan ja ihan ok on.Kysyin heti että no joko ootte suudelleet;))
        Likka ei halua vielä että isänsä saa tietää...

        Sain työpuhelimekin.

        Vähän liian nuori seurustelemaan on 13-vuotias tyttö.


      • blondi-72hki
        naiseNkaari kirjoitti:

        Vähän liian nuori seurustelemaan on 13-vuotias tyttö.

        tytön kanssa puhuin asioista ja ei kuulemma harrasta seksiä ennen kuin 18v täyttää.

        Poika oli meillä yötä kun oli heitetty himastaan pois ja se kuulemma joutuu laitokseen lauantaina..

        Eilen pomo antoi oppilaalleni potkut koska se myöhästyi vaikka sinne voi mennä mihin aikaan vain hommat tekemään.

        Oksensin töissä verta ja ääni meni vajaaksi 4t kokonaan pois.Ikävä tunne!


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        hyvin ja sain heti ekana päivänä positiivista paluatetta ja koko lafkan pomo sanoi että oli iloinen kun kun tulin sinne.

        13v tytär sanoi että on alkanut seurustelemaan alkaen lauantaista.Oon nähnyt sen pojan ja ihan ok on.Kysyin heti että no joko ootte suudelleet;))
        Likka ei halua vielä että isänsä saa tietää...

        Sain työpuhelimekin.

        luotan lapsiini mutta jos menettävät luottamuksen niin sitten kiristyy hihna ja etuudet pois ja sitä likat eivät halua.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        luotan lapsiini mutta jos menettävät luottamuksen niin sitten kiristyy hihna ja etuudet pois ja sitä likat eivät halua.

        puhun ettei jätkä oo sen arvoinen jos painostaa eli sellanen heivattava heti!

        Onneksi tyttäret ovat vahvempia,kauniimpia,hoikempia,fiksumpia,
        sanavalmiimpia,itsetitoisempia....... ym ym ku äitinsä vaik itsekin kaikkea tuota.

        Oltiin Hyvinkäällä pari tuntia miehen veljen perheen luona nuorimpien tyttöjen kanssa.

        13v likalle tulee kaveri yöksi.

        Mies nukkuu nytten.


      • ??? kyselen
        blondi-72hki kirjoitti:

        yhteen alueeseen jota alan ens viikolla tekemään.Odotan innolla!Teen sisään tunteja jotta palkallista lomaa kesällä ees hieman.

        Tänään en saanut luovuttaa verta kun veri vain 120.

        Tein tännään siis allekirjoitin työsopimuksen ja wau mikä alkupalkka ;D !!!

        Olis kiva tietää minkä alan hommia sä teet, kun alkupalkkakin on mainio.


      • blondi-72hki
        ??? kyselen kirjoitti:

        Olis kiva tietää minkä alan hommia sä teet, kun alkupalkkakin on mainio.

        ei arvosteta mutta tykkään työstäni.


      • rahikaisella...
        blondi-72hki kirjoitti:

        ei arvosteta mutta tykkään työstäni.

        eli teet varmaan hoito- tai siivousalaa. Hulluna töitä ja arvostusta ei minkäänvertaa. Palkkakin on vähän mikä on.


      • blondi-72hki
        rahikaisella... kirjoitti:

        eli teet varmaan hoito- tai siivousalaa. Hulluna töitä ja arvostusta ei minkäänvertaa. Palkkakin on vähän mikä on.

        ala on se jonka kerroinkin mutta onneksi olen saanut hoitaakseni paikkoja jossa asiakkaat arvostavat mutta muu yhteiskunta ei..


    • blondi-72hki

      se tulee kymmenen kaverinsa kanssa meille illaksi mutta vain kaksi jää yöksi.

      • blondi-72hki

        yötä useampi kaveri tytöillä ja miun frendi oli eilen yötä ääh sekosin siis kävi ja tänään oli myös.En klähtenyt kapakkaan vaikj pyysi.

        Nytki likn kavereita meillä.


    • blondi-72hki

      ollut kun lasten kavereitaollut.Kivoja.Piristrävää.

      Kaverin i oli meillä,sammui sohvalle,sanoin että ulos.

      Vitun tyhmä kirjekaveri oli mulla koska laittoi että ilmoittaa poliisille siksi kun kysyn sen kuulumisia mutta itse kun menin poliisilaitokselle he nauropivat ja sanoivat että nainen kuuluu hoitoon ;O)))))))))))))))))))))))

      • sulle on

        tapahtunut´. Me kaipaamme sinua!!!!!!


      • blondi-72hki
        sulle on kirjoitti:

        tapahtunut´. Me kaipaamme sinua!!!!!!

        ja vastaus tulee kun aloitan uuden ns sivun päiväkirjassani....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe