tuhkis videoita ihanaa

Ihanaa,, ja ..

Onneksi youtubessa on kaikkia ihania tuhkimotarina videoita, jota ihanat ihmiset ovat tehneet ja tekee vieläkin vaikka sarja on jo loppu. :) Niin ja kuka yhtyy siihen että lemmen viemää on ihan surkee!? :=O

5

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rhanna

      Tuhkimotarina oli hyvä ja Lemmen Viemää on hyvä. Kaikki eivät kuitenkaan näytä pitävän LV:stä, mutta sovitaanko että ei aleta haukkua sarjaa surkeaksi jos siitä ei pidetä? Meitä on täällä monia jotka pitävät molemmista sarjoista ja varmasti Lemmen Viemää sarjastakin saataisiin keskustelua aikaiseksi jos siihen annetaan tilaisuus. Se, että LV tuli Tuhkimotarinan tilalle, ei oikeuta haukkumaan sarjaa jos siitä ei pidä. Mitä jos tilanne olisi ollutkin päinvastoin? Ensin olisimme nähneet LV:n ja sitten Tuhkimotarinan? Olisitteko sitten haukkuneet Tuhkimotarinan uutena sarjana kuten nyt teette LV:lle? (Ottaen huomioon että ette tietäisi ko. sarjasta ennestän mitään.) LV:n tarkoituksena ei ole korvata Tuhkimotarinaa, se sarja vain sattui päättymään. Aika aikaa kutakin ja nyt on jo uuden vuoro. Jos täällä halutaan mennä siihen että haukutaan muut sarjat, hyvä on, mutta en katso sitä sormieni läpi. Mielipiteensä saa ilmaista, tottakai, mutta liiallisuuksiin ei mennä. Palstan nimi on kuitenkin telenovelat ja toiset pitävät toisesta ja toiset toisesta.

      • Nimetön

        En tykkää ohjelmasta= Surkea ( tarkoittaa melkein samaa rhanna :) Eipä muuta.


      • Marianela

        Pitääkö täällä palstanpitäjän tosissaan puuttua kaikkeen mitä joku sanoo??? Vaikuttaa aika oudolta. Olin ihan ymmärtänyt että täällä on sana vapaa...?

        Eipä munkaan mielestä kummonen ole se Lemmen viemää. Enpä paljoa ole tosin sitä katsellut - tai ehkä just sen takia ei oo tullu katottua kun se on niin kökkö. Lattarimeininkiä kaipailen tänne talvea piristämään!!!


      • ymmärrys
        Marianela kirjoitti:

        Pitääkö täällä palstanpitäjän tosissaan puuttua kaikkeen mitä joku sanoo??? Vaikuttaa aika oudolta. Olin ihan ymmärtänyt että täällä on sana vapaa...?

        Eipä munkaan mielestä kummonen ole se Lemmen viemää. Enpä paljoa ole tosin sitä katsellut - tai ehkä just sen takia ei oo tullu katottua kun se on niin kökkö. Lattarimeininkiä kaipailen tänne talvea piristämään!!!

        Onks tää sun ekaa keskusteluu ku sä et meinaa ymmärtää. Vaikkei itte tykkää niin ei tarvi haukkuu jos muut tykkää. Sanoks mä sit et sun lattari on ihan kökköö eikä oo kummosta.


      • gordabella
        ymmärrys kirjoitti:

        Onks tää sun ekaa keskusteluu ku sä et meinaa ymmärtää. Vaikkei itte tykkää niin ei tarvi haukkuu jos muut tykkää. Sanoks mä sit et sun lattari on ihan kökköö eikä oo kummosta.

        Juurihan sinä sen sanoit!!!

        Siis mä luulin, että täällä keskustellaan, ja jokainen saa sanoa mielipiteensä, niin hyvän kuin huononkin. En itse ole vannoutuneena Tuhkis-fanina ainakaan loukkaantunut, kun muut ei siitä ole tykänneet, ja en todellakaan ole nostanut siitä tällaista hämminkiä...

        Olen kyllä pannut merkille, että palstamme sheriffi tuntuu ilmaisevan tuollaista "huolenpitoa/puolustelua" kun Lemmen viemää-sarjasta ei pidetä ja Tuhkista haukutaan. Olisi muuten oikeudenmukaista myös toimia toisin päin!

        Ai niin, voisiko joku keksiä edes lempinimet tuolle saksalais-sarjalle...??? Vaikka tuntuukin olevan niin huoono, ettei lempparia löydy... ;) Ja tämä oli siis henk.kohtainen mielipiteeni, ei muuta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe