Onneksi youtubessa on kaikkia ihania tuhkimotarina videoita, jota ihanat ihmiset ovat tehneet ja tekee vieläkin vaikka sarja on jo loppu. :) Niin ja kuka yhtyy siihen että lemmen viemää on ihan surkee!? :=O
tuhkis videoita ihanaa
5
380
Vastaukset
- Rhanna
Tuhkimotarina oli hyvä ja Lemmen Viemää on hyvä. Kaikki eivät kuitenkaan näytä pitävän LV:stä, mutta sovitaanko että ei aleta haukkua sarjaa surkeaksi jos siitä ei pidetä? Meitä on täällä monia jotka pitävät molemmista sarjoista ja varmasti Lemmen Viemää sarjastakin saataisiin keskustelua aikaiseksi jos siihen annetaan tilaisuus. Se, että LV tuli Tuhkimotarinan tilalle, ei oikeuta haukkumaan sarjaa jos siitä ei pidä. Mitä jos tilanne olisi ollutkin päinvastoin? Ensin olisimme nähneet LV:n ja sitten Tuhkimotarinan? Olisitteko sitten haukkuneet Tuhkimotarinan uutena sarjana kuten nyt teette LV:lle? (Ottaen huomioon että ette tietäisi ko. sarjasta ennestän mitään.) LV:n tarkoituksena ei ole korvata Tuhkimotarinaa, se sarja vain sattui päättymään. Aika aikaa kutakin ja nyt on jo uuden vuoro. Jos täällä halutaan mennä siihen että haukutaan muut sarjat, hyvä on, mutta en katso sitä sormieni läpi. Mielipiteensä saa ilmaista, tottakai, mutta liiallisuuksiin ei mennä. Palstan nimi on kuitenkin telenovelat ja toiset pitävät toisesta ja toiset toisesta.
- Nimetön
En tykkää ohjelmasta= Surkea ( tarkoittaa melkein samaa rhanna :) Eipä muuta.
- Marianela
Pitääkö täällä palstanpitäjän tosissaan puuttua kaikkeen mitä joku sanoo??? Vaikuttaa aika oudolta. Olin ihan ymmärtänyt että täällä on sana vapaa...?
Eipä munkaan mielestä kummonen ole se Lemmen viemää. Enpä paljoa ole tosin sitä katsellut - tai ehkä just sen takia ei oo tullu katottua kun se on niin kökkö. Lattarimeininkiä kaipailen tänne talvea piristämään!!! - ymmärrys
Marianela kirjoitti:
Pitääkö täällä palstanpitäjän tosissaan puuttua kaikkeen mitä joku sanoo??? Vaikuttaa aika oudolta. Olin ihan ymmärtänyt että täällä on sana vapaa...?
Eipä munkaan mielestä kummonen ole se Lemmen viemää. Enpä paljoa ole tosin sitä katsellut - tai ehkä just sen takia ei oo tullu katottua kun se on niin kökkö. Lattarimeininkiä kaipailen tänne talvea piristämään!!!Onks tää sun ekaa keskusteluu ku sä et meinaa ymmärtää. Vaikkei itte tykkää niin ei tarvi haukkuu jos muut tykkää. Sanoks mä sit et sun lattari on ihan kökköö eikä oo kummosta.
- gordabella
ymmärrys kirjoitti:
Onks tää sun ekaa keskusteluu ku sä et meinaa ymmärtää. Vaikkei itte tykkää niin ei tarvi haukkuu jos muut tykkää. Sanoks mä sit et sun lattari on ihan kökköö eikä oo kummosta.
Juurihan sinä sen sanoit!!!
Siis mä luulin, että täällä keskustellaan, ja jokainen saa sanoa mielipiteensä, niin hyvän kuin huononkin. En itse ole vannoutuneena Tuhkis-fanina ainakaan loukkaantunut, kun muut ei siitä ole tykänneet, ja en todellakaan ole nostanut siitä tällaista hämminkiä...
Olen kyllä pannut merkille, että palstamme sheriffi tuntuu ilmaisevan tuollaista "huolenpitoa/puolustelua" kun Lemmen viemää-sarjasta ei pidetä ja Tuhkista haukutaan. Olisi muuten oikeudenmukaista myös toimia toisin päin!
Ai niin, voisiko joku keksiä edes lempinimet tuolle saksalais-sarjalle...??? Vaikka tuntuukin olevan niin huoono, ettei lempparia löydy... ;) Ja tämä oli siis henk.kohtainen mielipiteeni, ei muuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976