olkoot vaikka kuinka känninen asiakas ja jättänyt maksamatta, ei tolla taxisuharilla ole ollut oikeutta videoida tilannetta, eikä laittaa sitä netin youtubeen ilman asianomaisen suostumusta, mitä se tuskin on saannut!
http://www.youtube.com/watch?v=OG4ffhqVjhg&NR=1
Olispa kiva tietää missä kaupungissa asiakkaat kuvataan nettiin asti!!!!
Tolle taxikuskille tai videon levittäjälle
29
2728
Vastaukset
- joo.............
jos ei maksa ei ole myöskään asiakas? vai onko?
- hänet sitten
asiakkaaksi tai ei, on hän matkustanut sillä taxilla ja se taxinkuljettaja on kuvannut hänet luvatta ja vielä levittänyt sen nettiin. Kumpi silloin suurempi syyllinen? Tätäkö ajat takaa viestilläs siis?
Minä sanon että se taxinkuljettaja!
ps.
Se nainen ei videossa näyttänyt ees tajuuvan, ettei se ole maksanut taxia, niin kännissä se oli. - kännääjä holisti
hänet sitten kirjoitti:
asiakkaaksi tai ei, on hän matkustanut sillä taxilla ja se taxinkuljettaja on kuvannut hänet luvatta ja vielä levittänyt sen nettiin. Kumpi silloin suurempi syyllinen? Tätäkö ajat takaa viestilläs siis?
ps.
Se nainen ei videossa näyttänyt ees tajuuvan, ettei se ole maksanut taxia, niin kännissä se oli.saa tehdä petoksen mutta kuvaa siitä PETOKSESTA ei saa ottaa ... eiköhän tää hyysääminen oo jo tarpeeks pitkällä ... jatka provoiluas jos siltä tuntuu ( ja varmaan tuntuukin ). Sama "asiakas" meinas eksyä meikäläisenkin kyytiin mutta filmi pelasti, muisti toimi ja osoite jäi rekisteriin ... hyvä näin. Tästä "asiakkaasta" tuskin tulee vuoden taksiasiakasta.
- lain mukaan
kännääjä holisti kirjoitti:
saa tehdä petoksen mutta kuvaa siitä PETOKSESTA ei saa ottaa ... eiköhän tää hyysääminen oo jo tarpeeks pitkällä ... jatka provoiluas jos siltä tuntuu ( ja varmaan tuntuukin ). Sama "asiakas" meinas eksyä meikäläisenkin kyytiin mutta filmi pelasti, muisti toimi ja osoite jäi rekisteriin ... hyvä näin. Tästä "asiakkaasta" tuskin tulee vuoden taksiasiakasta.
et saa kuvata ketään luvatta, saatikka levittää sitä sitten koko mailman kansojen nähtäväksi, et vaikka se kuvattava ois tehnyt rikoksen!
Minä en hyysäile, enkä provoile mitään, jos sinä et kestä sitä että se taxinkuljettaja teki väärin levitellessään tota videota, niin se on sun murhees se. Teitte kumpikin rikoksen! Pata kattilaa siis soimaa taxin ja tämän mummon tapauksessa. Ainoo vaan että taxin rikos tässä tapauksessa on huomattavasti suurempi! - rikoksen
lain mukaan kirjoitti:
et saa kuvata ketään luvatta, saatikka levittää sitä sitten koko mailman kansojen nähtäväksi, et vaikka se kuvattava ois tehnyt rikoksen!
Minä en hyysäile, enkä provoile mitään, jos sinä et kestä sitä että se taxinkuljettaja teki väärin levitellessään tota videota, niin se on sun murhees se. Teitte kumpikin rikoksen! Pata kattilaa siis soimaa taxin ja tämän mummon tapauksessa. Ainoo vaan että taxin rikos tässä tapauksessa on huomattavasti suurempi!ihmiskunnalle teki faijas kun sut alulle laitto. Tän oot kuullu tuhat kertaa ... tiedän ... tiedän ... Parasta tässäkin tapauksessa on ennalta ehkäsevä vaikutus ... tolla turpavärkillä varustettu ihmisraunio ei kovin helpolla taksia enää saa ... sana ja osoite leviää ... huutele sinä sitä tuubaas ilmaan ihan rauhassa kun sillä nääs ei ole mitään vaikutusta !!!
- meniks pissit
rikoksen kirjoitti:
ihmiskunnalle teki faijas kun sut alulle laitto. Tän oot kuullu tuhat kertaa ... tiedän ... tiedän ... Parasta tässäkin tapauksessa on ennalta ehkäsevä vaikutus ... tolla turpavärkillä varustettu ihmisraunio ei kovin helpolla taksia enää saa ... sana ja osoite leviää ... huutele sinä sitä tuubaas ilmaan ihan rauhassa kun sillä nääs ei ole mitään vaikutusta !!!
pöksyyn, ku et parempaa keksiny. ;DDDDDDDDD
- nyrkillä tapettava
meniks pissit kirjoitti:
pöksyyn, ku et parempaa keksiny. ;DDDDDDDDD
tyrkytä tapojas ... sinähän se varsinainen "verbaalinen lahjakkuus" olet! Koulut jäi kesken ja elämä näköjään muutenkin ihan rempallaan. RYHTIÄ , RYHTIÄ !!! hyvääää mieeesh !!!
- stadin kuski
lain mukaan kirjoitti:
Minä en hyysäile, enkä provoile mitään, jos sinä et kestä sitä että se taxinkuljettaja teki väärin levitellessään tota videota, niin se on sun murhees se. Teitte kumpikin rikoksen! Pata kattilaa siis soimaa taxin ja tämän mummon tapauksessa. Ainoo vaan että taxin rikos tässä tapauksessa on huomattavasti suurempi!Eiköhän se julkisella paikalla kuvaaminen ole täysin sallittua.
- on...
stadin kuski kirjoitti:
Eiköhän se julkisella paikalla kuvaaminen ole täysin sallittua.
Kyllähän se näin on ja taksi on myös sisältä julkinen paikka mm. korkeimman oikeuden mielestä, sillä sen peruusteellahan mm. musiikin esittämisetä taksit maksavat teosto ja gramex maksuja. Musiikin esittämisestä julkisella paikalla on maksettava em. maksut. Taksi on siis julkinen paikka myös sisältä.
- vaan yksityisen yhden ainoon
stadin kuski kirjoitti:
Eiköhän se julkisella paikalla kuvaaminen ole täysin sallittua.
henkilön kuvaaminen ja kuvan nettiin lataaminen ei ole laillista.
- kännissä saa tehdä mitä vain
hänet sitten kirjoitti:
ps.
Se nainen ei videossa näyttänyt ees tajuuvan, ettei se ole maksanut taxia, niin kännissä se oli.Kyllä kai filmata saa ja todisteita kerätä, mutta tietenkin tuo Tuubiin laittaminen on väärin.
- missä kohdin
kännissä saa tehdä mitä vain kirjoitti:
Kyllä kai filmata saa ja todisteita kerätä, mutta tietenkin tuo Tuubiin laittaminen on väärin.
viestistäni sellainen tuli mieleesi? Ja kysymyksessä nyt oli ainoostaan siitä saako ihmisen luvatta kuvata ja ilman kuvattavan lupaa kuvaa julkaista.
En nyt enää jaksa enkä viitsi hakea netistä sulle niitä säännöksiä, voit kerta ne itsekin etsiä. Paa vaikka hakusanaks "kuvauslupa" "onko lupa kuvata" "valokuvauslaki" tms..
Yksittäistä ihmistä ei nimittäin ole lupa kuvata luvatta, eikä niiden kuvien levitys ole sallittua, sen sanoo laki.
- tällä Purizilla on
http://www.youtube.com/watch?v=r3z91YO3Jdw&feature=rela
No mikäs oikeus tällä "Videoinnin ammattilaisella" on pistää samaan paikkaan videoita kysymättä kulkettajan lupaa?- Jaksamista
Noi tollaset asiakkaat pilaavat hyvän ajopäivän totaalisesti ja hyvän ajofiiliksen.
Kyllä tietyn humalapisteen ylittänyt nainen on kammottava. Ihailen kuljettajan rauhallisuutta, kuljetuksesta pitää maksaa tai sitten kävellä.
Näitä on onneksi aika harvassa, jaksamista kuljettajalle toivoo entinen taksiyrittäjä. - sinäkin sit
Jaksamista kirjoitti:
Noi tollaset asiakkaat pilaavat hyvän ajopäivän totaalisesti ja hyvän ajofiiliksen.
Kyllä tietyn humalapisteen ylittänyt nainen on kammottava. Ihailen kuljettajan rauhallisuutta, kuljetuksesta pitää maksaa tai sitten kävellä.
Näitä on onneksi aika harvassa, jaksamista kuljettajalle toivoo entinen taksiyrittäjä.asiakkaitasi "huonossa valossa" ja levittelit niitä videoita nettiin? Sillä siitä nimenomaan on aloituksessani kyse, eikä siitä mitä se kännäri ny sattu tekee tai tekemättä jättämään. Ketään ei saa kuvata luvatta, eikä varsinkaan levittää moisia nettiin, sillä se on kunnianloukkaus!
- oikeutta ei
mutta olen hengessäni taksisuharin puolella.
Tommoset paskat rääväsuut yhteiskunnan loiset pääsee törkeydellään aina kuin koira veräjästä.
Suomessa hyysätään juuri tuollaisia paskoja.
Olen kuullut tuttavaltani taksikuskilta monta samanlaista tarinaa että ajetetaan taksia pitkin kaupunkia ja sitten yritetään livistää maksamatta.
Joku roti noillekin paskoille pitäisi löytyä.
Mutta eihän tänä päivänä varastakaan saa nimittää varkaaksi vaikka sulta veisi mitä omaisuutta. Siitä joutuu edesvastuuseen herjauksesta. Kyllä on maailmanmeno perseellään. - vittuuntunut
Näinpä näin taas oli asiakas "oikeassa" ja heti on lässyttäjät vouhottamassa, että kuski teki väärin kuvatessaan.
Ketuttaa tää älyttömyys, joka maassamme villitsee. Sais yhä useampi vaan nähdä mitä tuolla joutuu kattomaan, että oppii miettimään miten itse toimii ja käyttäytyy.
Miettikää turvakameroita autoissa. Nekin kuvaa, mutta kuva materiaalia käytetään vasta, kun on aiheellista. Ihan oikein tuon ämmän on menettää kasvonsa tuollaisesta toiminnasta. Kunnioitus taksikuskille, hyvin jaksoit.
Miten sitten lehdistö saa julkaista rikoksen tekijöiden kasvokuvia lehdissä?
Typerää lässytystä "oikeuksista".
Mitä sitten, kun omaan nilkkaan kolahtaa. Vouhotatteko oikeuksien vouhottajat vielä sinua väärin kohdelleen oikeuksista vai kääntyykö pulkka yllättäen ympäri? ...hmm...
Tuntuu, että tää palsta on täynnä turpohuulia, joilla ei ole mitään kunnioitusta taksityötä tekeviä kohtaan ja kuvittelee pienessä kaalissaan maailman olevan laatikon kokoinen.- sinäkin jo
selvittämään se vitun tyhmä pääs.
- vittuuntunut
sinäkin jo kirjoitti:
selvittämään se vitun tyhmä pääs.
Ensimmäinen, jota kolahti arkaan paikkaan.
Ei ihminen ota itseensä yleistystä, jos tietää ettei kosketa häntä. - oikeassa.....
"Tuntuu, että tää palsta on täynnä turpohuulia, joilla ei ole mitään kunnioitusta taksityötä tekeviä kohtaan ja kuvittelee pienessä kaalissaan maailman olevan laatikon kokoinen."
Ja ne on mitä ilmeisimmin kaikki tehneet pesänsä tänne. Mutta se asiassa on hyvä, että ne on myös liki kaikki täällä. Normaali taksinkäyttäjä on vuodesta toiseen tehdyissä tutkimuksissa aina antanut saamastaan palvelusta kiitettävän arvosanan takseille. Heitä ei nämä marmattajat hetkauta, joten he eivät edes lue näitä juttuja. Tämä tosiasia, että suuri yleisö antaa Suomaliselle taksille aina kiitosta on, kuin heittäisi bensaa liekkeihin näille marisijoille. - enemmä
vittuuntunut kirjoitti:
Ensimmäinen, jota kolahti arkaan paikkaan.
Ei ihminen ota itseensä yleistystä, jos tietää ettei kosketa häntä.muuhun sult ei rahkeit riitäkkä pentu.
- ja sitten se...
...pamppu (nuoriso-ohjaaja) pitää olla AINA vasemmassa!
Täällä saitillakin taitaa olla kakaralauma koolla ja patukkaa kaivattaisiin!- tarkoittaa?
minä, eli aloittaja olen yli 40 vuotias, en enää mikään kakara siis. Nuo muut kyl vaikuttaa siltä mitä sanoitkin...
- taksikuskille
että jaksaa tuollaisia rääväsuisia ämmiä ja muita idiootteja katsella noinkin rauhallisena.
Itse olisin jo vetänyt ämmää turpaan, vaikka olisinkin saanut sakot. Kyllä se vaan olis kannattanut.
"Mulla on oikeus mennä omaan kotiini.."
joo-o, ja maksamatta tietenkään matkaansa.
Ettekste urpot ymmärrä että jopa taksin on saatava palkkansa. Pitäiskö ilmaiseksi kuskata kaikkia hulluja ihan huvikseen?
Täällä näkyy olevan vaan pentuja provoilijoita. Kasvakaa aikuiseksi.- sitä mistä
koko aloituksessa oikeestaan on kysymys, niin pysy sitten erossa siitä kokonaan. Suakin kantsis kyl jonkun vetää vähän turpaan. Juu mä oon kyl ihan oikeesti sitämieltä, ettei kaltaistas kannata jättää turpiin vetämättäkään, niin tyhmän ensivaikutelman sä annoit itsestäs nimittäin.
Kasva itse aikuiseksi ja opettele ymmärtämään ja puhumaan siitä asiasta mistä puhutaan, eikä asian vierestä! - se kamala ämmä
sitä mistä kirjoitti:
koko aloituksessa oikeestaan on kysymys, niin pysy sitten erossa siitä kokonaan. Suakin kantsis kyl jonkun vetää vähän turpaan. Juu mä oon kyl ihan oikeesti sitämieltä, ettei kaltaistas kannata jättää turpiin vetämättäkään, niin tyhmän ensivaikutelman sä annoit itsestäs nimittäin.
Kasva itse aikuiseksi ja opettele ymmärtämään ja puhumaan siitä asiasta mistä puhutaan, eikä asian vierestä!olis oikeesti tarvinnut kuonoonsa. ihme että kuski jaksoi tuollaisen idiootin kanssa olla rauhallinen. ja noita samanlaisia on kyytiin pyrkimässä ilman maksua. antakaa mun kaikki kestää.
- taxhit
olis pitänyt pamputtaa mummosta paskat ulos. Osaa ens kerralla käyttäytyä.
- et sinusta
niitä ei sais ulos ravistamalla, eikä ees pamputtamallakaan. tuskin ees paineletkulla.
- kommentti ja otsikko
Sanatarkasti Sinua lainatakseni ".....videon levittäjälle" - mikä olisi sinulle sopiva sakko videon levittämisestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690