Kiitos Jeesus

kun mut verelläsi pesit mut puhtaaksi,lunta valkeamaksi.Aamen.

15

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amen !! Vuoden paras aloitus : )

Kiitos kun Sä alensit itsesi meidän takia Rakas Jeesus !!! Olit alasti ja otit ruoskaiskut ja häväistys vastaan. Kunnia Kunnia kunnia sinulle !!!

• katoavat taikauskot

vuotta sitten teloitetun essealais-kiihkoilijan kuolema voi olla sinulle kunniakas?

• Jeesus pelastaa

MIKSI Jeesus piti uhrata? Miksi hänen "lempeä" Isänsä antoi poikansa kärsiä.

ITse en katsoisi vierestä,kaikivopana Jumalana. jos poikaani rääkättäisiin ruoskalla.

Tästä syystä erosin 6 viikkoa sitten kirkosta.
        :Jumala EI auta, katsoo vain uskovien tuskaa vierestä.

tv:nimimerkki-EX: Jeesus pelastaa

Usko on turhaa murhaa, uskoin siihen turhaan, jurhaan 25 vuotta! BUU-jumala ja savonarolan sanoin "Jeesus sux- Jeesux"

• tuohon sanaan

voin yhtyä, eilen illalla tulin Jeesuksen eteen rukouksessa, ajatukseni pyöri typerissä asioissa ihan niinkuin voisin ansaita Jumalani edessä jotakin.
      Ajattelin, kumpa olisin vaeltanut paremmin ja lukenut raamattua enemmän, ja kumpa tuo kaverinikin lukisi edes joskus raamattua ja luopuisi synneistään, niin silloin Jumalakin varmasti ilmestyisi ja siunaisi meitä.

Sitten havahduin ajatuksissani, olempa typerä,mitenkä minä voisin olla parempi tai ansaita mitään Jumalan edessä, ja mikä minä olen patistelemaan toisen palvelijaa, hänen suhteensa Jumalaan on vain hänen ja Jumalan välinen asia.

Rukoileminen tuntui hyvin kuivalta ja vaivaloiselta, sitten pyysin anteeksi ajatuksiani, ja ajattelin että parempi vaan yksinkertaisesti kiittää Jeesusta siitä mitä Hän on tehnyt.
      Koin miten Pyhähenki yhtyi kiitokseen ja tajusin että olen pelastettu ihan vaan silkasta rakkaudesta ja armosta, en voi siihen mitään lisätä.
      Verensä on kertakaikkinen uhri edestäni, yksinkertaista mutta ihmeellistä, nonesti melkein käsittämätöntä meille ihmisille.
      Siunausta!

• taikauskoa kaikki tyynni

Jumala olisi uhrannut itsensä itselleen?

Miksi hän olisi vieläpä huijannut, ts. ei olisikaan kuollut aivan oikeasti, vaan vironnut henkiin (kuten useammat muutkin aikaisemmat jumalat)?

Kuka on tämä Jumalaakin suurempi Herra, joka vaati Jumalaasi uhraamaan itsensä itselleen?

Oletko tututustunut sijaiskärsimyksen historiaan?
        Siis sitä miten se lainattiin kristinuskoonkin..

"Verensä on kertakaikkinen uhri edestäni,..."

Mikä on tuollaisen "itsensä uhraamisen" fysikaalinen toiminaperiaate?

Mitä siinä itseasiassa tapahtuu? Jos kerran tuollaiseen iki-aikaiseen mystiikkaan uskot, niin kaiketi tunnet sen toimintaperiaatteen...

Voisitko sinä yrittää kuolla esim. meidän suomalaisten puolesta? Kokeilepa, vaikkapa jo tänään.

• saatat saada selville
        taikauskoa kaikki tyynni kirjoitti:

Mikä on tuollaisen "itsensä uhraamisen" fysikaalinen toiminaperiaate?

Mitä siinä itseasiassa tapahtuu? Jos kerran tuollaiseen iki-aikaiseen mystiikkaan uskot, niin kaiketi tunnet sen toimintaperiaatteen...

Voisitko sinä yrittää kuolla esim. meidän suomalaisten puolesta? Kokeilepa, vaikkapa jo tänään.

jotakin arvokasta.

2. Kor. 5:19

Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

Room. 5:12

Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet-

Room. 5:15

Mutta armolahjan laita ei ole sama kuin lankeemuksen; sillä joskin yhden lankeemuksesta monet ovat kuolleet, niin paljoa enemmän on Jumalan armo ja lahja yhden ihmisen, Jeesuksen Kristuksen, armon kautta ylenpalttisesti tullut monien osaksi.

Room. 5:16

Eikä lahjan laita ole, niinkuin on sen, mikä tuli yhden synnintekijän kautta; sillä tuomio tuli yhdestä ihmisestä kadotukseksi, mutta armolahja tulee monesta rikkomuksesta vanhurskauttamiseksi.

Room. 5:17

Ja jos yhden ihmisen lankeemuksen tähden kuolema on hallinnut yhden kautta, niin paljoa enemmän ne, jotka saavat armon ja vanhurskauden lahjan runsauden, tulevat elämässä hallitsemaan yhden, Jeesuksen Kristuksen, kautta. -

Room. 5:18

Niinpä siis, samoin kuin yhden ihmisen lankeemus on koitunut kaikille ihmisille kadotukseksi, niin myös yhden ihmisen vanhurskauden teko koituu kaikille ihmisille elämän vanhurskauttamiseksi;

Room. 5:19

sillä niinkuin yhden ihmisen tottelemattomuuden kautta monet ovat joutuneet syntisiksi, niin myös yhden kuuliaisuuden kautta monet tulevat vanhurskaiksi.

• Naurun paikka
        saatat saada selville kirjoitti:

jotakin arvokasta.

Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet-

Mutta armolahjan laita ei ole sama kuin lankeemuksen; sillä joskin yhden lankeemuksesta monet ovat kuolleet, niin paljoa enemmän on Jumalan armo ja lahja yhden ihmisen, Jeesuksen Kristuksen, armon kautta ylenpalttisesti tullut monien osaksi.

Eikä lahjan laita ole, niinkuin on sen, mikä tuli yhden synnintekijän kautta; sillä tuomio tuli yhdestä ihmisestä kadotukseksi, mutta armolahja tulee monesta rikkomuksesta vanhurskauttamiseksi.

Ja jos yhden ihmisen lankeemuksen tähden kuolema on hallinnut yhden kautta, niin paljoa enemmän ne, jotka saavat armon ja vanhurskauden lahjan runsauden, tulevat elämässä hallitsemaan yhden, Jeesuksen Kristuksen, kautta. -

Niinpä siis, samoin kuin yhden ihmisen lankeemus on koitunut kaikille ihmisille kadotukseksi, niin myös yhden ihmisen vanhurskauden teko koituu kaikille ihmisille elämän vanhurskauttamiseksi;

sillä niinkuin yhden ihmisen tottelemattomuuden kautta monet ovat joutuneet syntisiksi, niin myös yhden kuuliaisuuden kautta monet tulevat vanhurskaiksi.

on tuollaisessa idiotismissa?

saatat saada selville kirjoitti:

jotakin arvokasta.

”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan”.

Kuka siis antoi käskyn ”sopia itsensä kanssa”.
        Jae kuuluu sarjaan; tyhmyyttä, tietämättömyyttä, taikauskoa.

”Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet- ”

Täysin naurettava lause. Ihminen on kehittynyt evoluution kautta vuosimiljoonien aikana. Ei ole ollut olemassa ”ensimmäistä ihmistä”, vaan kehitys on ollut äärimmäisen hidasta mutta jatkuvaa. Lause edusta siis silkkaa tyhmyyttä, tietämättömyyttä ja taikauskoa.

”Mutta armolahjan laita ei ole sama kuin lankeemuksen; sillä joskin yhden lankeemuksesta monet ovat kuolleet, niin paljoa enemmän on Jumalan armo ja lahja yhden ihmisen, Jeesuksen Kristuksen, armon kautta ylenpalttisesti tullut monien osaksi. ”

Ei ole olemassakaan mitään ”armolahjoja”. Silkkaa tyhmyyttä, tietämättömyyttä ja taikauskoa.

”Eikä lahjan laita ole, niinkuin on sen, mikä tuli yhden synnintekijän kautta; sillä tuomio tuli yhdestä ihmisestä kadotukseksi, mutta armolahja tulee monesta rikkomuksesta vanhurskauttamiseksi. ”

Silkkaa tyhmyyttä, tietämättömyyttä ja taikauskoa.

”Ja jos yhden ihmisen lankeemuksen tähden kuolema on hallinnut yhden kautta, niin paljoa enemmän ne, jotka saavat armon ja vanhurskauden lahjan runsauden, tulevat elämässä hallitsemaan yhden, Jeesuksen Kristuksen, kautta. – ”

”Niinpä siis, samoin kuin yhden ihmisen lankeemus on koitunut kaikille ihmisille kadotukseksi, niin myös yhden ihmisen vanhurskauden teko koituu kaikille ihmisille elämän vanhurskauttamiseksi;

”sillä niinkuin yhden ihmisen tottelemattomuuden kautta monet ovat joutuneet syntisiksi, niin myös yhden kuuliaisuuden kautta monet tulevat vanhurskaiksi.”

Naurettavaa hölynpölyä, tyhmyyttä, tietämättömyyttä ja taikauskoa.

Kaikki nuo lauseet todistavat mistä kristinuskossa on kyse:
        JONNINJOUTAVASTA TAIKAUSKOSTA

• Kiitollinen mies

KIITOS, KIITOS, KIITOS JEESUS...
      Olen lunastettu,
      Olen vanhurskautettu,
      Olen puhdistettu,
      Olen pyhitetty,
      Olen pelastettu,
      Olen vapautettu,
      Olen sovitettu,
      ....Jeesuksen kalliin veren kautta!!!
      NYT elän Jumalan armon alla!
      Otollinen, hyväksytty, rakastettu, armoitettu, Jumalan armosta Jeesuksen työn kautta!

Kiitollinen mies

• umpihetero.

että palstan reppanahihulit ovat kokoontuneet...

• tuollta ateismipalstalta,mihin ryhmää sie kuuluut?

• umpihetero.
        aksu521 kirjoitti:

tuollta ateismipalstalta,mihin ryhmää sie kuuluut?

kun tuo sinun logiikkasi on niin olematonta että se ihan säälityttää...ei siis naurata.

• umpihetero. kirjoitti:

kun tuo sinun logiikkasi on niin olematonta että se ihan säälityttää...ei siis naurata.

pitää keskityä vaan hihittelemään,,,

• vesipesu parempi

Eikö siinä vain likaannu pahemmin, ellei nyt sitten ole ihan paskassa rypenyt?

Eihän ihmisen iho ole lunta valkempaa,..... ei edes albiinoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe