http://www.adressit.com/allekirjoitukset/estrambotica-anastasia/
Tuolta voi käydä allekirjoittamassa adressin, jonka avulla saataisiin iki- ihana LEA Suomeen!
LEAssa on mm. MGB:n Chiquin, Orestesin, Pandoran, Olimpian, Ninfan, Aquilesin, Juan Ángelin, Deborahin, Jorgen ja Ritan näyttelijät. Todella loistava telenovela!
La Estrambótica Anastasia suomeen- ADRESSI! Käy allekirjoittmassa!
Merequita
3
436
Vastaukset
- La cita<3
hei!!! mä en tiedä mihin siihen voi allekitjoittaa ???
- Bella de la Rosa
laittaisin siihen nimeni, jos mukana olisi myös Valentinan näyttelijä eli Natalia Streignard. :)
Se on mun lemppari! (ja Tza Tza:)) - Chiquitita
Mä kävin allekirjoittamassa! Toivottavasti toi tulis telkkuun, näyttäis subi sen vaikka ton saksalaisen jälkeen, musta vaan tuntuu, että toi saksalainen kestää aika kauan... :( Mut onneks voin katsoa Tuhkista, sitten huhtikuusta lähtien, kun se tulee DVD:lle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761300
- 741264
- 501177
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041088- 511065
- 34767
- 49724
- 60721
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41675Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118587