mitä lähtisit katsomaan?
-jännitystä, Georg Clooney-elokuvaa
-Röllin sydäntä
-vai westernin uudelleenfilmatisointia
-vai kotimaista napasilleenjuoksua?
jos nyt joku soittais ja pyytäis
8
530
Vastaukset
Röllin sydäntä haluaisin katsomaan.
- vastaamaan!
pitää perustella miksi kysyy, muuten hölmöä vastata
- vain ja ainoastaan mitä
kukin lähtisi katsomaan!
EI muuta! Miksi kysyn,koska nyt vaan pätkähti päähän!
Analysoitko itse kaikki ajatuksesi ja motivoitko itse joka hemmetin inahduksen?
- Angel of The Morning
Pyytäisin tänne katsomaa jotain hyvää leffaa. Houkuttimena olisi ihana löhöilykatsomo ja hyvää syötävää. Tupakoiville sallitut tupakkakauot :)
- lisbet
tv2:lta tulee piakkoin Akseli ja Elina,siinä on katsottavaa
- HAUTAUSMAALLE
kävelee ja katselee ketkä ovat poistuneet joukostamme. itkien voisi astua ulos portista ja jos joku sattuis kysymään itkun aihetta niin voisi vastata että ".KAIKKI ON KUOLLEET".
Onpas sinulla synkkiä ajatuksia, olen pahoillani. Jos nyt kuitenkin kokeilisit vaikkapa piirrettyjä, Pieni merenneito esimerkiksi. Ja jos olet mies niin suosittelen Viiru ja Pesonen.
- Otto-Vaan
Lähtenyt katsomaan kotimaista Raja 1918 leffaa.
Katselin tossa telkasta Akseli ja Elina kuvan
kertaalleen.
Vaikuttava kuva sekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071163
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621123Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146846- 68747
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto92603- 54588
- 78561
- 39528