Lihan aikaansaannokset ovat selvästi nähtävissä.Niitä ovat siveettömyys,saastaisuus,irstaus,epäjumalien palveleminen,noituus,vihamielisyys,riidat,kiihkoilu,kiukku,juonittelu,eripuraisuus,lahkolaisuus,kateus,juominkit,remuaminen ja muu sellainen.Varoitan teitä,kuten olen jo ennenkin varoitanut :ne jotka syylistyvät tälläiseen,eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa.Hengen hedelmää taas ovat rakkaus,ilo,rauha,kärsivällisyys,ystävällisyys,hyvyys,uskollisuus,lempeys ja itsehillintä. näitä vastaan ei ole laki.kirje gal.5:19-23.
SANAA TÄNNEKIN!!
7
322
Vastaukset
- tunnusmerkkejä
lutteloit. Uskikset mahtuu hyvin siihen sakkiin. MUTTA ATEISTI EI HELVETTIÄ NÄE, KOE EIKÄ TUNNNUSTA.
- Kössönöm
Viinaa on juotu ja nyt lähden tekemään savupekonisoosia raikkaan salaatin kera. Älä ota noin kauheasti paineita.
- rappiolla on
hyvä olla.
- Jeesus
”Mitä toivotte ihmisten tekevän teille, se tehkää myös heille.”
Te uskovaiset tällä palstalla ette toimi kuten olen ohjeistanut. Ette pidä jos kirkoissanne tai palstoillanne tuputetaan ateismia niin teillä ei ole oikeutta tuputtaa ateisteille mitään. - ertert
Tuo ei liity mitenkään ateismiin.
- Kuuluuko
se psyykenlääkkeiden syömisesi noihin lihan aikaansaannoksiin vai hengen hedelmiin? Jos kuuluu tuohon ensimmäiseen ryhmään, niin oletko oikeutettu ojentamaan muita kun ei uskosi ole sinuakaan tervehdyttänyt? Jos kuuluu mielestäsi tuohon jälkimmäisen ryhmään, niin pitäiskö sun lisätä annostustasi?
menevät siis helvettiin niin että sihahtaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439