Tunnenko väärin ?

Olen sairaseläkkeellä oleva neiti-ihminen.heh... Ja seurustelen ja asun itseäni 17 vuotta vanhemman miehen kanssa.
En koe ikä-eroa minään pahana asiana, mutta kaikenlainen keskinäinen toiminta makuuhuoneessa on kadonnut ja kaikki muukin pilke.
Välillä tunnen, että olisin valmis lähtemään ja aloittamaan elämäni uudelleen. Diabeteksenikin paheni ja kaverini ei olisi ottanut minua jouluksi kotiin sairaalasta. näytin, että hallitsen pistämisen. en jaksa olla vahva ja lähestyvämpi osapuoli.
Antakaa siskot ja veljet neuvoja kalliita. muuten ihanaa vuotta 2008 !

4

1593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä taitaa ikävä kyllä olla juuri niin raadollista, kun se sille päälle sattuu.
      Eli parisuhteessa se vaihtoehto ei toki ole kuolema, vaan sopeudu tai nosta kytkintä.
      Voit tietty haluta / toivoa, että toinen muuttuu. Joskus niinkin käy. Toinen osaa nähdä oman elämänsä tärkeysjärjestyksen ja on valmis työskentelemään sen eteen. Tai sitten et ole top ten:ssä hänen tärkeysjärjestyksessään ja silloinhan hänellä ei ole motiivia muuttaa mitään.
      Kai on syytä miettiä myös omia odotuksiaan. Mikään suhdehan ei pysy yhtä hohdokkaana, kun ne alun sutinat.
      Olet tienhaarassa, missä koruton ja rankka pohdinta omasta elämästäsi on välttämätöntä. Ja niin kauan, kun sitä lykkäät, rimpuilet siinä löysässä hirressä ja elämäsi on helvettiä.
      Voihan olla, että pohdittuasi tilannetta, päätät jäädä. Ei huono vaihtoehto sekään, jos se on harkittu. Aidan takana ei välttämättä ole vihreämpää.
      Toisaalta, kukas meille paremman elämän tekee, jollemme me itse, sisko hyvä.
      Uuden vuoden kunniaksi pohdinta käyntiin ja sitten tekoja. Ota avuksi vaikka ihan kynä ja paperia. Päätös kyllä kypsyy pikku hiljaa mielessäsi, kun luotat itseesi ja et hätiköi. Älä toimi tunnekuohun vallassa, esim. riidan jälkeen, vaan katsele rauhassa maailmaa ympärilläsi.
      Kesää kohti ja paljon voimia sinulle.
      K

    • PEKURI

      Eihän se ikäero ole mitään,jos muuten synkkaa,mutta nyt kaverisi on alkanut muuttumaan,etkä ole enää ihastunut,joten suosittelisin eroa,jo oman terveytesikin kannalta.Älä jää suhteeseen,jossa ei ole hyviä jatkumisen merkkejä.Tai tosiaan,itse saat kärsiä seuraukset.Mitäs kaverisi on mieltä?Puhu suoraan ,niin saat tietää missä mennään.

    • Daidaih

      Näin mietin minä, että ei mikään suhde ole aina tunnelmaltaan, kuin juuri rakastuneilla. Suhde voi olla kumppanuutta, kaikineen tunteineen. Ei yksinkään ole aina kivaa. Ihminen yleensä on parillinen. Olemassa olevaa suhdetta voi aina yrittää nyös muokata. Ei siis sitä toista vaan itseään.
      Yksi parhaita ohjeita on, että mitä enemmän ajattelee ja tekee toisen hyväksi, sitä enemän saa itse. Ei mitään hampaat irvessä ja pakolla, eikä sillä mielellä, että "maksa kaikki" takasin.
      Ota juu se kynä käteen ja mieti. Tunnet jo kumppanis aika hyvin, keskity niihin asioiohin, miten saisit hänen olon hyväksi. Hyvyydellä ja ilolla on tapana levitä ja ilahduttaa ympäristökin.
      Minä keskeinen ja "heti mulle kaikki tänne" on kyllä ajan näkyvin ilmiö, mutta ei johda mihinkään. Kaikilla on paha olla.
      Agape rakkaus on Raamatusta nouseva,rakkauden ilmenemis muoto. Se ei jää koskaan huomaamatta eikä tuloksettomaksi. Yksinkertaisesti rakastaa toista ilman ehtoja. Yleensä ihminen on niin itsekeskeinen, ettei tätä haluta edes yrittää.
      Iloista vuodenjatkoa sinulle ja rakaallesi.
      lämmöllä Daidaih

    • OLE KOSKAAN

      oikea tai väärä, se vaan on, ei sille mitään mahda. Väärin tai oikein voi olla se mihin se tunne johtaa, jos antaa johdattaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe