Olen rakastunut

Laila.

itseäni 13 vuotta nuorempaan mieheen, ja hän minuun. Onko kellään kokemusta siitä jos nainen on miestä paljon vanhempi, että tuleeko sellainen liitto onnistumaan?

28

1594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maila.

..niin kait jo tiedät et samoin käy kuin edellisessäkin!

• Naima

nyt sen tiedän minäkin

• töti puskasta

siis tuo loru ei meinaa ny mitään tähän viestiin, se tuli vaan sinun nikistäsi mieleen.

- mutta se, et olet rakastunut itseäsi 13v nuorempaan mieheen,,,,,,ni en osaa niin päin.

Mutta itselläni on 8v vanhempi mies ja toimii, ja on toiminut yli 30v.

Kyselet kestävän liiton perään, sitähän ei tiedä kuin ukko-jumala, ja se ei sitä kerro.
      Aika näyttää tienne, onko se yhteinen vai......!

• on sellainen

laji että siitä ei takuutodistusta saa;silti olen itse ollut aviossa pari vuotta itseäni nuoremman kanssa ja 10v. nuoremman avoliitossa.Molemmat yhtä hienoja kokemuksia kuin vanhemmankin miehen kanssa eläen,joten mikäli tunteet ja halu elää yhdessä ovat olemassa,ei kun rakkautta lisää ja iloa sekä onnea elämään.Ei se ikää katso ja rakkaus ON IHANAA.

• Laila.

vissiin on. Jos kaksi ihmistä on toisiinsa rakastunut niin ei siinä luulisi iällä olevan mitään merkitystä.
        Se vaan etten ole koskaan häntä oikeasti tavannut, ainoastaan täällä netissä.

• täti puskasta
        Laila. kirjoitti:

vissiin on. Jos kaksi ihmistä on toisiinsa rakastunut niin ei siinä luulisi iällä olevan mitään merkitystä.

mutta saahan kaupastakin pikaruokaa.:)

• Puidenhalaaja
        Laila. kirjoitti:

...ja puhut rakkaudesta? Tavatkaa nyt ihmeessä. Jos se sitten vielä tuntuu rakkaudelta niin ihme on tapahtunut. Ja sitten ei ole ikäerolla mitään väliä.

• Maila.
        Puidenhalaaja kirjoitti:

...ja puhut rakkaudesta? Tavatkaa nyt ihmeessä. Jos se sitten vielä tuntuu rakkaudelta niin ihme on tapahtunut. Ja sitten ei ole ikäerolla mitään väliä.

..on myös. Eli kyllä mummut menee sekaisin nettiyhteydestä..kai tää on sitä netti rakkautta..josta puhutaan niin paljon. ;)

• Raila, Ronja, Rebekka
        Laila. kirjoitti:

Minä rakastuin lentokapteeniin matkalla Kittilään. Hän oli ohjaamossa, enkä oo häntä tavannut, mutta kun kuulin hänen tumman seksikkään äänensä, olin mennyttä. Hän katsoi jälkeeni Kittilän jäisellä kentällä kun kaajuin rähmälleni ja Espanjasta tuovut viinapullot levisivät kuin Jokisen evväät ympär kenttää. Luulen aistineeni rakkautta hänen katseessaan. Mahtaako onnemme kestää? Olen niin rakastunut. Olen 58-vuotias ja hän en tiijä kuinka vanha, mutta ijällä ei liene merkitystä.

• netissä=(
        Laila. kirjoitti:

Tapaa ja katso miten ne kemiat sopii yhteen.
        Se on vaan niin, että moni pystyy kirjoittaan mutta kasvokkain ei.
        Itse en tapaa enää yhtään nettimiestä.Niillä on kaikilla ollut joku ongelma.
        Alkoholi , luonnevika, tunnevammaisuus , seikkailunhalu monta kierroksessa yhtäaikaa.
        Tälläsiä kokemuksia.

• ikänen oot nyt

Riippuu minkä ikänen oot nyt. Jos oot nyt vaikka viiskytä ja se kaveri 37 vee niin kyllä se varmaan viiden vuoden päästä alkaa katteleen oman ikäistään. Kun sen viiden ja kuuden kympin puoli välillä tapahtuu se rysähdys eli se ikäero alkaa näkymään.

Nii ja sitte jos se tyyppi alkaa lapsia haluun jos niitä sillä ennestään ei oo. Mutta eihän sitä tiiä jos se tykkää kypsemmillä kymmenillä olevista.

• ja rakkaus

Tätä juttua on pohdittu tälläkin palstalla monta kertaa. Sinulla -teillä- on kaikki mahdollisuudet onnistua, onnistumiseenhan vaikuttaa ikäeron lisäksi niin monta eri asiaa. Minulla -olen mies- on samanlainen suhde, ikäeroa meillä on reilu kymmenen vuotta. Tutkaile asiaa eri puolilta, kuuntele sitä pomppivaa elintä siinä vasemman rintasi kohdalla, mieti mitä suhteelta toivot ja mitä saat. Joudut varmasti "selittämään" suhdetta ystäväpiirissäsi ja mahdollisesti sukulaisillesi, muista kuitenkin että teet itse omaa elämääsi koskevat päätökset ja ratkaisut.

• mizar

Sinähän olet vain vähän vanhempi.
      Kolmetoista vuotta nuorempi rakkaasi on mitä parhain kumppani.
      Kokemusta on ja
      *Elämä on uhkarohkea seikkailu,
      tai sitten ei mitään.*

• jos kemiat pelaa

Ei kai se ikäero määrää sitä kestävyyttä vaa se jos sovitte yhteen, en ole koskaa vielä esitellyt henkilötodistusta kun olen tavannut uuden ihmisen, ja aina on toiminut. Minun paras ystävätär on 16 vuotta minua vanhempi ja hyvin on luistanut ystävyys jo yli neljäkymmentä vuotta. Mieheni on 8 vuotta nuorempi ja sitä ei ole koskaan edes ajateltu.

• Laila.

niin hirveän iso ikäero ole, mutta kun minä tykkään että hän on liian nuori minulle, hänelle kuulemma ikäerolla ei ole merkitystä mutta tuntisin itseni aina vanhaksi hänen seurassaan.

• sen parempi

anna pallaa martta. ota nyt viimesillä voimillas kaikki irti mitä saat. aikaa ei ole paljoo kuten huomaat. nyt täytyy ottaa siitä kini mistä saa. pötäkät peliin.

• Rakastunut ja ikäeroa on..

Ei kai se ikäero ole se keskeisin asia uudessa ihmissuhteessa vaan kyllä se tunne on tärkein.Minä olen seurustellut kaksi vuotta itseäni 15v vanhemman miehen kanssa,hyvin meillä menee,en mieti ikäeroamme,nautimme hetkistä mitä meille annetaan.Miksi mietit tulevaa,ota hetkistä kiinni,nauti jos sellaisen lahjan kun rakkaus olet saanut.Onnea teille toivon.

• että näin

EI.

• Kaima*

Olipa pojilla somia nimiä, mutta nykyään näköjään ristitään silmätummessa;)

• niin ei ikäeroon..

Tuskin suhde ikäeroon kaatuu, jokin muu syy siihen tarvitaan. Äitini eli itseään yli 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, enkä juur onnellisempaa pariskuntaa ole nähnyt.Eivät he koskaan maininneet ikäerostaan, eikä siihen kyllä kukaan muukaan kiinnittänyt sen enempää huomiota.Ei se ollut mikään "kummajainen" heille eikä muille. Ehtivät elää yhdessä melkein 20 vuotta,kunnes mies sairastui ja kuoli.Älkää takertuko sellaseen asiaan kuin ikä.... parisuhde on paljon paljon muuta...

• Laila.

sanoistasi! Eihän se ole iästä kiinni vaan paljon paljon muusta....

• kommentit

Oletko varma että hän on mikä sanoo olevansa?? Se on kai aika oleellinen asia. Katso ensin mikä hän on miehiään, vastaako sinun ajatusmaailma ollenkaan todellisuutta. Kun tapaat hänet , niin sitten tiedät, pitääkö paikkansa että olet ihastunut sellaiseen mieheen myös todellisuudessa, kuin unelmissasi haaveilet.Ei iällä ole sen kanssa mitään merkitystä, synkkaako vai ei.Pidän peukkuja, että löytäisit haluamasi. Minäkin olen tavannut oman aviomieheni täällä jo monta vuotta sitten. Juteltiin kauan ja mielikuva hänestä syntyi tietysti ensin omassa päässä.Se vastasi kyllä ihan oikeasti todellisuuttakin.Kun tapasimme, niin hän oli juuri sellainen kuin olin kuvan saanutkin hänestä.Nyt ollaan onnellisesti aviossa ja voin vaan sanoa että onneksi on netti ja chattipalstat keksitty :))))

• Angel of The Morning

Minä olen 48v ja miesystävä 40v. Ei meillä ainakaan näytä olevan tarvetta miettiä ikiämme tai ikäeroamme. Yhteisiä lapsia ei ole eikä tule. Aika näyttää iskeekö mieheen vauvakuume :)

• Kokemusta...

Ei iällä ole mitään väliä, kun rakastuu. Itselläni kokemusta lähes kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa seurustelusta. Olimme yhdessä yli viisi vuotta. Ikäeroamme emme ajatelleet kertaakaan. Enkä huomannut kanssaihmistenkään paheksuvan liittoamme kertaakaan. Eivät ainakaan näyttäneet sitä. Seurustelumme loppui aikanaan, mutta ihan muuhun seikkaan kuin ikäeroomme. Olemme vieläkin todella hyvät ystävät ja pidämme yhteyttä jatkuvasti, vaikka tahoillamme molemmat serustelemme.
      Joten unohda ikänne, ja anna palaa.

• Kaivanto

tarkistaa, että kuinka moneen muuhun nettiystäväänsä tuo mies sanoo olevansa rakastunut, ennenkuin alat edes miettiä minkäänlaista liittoa vakavalla naamalla. Ikäkysymys taitaa ratketa itsestään siinä samalla kuin muu totuus.

• Minulla oli kymmenen vuotta nuorempi mies ja hänen entisen vaimonsa jatkuva kiusanteko heidän lasten kautta ja riitely lapsista rassasi hermoja niin paljon, että katsoin parhaaksi vaihtaa nuorempi mies lennossa vanhempaan. Nyt on mies itseäni melkein kuusi vuotta vanhempi siis sen miehen vaihdoin kuusitoista vuotta vanhempaan mieheen.

Nyt on synkannut viisi vuotta kivasti. Lapsista ei ole riitaa kun molemmilla on aikuiset lapset ja niillä oma elämä. En ole päivääkään katunut vaihtamista.

• HTZA

uusimman "tutkimuksen" mukaan vanhenevat naiset keskittyvät eläkkeellä kukkien kasteluun, entistä enemmän.
      Miehet rakkauselämänsä paranteluun, entistä enemmän.
      Kun sinun aikasi on kuivaa olet keskellä ongelmaa.
      Ja siksi toiseksi, suhteen alussa kaikki on himoa ja huumaa, rakkaus tulee sitten aika paljon myöhemmin.
      En näe mitään syytä että sinun pitäisi satuttaa itseäsi.
      Ota vanhempi mies, se vaan parantaa kun sika juoksuaan. Siihen asti kun teidän "kemianne kohtaavat" ja siirrytte vanhoihin Suomalaisiin klassikoihin, niin ennen kuin jälkeenkin saunan.

• namisuku

....TULEE;D -17v.

NimiMerkillä: Tosi Herkkää jo 13v;D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1163
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1123
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      853
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      846
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      747
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      107
      649
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      92
      603
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      588
    9. 78
      561
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe