mennyt positiivisempaan suuntaan. Yllätyin suuresti jo viimevuonna kun ammuin thunderkingejä ja ne paukahtivat lujasti, eivätkä vain rätisseet.
Nämä pommit ovat halpoja ja parhaita ilotulitteita, niitä ostan paljon.
Räjähtävät ilotulitteet ovat tulleet takaisin
Eli asia on
2
351
Vastaukset 2
Thunder kingejäkun on niin erilaisia. hong kongin myymät ovat ainakin joka vuonna olleet pelkkiä rätinöitä, samoin kun tähtiraketin. Yks vuos hopean väriset super thunderitkin räjähti, mutta tänä vuonna ne ovat aivan tavallisia rätinöitä, ainakin mitä oon nähny.
- vielä mitkä räjähtää
ja mitkä rätisee. Ainaki mitä mulla nyt on, niin vihreä pallo lähtee ja mojahdus. Nämä johtuvat siittä että, joidenkin paukut ovat tehty ruudista ja jotkut taas ns. crakling-massasta, joka koostuu fosforista ja rikistä. Crackling-paukut rätisevät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392381
- 49847
- 59814
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää224661Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81587T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7569- 47558
- 64550
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t44544- 44537