"olenko hutsu" sanoi marlena :D
en tiedä mutta jotenkin se oli niin....
uskomatonta :)
olen kattonut aina päivien viemää mulla on jäänyt yhteensä 3 jaksoo vain kattomatta mulla menee mun menot niin ett olen aija silloin kotona tai joku laittaa nauhalle
mites teillä?
paljonko kattomatta?
marlena...
päikkärit kaTTONU
4
432
Vastaukset
- .......................
Mikä oli viestisi pointti? Pitääkö tässä ketjussa puhua onko Marlena hutsu vai montako kertaa on katsottu ohjelmaa? MITÄ?
- lueppas täältä
niin.. että montako kertaa on katottu
NIIN TAJUUSIKKOOO? - en mäkää tajunnu
lueppas täältä kirjoitti:
niin.. että montako kertaa on katottu
NIIN TAJUUSIKKOOO?aSd !!!
- tekoälykkö
Siis näyttelikö se uusi lääkäri Alex(?) aikoinaan Romania? Tosi kumma juonenkäänne. Ja eikös tämä nykyinenkin Roman näytellyt sarjassa aikoinaan jotain toista roolia.
Voisiko joku vielä tarkentaa? Mikä idea tässä on? Miksei tuo entinen Roman voinut vain palata vanhaan rooliinsa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634