Hörhöily provokaatio

Ei_Hörhö

Olette varmaan huomanneet että tällä palstalla erityisesti ei rekisteröityneitä nimimerkejä on jatkuvasti täällä aukomassa päätään ja nimittelemässä toisia hörhöiksi ja tämän he tekevät vain pelosta. He pelkäävät itseään ja eivät tunne muita joten heidän on vain pakko provosoida täällä kasvottomasti. Tällaisia häirikköjähän on periaatteessa koko yhteiskunta täynnä. Kun he eivät ole löytäneet totuutta mistään niin he turhautuvat ja näin ollen on provosoitava jokaista asiaa, ihmisiä.

Hörhö on sitten helppo sana jota on mukava viljellä kaikkia heitä kohtaan jotka ovat löytäneet sisäisen itsensä ja sitä kautta myös totuuden esim. salaliiton... Mutta nämä häiriköt eivät ole tätä totuutta itsestään löytäneet ja ovatkin syystä turhautuneita koska heidän alitajuinen tietoisuus koko ajan odottaa sen vanginvartijatietoisuutensa puhkeamista. Sillä silloin kun se puhkeaa myös näiden provosoijien ja muiden häiriköiden mieli muuttuu pään sisällä ja siihen asentuu kuin uusi radiokanava päälle. Jonka jälkeen siirrytään taas seuraavalle itse tietoisuuden tasolle.

Ei tämän totuuden löytämiseen mitään kolmiolääkkeitä tarvita sisäistääkseen totuuden maailman menosta (salaliiton sen taustalta).

Maailmanhallitus (illuminati) on täynnä erilaisia sotilasjärjestöjä jotka koko ajan varjostavat tavallisia ihmisiä ja haluavat alistaa heidän mieliään elektronisesti. Näitä salahankkeita kutsutaan Mind Control projekteiksi. Näistä kerrotaan tarkemmin Rauni-Leena Luukanen-Kilden uusimmassa teoksessa "Salatut Maailmamme". Tuota kirjaa suosittelen kaikille.

11

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höööööörh

      Kaikki jumalia ja jeesuksia ja allaheja ja buddhia ja muhametteja ja salaliittoja ja ties mitä huuhaata joka paikassa näkevät ovat tasan samanlaisia hörhöjä, hihhuleita.

      Te naurettavat räjäytepurkuhihhulit ja illuminatihihhulit ja mind control -hihhulit ja kuuhuijaushihhulit ja ties mitkä hihhulit julistatte päivästä toiseen sanaanne eli "totuuttanne" aivan samalla tavalla ja samalla vakaumuksella ja samalla innolla kuin jotkut huuhaa-jehovatkin.

      Minä en pelkää mitään. Totuus löytyy tieteestä ja logiikasta, ei hihhuli-hörhöilystä.

      • uskontunnustus!

        Jo kauan on tiedetty räjäytyspurkufantasian olevan vain yksi uskonto muiden joukossa, mutta harvoin hörhö näin avoimesti tunnustaa uskoaan.

        Muutin hörhön hörhöilystä vain sanan "totuus" sanaksi "usko":D

        "Tällaisia häirikköjähän on periaatteessa koko yhteiskunta täynnä. Kun he eivät ole löytäneet uskoa mistään niin he turhautuvat ja näin ollen on provosoitava jokaista asiaa, ihmisiä.

        Hörhö on sitten helppo sana jota on mukava viljellä kaikkia heitä kohtaan jotka ovat löytäneet sisäisen itsensä ja sitä kautta myös uskon esim. salaliiton... Mutta nämä häiriköt eivät ole tätä uskoa itsestään löytäneet ja ovatkin syystä turhautuneita koska heidän alitajuinen tietoisuus koko ajan odottaa sen vanginvartijatietoisuutensa puhkeamista. Sillä silloin kun se puhkeaa myös näiden provosoijien ja muiden häiriköiden mieli muuttuu pään sisällä ja siihen asentuu kuin uusi radiokanava päälle. Jonka jälkeen siirrytään taas seuraavalle itse tietoisuuden tasolle."


    • Hörhöily merkitsee

      Luukkasen juttuja olen pitänyt lähinnä normaalina avohoitopotilaan harhoina ellei sitten hänen informaationsa ole tarkoitettukin muodostamaan lisää avohoitopotilaita.

      Hörhöhöksi tai miksi muuksi hulluksi tahansa haukkuvaa kirjoiteliaa en pidä muuta kuin merkkinä siitä että on itse osunut merkittävään salaliitton jota ei voi järjellä ja logiikalla kumota.

      • Todella on

        "muuta kuin merkkinä siitä että on itse osunut merkittävään salaliitton jota ei voi järjellä ja logiikalla kumota."

        Siis jos tämä tarkoittaa, että salkkari ei ymmärrä järkevää ja loogista selitystä niin juuri näin :-)

        Onhan täällä nähty esimerkkejä mm. omatekoisista ala-aste tason rakettitieteilijöistä.


      • voimala ex
        Todella on kirjoitti:

        "muuta kuin merkkinä siitä että on itse osunut merkittävään salaliitton jota ei voi järjellä ja logiikalla kumota."

        Siis jos tämä tarkoittaa, että salkkari ei ymmärrä järkevää ja loogista selitystä niin juuri näin :-)

        Onhan täällä nähty esimerkkejä mm. omatekoisista ala-aste tason rakettitieteilijöistä.

        Onko joku esittänyt "järkevästi ja loogisesti" loogiset ja järkevät syyt virallisille 11/9 tapahtumille?
        Nist ei vieläkään ole pystynyt selittämään esim, 7 talon kohtaloa, tätäkö tarkoitit? ei myöskään ole millään tavalla virallisesta puolelta selvitetty että "miten" Wtc:een voivat sortua niinkuin sortuivat, puhumattakaan monista muista kummallisista 11/9 sattumuksista ja epäselvyyksistä.


      • Höööööörh
        voimala ex kirjoitti:

        Onko joku esittänyt "järkevästi ja loogisesti" loogiset ja järkevät syyt virallisille 11/9 tapahtumille?
        Nist ei vieläkään ole pystynyt selittämään esim, 7 talon kohtaloa, tätäkö tarkoitit? ei myöskään ole millään tavalla virallisesta puolelta selvitetty että "miten" Wtc:een voivat sortua niinkuin sortuivat, puhumattakaan monista muista kummallisista 11/9 sattumuksista ja epäselvyyksistä.

        NIST on tutkinut WTC7:n romahdusta noin 2-3 vuotta, ja on jo antanut alustavan arvionsa syistä. Ja on ilmoittanut, ettei ole koko aikana löytänyt mitään merkkejä räjäytepurusta.

        NIST on jo aikaisemmin antanut tarkan selonteon WTC1:n ja WTC2:n romahdussyistä.

        NIST:in tutkimuksiin on osallistunut satoja eri alojen ammattilaisia, tiedemiehiä ja tutkijoita.

        Hörhöt vaan hörhöilee.


      • vooimala
        Höööööörh kirjoitti:

        NIST on tutkinut WTC7:n romahdusta noin 2-3 vuotta, ja on jo antanut alustavan arvionsa syistä. Ja on ilmoittanut, ettei ole koko aikana löytänyt mitään merkkejä räjäytepurusta.

        NIST on jo aikaisemmin antanut tarkan selonteon WTC1:n ja WTC2:n romahdussyistä.

        NIST:in tutkimuksiin on osallistunut satoja eri alojen ammattilaisia, tiedemiehiä ja tutkijoita.

        Hörhöt vaan hörhöilee.

        >NIST on tutkinut WTC7:n romahdusta noin 2-3 vuotta, ja on jo antanut alustavan arvionsa syistä. Ja on ilmoittanut, ettei ole koko aikana löytänyt mitään merkkejä räjäytepurusta. <

        Jokin syy sortumaan kuitenkin oli, jos ei mitään järkevää syytä löydy onko lopulta mahdottomampikin huomioitava kuin räjähdepurku! niinkö se sitten menee.


        >NIST:in tutkimuksiin on osallistunut satoja eri alojen ammattilaisia, tiedemiehiä ja tutkijoita<

        Tällä mainitsemalla myönnät itsekin että seiskan sortuma on ihmeellinen tapahtuma! ei yksinkertainen asia vaadi satojen tiedemiehien tutkimusta. heh ,,


      • Höööööörh
        vooimala kirjoitti:

        >NIST on tutkinut WTC7:n romahdusta noin 2-3 vuotta, ja on jo antanut alustavan arvionsa syistä. Ja on ilmoittanut, ettei ole koko aikana löytänyt mitään merkkejä räjäytepurusta. <

        Jokin syy sortumaan kuitenkin oli, jos ei mitään järkevää syytä löydy onko lopulta mahdottomampikin huomioitava kuin räjähdepurku! niinkö se sitten menee.


        >NIST:in tutkimuksiin on osallistunut satoja eri alojen ammattilaisia, tiedemiehiä ja tutkijoita<

        Tällä mainitsemalla myönnät itsekin että seiskan sortuma on ihmeellinen tapahtuma! ei yksinkertainen asia vaadi satojen tiedemiehien tutkimusta. heh ,,

        Kyllä, WTC7:n sortuminen oli harvinainen ja poikkeuksellinen tapahtuma. Koskaan ennen maailmanhistoriassa 50-kerroksisen pilvenpiirtäjän vieressä ei ole romahtanut kahta 110-kerroksista pilvenpiirtäjää. Koskaan ennen maailmanhistoriassa 50-kerroksisessa pilvenpiirtäjässä riehuneita isoja tulipaloja ei ole jätetty edes yrittämättä sammuttaa.

        NIST on jo kertonut alustavia tutkimustuloksia, ja ehkä jopa hörhöjen hörhöilyjen takia haluaa tehdä perusteellista työtä. Jos räjähteitä olisi käytetty, olisi niistä varmasti löydetty myös merkkejä. Mutta ei ole löydetty.


      • .huuhaa-ukko
        Todella on kirjoitti:

        "muuta kuin merkkinä siitä että on itse osunut merkittävään salaliitton jota ei voi järjellä ja logiikalla kumota."

        Siis jos tämä tarkoittaa, että salkkari ei ymmärrä järkevää ja loogista selitystä niin juuri näin :-)

        Onhan täällä nähty esimerkkejä mm. omatekoisista ala-aste tason rakettitieteilijöistä.

        Sinäkö sitten olet se yläaste tasoinen rakettitieteilijä???


    • katsottavaa
    • hörhöjä nyt tosissaan ottaa.Salaliittoja on ja tulee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe