JUOKAA ENEMMÄN VIINAA JA TULKAA TÄNNE KIRJOITTAMAAN VALITUKSIANNE, TAI SITTEN ÄLKÄÄ. JA ÄLKÄÄHÄN ON SE PIKKU VINKKAUS. =)
T:olen saanut tarpeekseni alkoholista ja krapulan epäinhimillsestä, vainoharhaisesta ja IHMISEN KOKO terveyden HEIKENTÄVÄSTÄ olotilasta
tässä pikku neuvo teille
9
2023
Vastaukset 9
- artmit
po pö
pä
på
merkillstä - sanoen....
50 vuotta viinaa kiskonut ultimate alkoholisti kertoo normialkoholisteille olla ryyppäämättä ja varoittelee viinan kiroista:)
- alkoholisti eikä
ultimate-tai tavallinenalkoholisti
ALKOHOLISTI ON ALKOHOLISTI
älä lähde laatikoimaan mitään YHTÄÄN!
=)
- krapula köyhille
Oho sullapas hyvä idea on, krapulasta kirjoittamaan kankkuspalstalle. Annapas lisää näitä upeita ideoita, oi suurylijuoppo!
- kohtuukäyttäjä
en suurylijuoppo. Krapula vältetään olemalla juomatta, mikä ei ole mikään uusi juttu sekään.
Kankkunen on harvinainen ystäväni, erittäin harvinainen.
t:Kohtuukäyttäjä joka osaa juoda alkoholia ja osaa jatkossakin=) - Maan matonen
kohtuukäyttäjä kirjoitti:
en suurylijuoppo. Krapula vältetään olemalla juomatta, mikä ei ole mikään uusi juttu sekään.
t:Kohtuukäyttäjä joka osaa juoda alkoholia ja osaa jatkossakin=)Kukapa se sinutkaan ylentäisi jos et sitä itse tekisi.
- vai niin
kohtuukäyttäjä kirjoitti:
t:Kohtuukäyttäjä joka osaa juoda alkoholia ja osaa jatkossakin=)Tämä asia tuli selväksi.
Oliko sinulla muuta? Ei? Hyvä.
Mene pois ja pysy pois. - krapulaton
Maan matonen kirjoitti:
Kukapa se sinutkaan ylentäisi jos et sitä itse tekisi.
uamu, koska osaan juua alkoholia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901663
- 861423
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..16955- 48929
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43831Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.124693Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607