Keskusta-hallitus nosti 20 euroa eläkettä, eikä meinannut. Maksatus alkaakin heti vuoden alusta.
Sossut ei 12 vuoteen saaneet aikaan muuta, kuin leikkauksia ja kurjistumista.
Luojan kiitos, saatiin viimein hallitus, joka on pudottanut työttömyyden ja antanut uskoa koko VALTAKUNTAAN. HYVÄ KESKUSTA, sinuun luottaa Suomen kansa.
Eläkkeet nousee!!!!!!!!!!!!!!!
15
627
Vastaukset
- eläkkeet on muutakin
kuin peruskansaneläke. On paljon eläkeläisiä, joiden kk-eläke on 700 - 1200 euroa/kk ja verot pois. Kun elämä on kolhinut riittävästi, oikeusmurhia tehty työtapaturman uhreille jne, on eläkkeet leikattu tulevan ajan eläkkeistä jne, niin eipä tuota loppueläkettä paljoa ole jäänyt. Nyt meuhkataan, että eläkeläisten verotus on korjattu.
Laskin verotiedoista tänään: jos olisin palkkatyöläinen, vero olisi 11 %, nyt se on 17.5. No, olihan se pudonnut 1,5 % viime vuodesta. Nyt kai pitää lyödä käsiä yhteen. Vuokra nousi 20 euroa, joten mitä jäi käteen ylimääräistä. Sama se, minkälainen hallitus on, pienen ihmisen pussilla ne aina on.- Silmänlume
ja myös palveluiden, elinkustannusten ja ruuan osalta tulee olemaan moninkertaisesti tuo 20 euroa. Hyssälän lupaus oli lähempänä totuutta, mutta tuo 20 euroa on loukkaus meidän hyvinvoinnin rakentajille. Säälittävää, että nuo onnettomat "sonnimiehet" kuvittelevat tehneensä jotakin positiivista. Todella säälittävää.
- Sossut ei mittään
ja naisvaltaisilla aloilla yli 20%!! Ja kohta putoaa ruuan arvonlisävero, niin köyhätkin pääsee nauttimaan! Verotusta muutenkin kevennetty Vanhanen-I alkaen!! Kyllä passaa nyt olla suomalainen ja ennen kaikkea keskustalainen. Tieverkot on kohta taas kunnossa ja suomalaista tavaraa viedään ennen näkemättömiä määriä maailmalle. Hyvä Matti Vanhanen ja Keskusta. Sossut näkee vielä painajaisia!
- laittaneet
nollan perään niin voisivat jo vähän kehuskella, eikä sekään vastaa mitään, edes uusia maksujen nousuja.
- korhau
Kyllä ansio siitäkin mitättömästä noususta kuuluu kokoomukselle ei iltalypsyllä olevalla kepulla.
141 tuki peruutettava ansiottomana. - eläkkeistä
ja pienen eläkken varassa elävien eläkeläisten toimeentulosta?
Kirjoittelustasi päätellen, et yhtään mitään.
Voin sanoa sinulle sellaista, joka on eläkeläisen tämänpäivän todellisuutta.
Sain juuri tänään tiedon pienen työeläkkeeni ensivuoden tasosta.
Saan syöksyä ensivuoden kulutusjuhliin 13 € suuremmalla kuukausi eläkkeellä kuin tänävuonna joten kiitoksii vaan kauheesti. Kyl ne nyt sit meil juhlat alkaaki.- Sonnimies
että minulle sillä ei ole merkitystä, mutta tunnen paljonkin pienellä eläkkeellä olevia ja on se sinunkin tilisi 156e vuodessa isompi. Sossut nosti 2 e eli 22e vuodessa.
Kun otetaan huomioon veronalennus, niin ollaanhan tässä oikeaan suuntaan menossa.
Jokaisella on tässä maassa ollut ja on vapaus yrittää. Omalla sinnikkäällä työlläni olen saanut omaisuuteni alkuun ja "oivalluksilla" 70-luvulla.
Jospa sinuun työpanoksesikaan ei ole kummoinen ollut, kun ei ole eläkettä karttunut, - sen kummemmin
kantaa sinun tilanteeseesi olen sitä mieltä, että suurinta meteliä eläkkeensä pienuudesta pitävät ihmiset jotka työssäoloaikanaan eivät ole paljonkaan ponnistelleet itsensä ja työuransa eteen.
Nyt sitten pitäisi yhteiskunnan mättää ämpärillä, kun itse on pikkulusikalla astiaan kantanut.
- eläkeläismummo
Sonnimies on paljastanut viisautensa ja sen, että ei ainakaan hallitse eläketietoutta. Hallitseekohan hän ylipäätään mitään elämässään, koska joutuu kovasti kehumaan tekemisiään? Kuitenkin hän yrittää näillä kirjoitelmillaan jollakin tavalla minuuttaan tuomaan esille, mutta aika usein minuus jää kovinkin ohueksi.
- Kotilainen
Täällä nousi kunnan veroprosentti ja söi korotuksen melkein kokonaan. Yksi työnantaja ei ole maksanut eläkemaksuja, firma on lopettanut ja nyt ei oikein tiedä saako siltä ajalta mistään mitään. Että sellaista porvarimeininkiä.
KEPU-ministerit ovat tunnetusti tätä city-keskarin mainostamaa "mentaalipöpiporukkaa". Ovatko siis KEPU-ministerit jääneet työkyvyttömyyseläkkeelle ja nostavat nyt 20 euroa eläkettä?
Hoh-hoh-hoo!- ei kaikki ole kuten
oletat. Itse olen opiskellut aina keski-ikään asti. Silti olen ollut kuin kirosana työnantajieni esi-miehille. Liian koulutettu. Taas naisena en ole saanut koulutustani vastaavaa työtä, sen ovat saaneet/vieneet vähemmän koulutetut - miehet.
Ja kun elämässä on niin monenlaisia ihmiskohtaloita. Jos jää nuorena leskeksi, ei sitä uuteen avioon noin vain mennä lapsilauma mukana. Ja jos vielä Sonnimies niin huonosti on saanut elämänkortit osakseen, että tulee työtapaturma ja kykenemätön elättämään enää itseään, niin ei ole auttaneet edes ylim. vakuutuksetkaan.Meni Apollon kautta mahdollisuus saada koti omaksi, riiteleminen työeläkeyhtiöiden vakuutuslääkäreiden kanssa tottakai meni niin, että pieni ihminen häviää taistelun.
On kuule niin monesta kiinni, millaisen eläkkeen saa ja onko koti mennyt alta, ei siksi, etteikö olisi työtä yritetty tehdä, vaan siksi, kun tässä maassa vallitsee vahvemman oikeus. Apollo meni ja onnettomuus 4 kk sen jälkeen, eipä ollut apua pankissa sitten tuostakaan vakuutuksesta. Ja tulevan ajan eläke lasketaan tosi kierosti,jos työssäkykenemättömiä kuukausia alkaa olla riittävästi. Nyt on asiat sillä rintamalla vähän pareen tosin. Silti kitkutan 1300 euron kk-eläkkeellä, vuokralla nyt ja mielelläni jo ottaisin verovähennystä, olen mielestäni kalliin hinnan maksanut vakuutusuhrina tälle maalle ja sen oikeusjärjestelmälle. Asia, josta lehdet vaikenee. Se on sitä kolmikannnan yhteistyötä.
Siksipä kunnioitukseni Sonnimies, Sinun tähän kirjoitteluun vei Sinut niin alas, että kurkate en välitä, minne se kunnioitus katosi, syvälle silti. - Sonnimies
ei kaikki ole kuten kirjoitti:
oletat. Itse olen opiskellut aina keski-ikään asti. Silti olen ollut kuin kirosana työnantajieni esi-miehille. Liian koulutettu. Taas naisena en ole saanut koulutustani vastaavaa työtä, sen ovat saaneet/vieneet vähemmän koulutetut - miehet.
Ja kun elämässä on niin monenlaisia ihmiskohtaloita. Jos jää nuorena leskeksi, ei sitä uuteen avioon noin vain mennä lapsilauma mukana. Ja jos vielä Sonnimies niin huonosti on saanut elämänkortit osakseen, että tulee työtapaturma ja kykenemätön elättämään enää itseään, niin ei ole auttaneet edes ylim. vakuutuksetkaan.Meni Apollon kautta mahdollisuus saada koti omaksi, riiteleminen työeläkeyhtiöiden vakuutuslääkäreiden kanssa tottakai meni niin, että pieni ihminen häviää taistelun.
On kuule niin monesta kiinni, millaisen eläkkeen saa ja onko koti mennyt alta, ei siksi, etteikö olisi työtä yritetty tehdä, vaan siksi, kun tässä maassa vallitsee vahvemman oikeus. Apollo meni ja onnettomuus 4 kk sen jälkeen, eipä ollut apua pankissa sitten tuostakaan vakuutuksesta. Ja tulevan ajan eläke lasketaan tosi kierosti,jos työssäkykenemättömiä kuukausia alkaa olla riittävästi. Nyt on asiat sillä rintamalla vähän pareen tosin. Silti kitkutan 1300 euron kk-eläkkeellä, vuokralla nyt ja mielelläni jo ottaisin verovähennystä, olen mielestäni kalliin hinnan maksanut vakuutusuhrina tälle maalle ja sen oikeusjärjestelmälle. Asia, josta lehdet vaikenee. Se on sitä kolmikannnan yhteistyötä.
Siksipä kunnioitukseni Sonnimies, Sinun tähän kirjoitteluun vei Sinut niin alas, että kurkate en välitä, minne se kunnioitus katosi, syvälle silti.Tietenkään "sinä" et ole tehnyt mitään "väärin", vaan ne isot pahat miehet.
Saathan sinä silti tuplaten eläkettä, mitä kaikkein surkeimmassa jamssa olevat.
Äläkä kurkista liian alas, tulee pian kuperkeikka. Hah hah hah haaaa......
- tukielätti (kepu)
Ja velkaa tuli....
- Eläkkeet nousee!!
Eläkkeet nousee!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070