heippa! viitsisikö joku valaista meikälästä, että mikä on otto-automaatin suurin seteli?
Esim. jos nostaisin tonnin verran käteistä, niin minkälaisina seteleinä rahat tulisi? olen hieman tiedoton näissä asioissa.. :)
otto-automaatin suurin seteli?
7
6808
Vastaukset
- Maukumiuku
Yhdellä nostolla pystyy saamaan max 400 euroa ja setelit tulevat 20- ja 50-euroisina. Etukäteen ei voi olla varma, miten ja millaisina.
- omalta osaltani
Oma havaintoni on, että automaatti pyrkii antamaan niin monta 50 euron seteliä kuin nostettavaan rahamäärään saadaan sovitettua. Jos jompikumpi setelilaji on automaatista loppu, antaa automaatti niitä seteleitä, joita siinä on edellyttäen tietysti, että haluttu summa voidaan yleensä saada kokoon.
Yhden noston maksimimäärä samoin kuin vuorokauden aikana tapahtuva yhteismäärä on pankin kanssa sovittavissa oleva asia. Itselläni yhden noston määrä on - muistaakseni - 2000 euroa, joka on myös vuorokauden maksimi. - itse kertanostolle
omalta osaltani kirjoitti:
Oma havaintoni on, että automaatti pyrkii antamaan niin monta 50 euron seteliä kuin nostettavaan rahamäärään saadaan sovitettua. Jos jompikumpi setelilaji on automaatista loppu, antaa automaatti niitä seteleitä, joita siinä on edellyttäen tietysti, että haluttu summa voidaan yleensä saada kokoon.
Yhden noston maksimimäärä samoin kuin vuorokauden aikana tapahtuva yhteismäärä on pankin kanssa sovittavissa oleva asia. Itselläni yhden noston määrä on - muistaakseni - 2000 euroa, joka on myös vuorokauden maksimi.yli 400 rajaa. Automaattioshjelmosto ei salli soti
ismpaa nostpa kerrallaan eli kortti välillä ulos ja sitten taas toiset 400 jne. - dfgdfghet
itse kertanostolle kirjoitti:
yli 400 rajaa. Automaattioshjelmosto ei salli soti
ismpaa nostpa kerrallaan eli kortti välillä ulos ja sitten taas toiset 400 jne.Pientä kirjoitusvirhettä pukkaa, lopeta juominen tai ole vähän tarkempana.
- 1500
omalta osaltani kirjoitti:
Yhden noston maksimimäärä samoin kuin vuorokauden aikana tapahtuva yhteismäärä on pankin kanssa sovittavissa oleva asia. Itselläni yhden noston määrä on - muistaakseni - 2000 euroa, joka on myös vuorokauden maksimi.Itselläni yhden noston määrä on - muistaakseni - 2000 euroa, joka on myös vuorokauden maksimi.
---------------
missä pankissa saa noin paljon nostaa,
yleensä ne on puolentoista tonnin kohdalla,
ne saa netissä nostaa ja
laskea ja tulevat voimaan heti,
kerran olen nostanut,
vuosia olen pärjännyt, päivän nostorajana 160 €. - edellä vastannut
1500 kirjoitti:
Itselläni yhden noston määrä on - muistaakseni - 2000 euroa, joka on myös vuorokauden maksimi.
---------------
missä pankissa saa noin paljon nostaa,
yleensä ne on puolentoista tonnin kohdalla,
ne saa netissä nostaa ja
laskea ja tulevat voimaan heti,
kerran olen nostanut,
vuosia olen pärjännyt, päivän nostorajana 160 €.Piti tarkistaa, mikä tuo vuorokauden nostorajani automaatista oikein on. Se on 3500 eur ja sama raja on kuukauden nostoille. Isommaksi ei saa asettettua, pienemmäksi kyllä. Kyseessä on Sampo pankki. Ei selvinnyt paljonko yhdellä nostolla automaatista saa. Olen kuitenkin muistaakseni nostanut 350 euroa enimmillään yhdellä kortin sisääntyönnollä. Tuota päivärajaani lasken alemmaksi. En tarvitse tuollaisia summia päivässä käteistä.
- Anonyymi
Minusta ne kyökkäävät mieluiten pieniä 20 euron seteleitä. Itselle yleensä sopisi se 50.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793