Tuleeko Taylorin ja Ridgen toinen tyttö Steffy vielä sarjaan? Tosin tytöt ovat vissiin tähän asti olleet identtisiä niin nyt eivät enää olisi.
Steffy?
2
710
Vastaukset
- Phoebe & Steffy
Ainakaan tähän päivään mennessä ei Steffyä ole USA jaksoissa näkynyt, eli ei ole palaamassa ainakaan meidän ruutuihimme ihan lähiaikoina. Phoeben esittäjä MacKenzie Mauzy on sanonut että jos Steffy palaa joskus, hän näyttelee silloin tuplaroolin, tosin Steffynä hänen hiuksensa olisivat suorat. Eli koska Phoebe näyttää tältä: http://wwwimage.cbs.com/daytime/bb/star_images/actors/dt_bb_act_large_mmauzy_3.jpg
Näyttäisi Steffy puolestaan tältä jos hän palaisi ja MacKenzie esittäisi tämänkin roolin: http://images.askmen.com/galleries/other/events/daytime-emmy-awards/pictures/daytime-emmy-awards-picture-1.jpg- P.Pihi
Toivottavasti tuo surkeaakin surkeampi näyttelijä ei tule tuplaroolissa! Yhdessäkin on liikaa.
Miten onkin samaan aikaan tupsahtanut Forrestereitten liepeille kaksi niin suuunnattoman huonoa näyttelijää, eikä edes silmänruoaksi kelpaavia - siis tämä 'Donna' ja 'Phoebe'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3241032- 43875
- 38722
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html156710- 43652
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521