Käsimerkeistä
3
221
Vastaukset
- Eternal Baltasar
Blavatsky oli länsimisten salatieteiden ja okkultismin "äiti". Siis ns. Teosofisen liikkeen oppiperustan "putaaksi kirjottaja". Hänen seuraajansa: Annie Besant vei tätä synkretististä "taikuuden syntiä" eteenpäin. Hänen ennustamansa Krinamurtin, piti olle "kristus inkarnaatoi", mutta hän osoittautui pettymykseksi kyseiselle liikkeelle, joka pian tämäjälkeen jakaantui moneksi teosofian haaraksi. Osa teosofeista, jatkoi vanhojen oppirakennelmien pohjalta, kun Krisnamurti keskittyi nähdäkseni lähinnä: zeniläiseen passiiviseen "nyt hetken" tavoitteluun. Steiner peruti "väärän profetian jälkeen", oman "antroposofisen liikkeensä", väittäen, ettei Kristus tule enää takaisin fyysiseti jne. Tämä liike on astrologinen sekoitus; mitä moninaisinta "ihmisviisautta" ( Jaak.3:15); joka todellisudessa koostuu vanhasta ja uudesta: riivajien viisaudesta. Oletko oikeesti viehtynyt KTS, sen suuntaisiin "riivaajien oppeihin"? Miksi nostat niitä alati; tavalla tai toislla esille. Uskotko itse näiden "toisenlaisiin Kristuksiin"?
Galatalaiskirje:
6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
/..\
▼
- Faktio
Osa kuvista muokattuja tai tahattomasti käsi oli "hassussa asennossa" tai pää ei oikein istunut vartaloon.
Toki kyseessä on myös muoti-ilmiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1365086Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703510"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1063386Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma482702Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.342346- 1161671
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3591192- 491156
- 49892
PrimeTimen kaikkitietävä yli-ihminen taas superasiallisena
Joku mistään mitään tietämätön antaa täysin vääriä ohjeita ihmisille. Onneksi maailmanhistorian ylivoimaisin yleisnero k59725