Käsimerkeistä
3
229
Vastaukset
- Eternal Baltasar
Blavatsky oli länsimisten salatieteiden ja okkultismin "äiti". Siis ns. Teosofisen liikkeen oppiperustan "putaaksi kirjottaja". Hänen seuraajansa: Annie Besant vei tätä synkretististä "taikuuden syntiä" eteenpäin. Hänen ennustamansa Krinamurtin, piti olle "kristus inkarnaatoi", mutta hän osoittautui pettymykseksi kyseiselle liikkeelle, joka pian tämäjälkeen jakaantui moneksi teosofian haaraksi. Osa teosofeista, jatkoi vanhojen oppirakennelmien pohjalta, kun Krisnamurti keskittyi nähdäkseni lähinnä: zeniläiseen passiiviseen "nyt hetken" tavoitteluun. Steiner peruti "väärän profetian jälkeen", oman "antroposofisen liikkeensä", väittäen, ettei Kristus tule enää takaisin fyysiseti jne. Tämä liike on astrologinen sekoitus; mitä moninaisinta "ihmisviisautta" ( Jaak.3:15); joka todellisudessa koostuu vanhasta ja uudesta: riivajien viisaudesta. Oletko oikeesti viehtynyt KTS, sen suuntaisiin "riivaajien oppeihin"? Miksi nostat niitä alati; tavalla tai toislla esille. Uskotko itse näiden "toisenlaisiin Kristuksiin"?
Galatalaiskirje:
6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
/..\
▼
- Faktio
Osa kuvista muokattuja tai tahattomasti käsi oli "hassussa asennossa" tai pää ei oikein istunut vartaloon.
Toki kyseessä on myös muoti-ilmiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482