Vastaukset 3
- Eternal Baltasar
Blavatsky oli länsimisten salatieteiden ja okkultismin "äiti". Siis ns. Teosofisen liikkeen oppiperustan "putaaksi kirjottaja". Hänen seuraajansa: Annie Besant vei tätä synkretististä "taikuuden syntiä" eteenpäin. Hänen ennustamansa Krinamurtin, piti olle "kristus inkarnaatoi", mutta hän osoittautui pettymykseksi kyseiselle liikkeelle, joka pian tämäjälkeen jakaantui moneksi teosofian haaraksi. Osa teosofeista, jatkoi vanhojen oppirakennelmien pohjalta, kun Krisnamurti keskittyi nähdäkseni lähinnä: zeniläiseen passiiviseen "nyt hetken" tavoitteluun. Steiner peruti "väärän profetian jälkeen", oman "antroposofisen liikkeensä", väittäen, ettei Kristus tule enää takaisin fyysiseti jne. Tämä liike on astrologinen sekoitus; mitä moninaisinta "ihmisviisautta" ( Jaak.3:15); joka todellisudessa koostuu vanhasta ja uudesta: riivajien viisaudesta. Oletko oikeesti viehtynyt KTS, sen suuntaisiin "riivaajien oppeihin"? Miksi nostat niitä alati; tavalla tai toislla esille. Uskotko itse näiden "toisenlaisiin Kristuksiin"?
Galatalaiskirje:
6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
/..\
▼
- Faktio
Osa kuvista muokattuja tai tahattomasti käsi oli "hassussa asennossa" tai pää ei oikein istunut vartaloon.
Toki kyseessä on myös muoti-ilmiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052280Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4091271- 781082
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2271003Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65686- 46644
- 33637
- 34618
- 88607
- 43591