NYT HALVALLA KÄÄRME

kärmessss

Myynnissä olisi sukkanauhakäärme. ikä 4,5 vuotta. Pituus 65-75cm. Hyvin pidetty. Myydän vain pelkkä käärme. Hinta 50e. Seinäjoella. Jos kiinnostusta tarkempia yhteystietoja sitten.
p.s. HUOMATKAA HINTA!!!

6

873

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaivaraani

      Onko sukkis mennyt jo? Ostaisin sen tänne Kuopioon. Kyytiä ei ole, mutta olen kuullut niiden kulkevan hyvin lauhalla säällä linja-autossa ja kun sen jättää autoon sisälle.
      Minulla oli sukkis, mutta se kuoli yllättäin. Paikkaisi kovasti sen ikävää.

      [email protected]/0407286644.

    • käärmettä

      Moikka moippeli moi!

      Hyi en ikinä halua käärmettä tapa se!

      • hahahahhehehe

        Olet ilmeisesti nainen, ja pelle sellaane


      • kärmessss
        hahahahhehehe kirjoitti:

        Olet ilmeisesti nainen, ja pelle sellaane

        miten niin tyhmä ??


    • sukkisneiti

      Empä tiedä onko hinta halpa tuon ikäisestä.
      Itse ostin kasvattajalta 40eurolla ihan penikan. Muuten voisin olla myös kiinnostunut, mutta omani on melkein tuplasti isompi joten kokoeron vuoksi taidan etsiä vielä toista kumppania =)

      • käärmemiesssssssss

        No täällä käärme maksoi 100 kun ostin liikkeestä, että sillee. Sun täytyy nyt sitten ostaa se puolitoista metrinen sukkis sieltä 40e paikasta. Terve
        p.s. käärme on mennyt jo aikaa sitten:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      833
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe