Jossain tiedotusvälineissä, (ei toki kaikissa, poliittisesti oikeauskoiset ovat viisaasti olleet vaiti asiasta, sillä totuushan on se, että ulkomaalaiset eivät oikeasti tee rikoksia, he ovat aina valtaväestön rasismin uhreja) olleen uutisen mukaan on Saksassa keskustelu ulkomaalaisista ja heidän rikoksistaan on kiihtynyt sen jälkeen, kun eräs eläkeläinen joutui pahoinpidellyksi aatonaattona metroasemalla Münchenissä.76-vuotias entinen rehtori joutui kahden nuoren miehen silmittömän väkivallan uhriksi kello 22 aikaan toisten matkustajien seuratessa avuttomina tapahtumaa vierestä. Ulkomaalaistaustaiset 17- ja 20-vuotiaat miehet eivät ole osoittaneet minkäänlaista katumusta.
Yllä kerrottu tapahtuma konkretisoi taas kerran eurooppalaisen miehen alennustilan. Mikä eurooppalaista, mukaan lukien suomalainen, miestä vaivaa? Joskus aikaisemmin muistan lukeneeni jutun jossa muutama kymmenen maahanmuuttajanuori terrorisoi 600 henkeä matkustajajunassa Ranskassa, mm. pahoinpidellen, ryöstäen ja raiskaten. Helsingissä taas kerran noin 30 maahanmuuttaja piti koko keskustaa pelon vallassa, jopa niin, että poliisin piti kehottaa välttää siellä yksin liikkumista öiseen aikaan.
Joskus sitä ihmettelee, että missä vaiheessa eurooppalainen mies lakkasi olemasta mies ja alkoi pelätä itseään merkittävästi vähempilukuista vastustajaa. En tiedä onko syy peruskoulussa, juomavedessä vai missä? Mutta huolestuttavaa tämä kehitys on.
http://lindblomkimi.blogit.kauppalehti.fi/
Eurooppalaisen miehen alennustila
KL88
3
223
Vastaukset
esimerkkejä "rohkeistakin". hollannissa vai belgiassa eurooppalainen "urho" ampui lastenhoitajan ja vauvan. onko viestisi että tällaista lisää?
- kummaa
Miten lastenhoitaja ja vauva liittyy tähän asiaan?
Kysehän oli oikeudesta puolustaa itseään? - kaikkialla
Ruotsissakin vallan väärän väriset "ruotsalaiset".
Ei ainakaan kunnollista kantaväestöä tai heidän
jälkikasvuaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15961Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58824- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744