Aina kun tapaamme tekee mieli.Ikävä asia on, että kuulumme eri uskontoon. Oma valtauskoni on sallivampi j anteeksi saa, hänen ei(kieltää kaiken). Hän on nuorempi ja minä hyvin pitkään naisimiissa ollut. Mitä tehdä? Rukoilla ja toivoa, ettemme koskaan tapaa, kun kuitenkin oikeasti toivon, että tapaamme?
himoitsen
6
1998
Vastaukset
- PEKURI
Kyllä se on kamalaa,kun haluaa toisen omaa.Tiedän kokemuksesta,n.20v.ajattelin toista,vaikka olin naimisissa.Tunne oli kai molemminpuolinen,vaikkei koskaan puhuttu siitä,saatikka että olisi mitään tapahtunut oikeasti,vain mielikuvituksissa."Salamat" vain sinkoili,kun nähtiin.Pelkuri olin,ja ehkä hyvä niin kaikille osapuolille.
- zigi
Jos kerran olet uskova niin tiedät tarkkaan että se on kiellettyä.
"Kuka voi kuljettaa tulta helmassaan puvun häneltä palamatta".
Jos rehellisesti pyydät Jeesukselta että auta että itse olen avuton, mutta auta Sinä niin Hän varmaan auttaa.
Olkoon nyt uskonsuuntasi mikä tahansa.
Ällöttävää himossasi vouhkaamista. - Nimetön
Ei uskonto voi mennä tunteiden ja rakkauden edelle.Siihen kuuluu myös himo.
- zigi
Siis uskonto ei mut usko Jumalaan ehdottomasti.
Kannattaa vaan hoitaa omaa aviosuhdetta ja jättää kaikki muu vouhkaaminen pois.
Älä anna tunteidesi viedä sinua harhaan. - zigi
Himo ei ole mitään rakkautta, vaan on henkivalta ja sen kyytiin kun lähtee niin metässä ollaan.
- Seka-työmies
pois mitäs ruikuta kun mielesi tekee ei menne pilalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815