Aina kun tapaamme tekee mieli.Ikävä asia on, että kuulumme eri uskontoon. Oma valtauskoni on sallivampi j anteeksi saa, hänen ei(kieltää kaiken). Hän on nuorempi ja minä hyvin pitkään naisimiissa ollut. Mitä tehdä? Rukoilla ja toivoa, ettemme koskaan tapaa, kun kuitenkin oikeasti toivon, että tapaamme?
himoitsen
6
2006
Vastaukset
- PEKURI
Kyllä se on kamalaa,kun haluaa toisen omaa.Tiedän kokemuksesta,n.20v.ajattelin toista,vaikka olin naimisissa.Tunne oli kai molemminpuolinen,vaikkei koskaan puhuttu siitä,saatikka että olisi mitään tapahtunut oikeasti,vain mielikuvituksissa."Salamat" vain sinkoili,kun nähtiin.Pelkuri olin,ja ehkä hyvä niin kaikille osapuolille.
- zigi
Jos kerran olet uskova niin tiedät tarkkaan että se on kiellettyä.
"Kuka voi kuljettaa tulta helmassaan puvun häneltä palamatta".
Jos rehellisesti pyydät Jeesukselta että auta että itse olen avuton, mutta auta Sinä niin Hän varmaan auttaa.
Olkoon nyt uskonsuuntasi mikä tahansa.
Ällöttävää himossasi vouhkaamista. - Nimetön
Ei uskonto voi mennä tunteiden ja rakkauden edelle.Siihen kuuluu myös himo.
- zigi
Siis uskonto ei mut usko Jumalaan ehdottomasti.
Kannattaa vaan hoitaa omaa aviosuhdetta ja jättää kaikki muu vouhkaaminen pois.
Älä anna tunteidesi viedä sinua harhaan. - zigi
Himo ei ole mitään rakkautta, vaan on henkivalta ja sen kyytiin kun lähtee niin metässä ollaan.
- Seka-työmies
pois mitäs ruikuta kun mielesi tekee ei menne pilalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510