Road 51

vai mikä se nyt olikaan

Juu on saatu uusi yökerho Kirkkonummelle.. olenko vain kuvitellut, mutta eikö yökerhoissa ole yleensä edes vähän hämyisää - ei täällä, valoisaa oli kuin joulukirkon lasten hartaudessa.

Jos omistajia ja niiden kavereita ei lasketa niin pari pöydällistä oli aikuista väkeä, muutoin kakaroita, kuten omistajat/niiden seuralaisetkin.

Musa oli välillä ihan ok, välillä ihan paskaa - niinkuin aina, kaikkia ei voi miellyttää.

Röökiaitaus pihalla oli ok, sinne pääsi sujuvasti ja se oli selkeä. (toisin kuin esim. varellan pubissa)

Kelkka oli mainitsemisen arvoinen! Tehty kunnolliseen aplarimehuun jossa myös hedelmälihaa mukana aplarisiivu! Tästä erityinen plussa. Hinta normit 5€

Sisään ei erityistä maksua, vain kohtuullinen narikka eli 2€ per perse.

Mitäs sitä vielä vois kertoa.. kerro sä mielipiteesi?

8

5995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun kirjottelu

on kyllä hyvin kakaramaista ei se suomea ole. Sikstoiseksi Kirkkonummi ei tarvii lisää näitä räkälöitä.

• jepjepjep

on kakaroita.

Etkö tiennyt vai lukeudutko itse heihin ;-DD

Siihen, tarvitaanko Kirkkonummelle lisää juottoloita ei ole minun eikä sinunkaan päätettävissä. Jos et halua niissä käydä, sehän on täysin sinun vapaa valinta.

• jos haluatte
        jepjepjep kirjoitti:

on kakaroita.

Etkö tiennyt vai lukeudutko itse heihin ;-DD

Siihen, tarvitaanko Kirkkonummelle lisää juottoloita ei ole minun eikä sinunkaan päätettävissä. Jos et halua niissä käydä, sehän on täysin sinun vapaa valinta.

Istukoon kuka vain haluaa iltaa viettämässä siellä valvontakameroiden katveessa. Itse hakeudun parempiin mestoihin.

• juujm
        jos haluatte kirjoitti:

Istukoon kuka vain haluaa iltaa viettämässä siellä valvontakameroiden katveessa. Itse hakeudun parempiin mestoihin.

Edelliselle kirjoittajalle tiedoksi, ko. ravintolassa on useampi valvontakamera ja tuskin lainkaan katvealueita.

• ...............

Kamala pissis paikka. Hyi.

• Itse aiheutettu ilmiö

Itsepähän nuoriso on aiheuttanut sen, että
      valvontaa tarvitaan. Kaikenmaailman huumehörhöily,
      varastaminen ja muu "miehekäs" käyttäytyminen
      on ihan teidän omaa syytänne.
      Yhteiskunta on muutenkin mennyt liian vapaaksi!
      Ei minun aikanani esim. opettajille haistateltu,
      silloin tuli karttakepillä sormille.
      Ei muuta kuin tiukempi ote yhteiskunnan valvontaan!

• nnnnnnoikeestikatotä

Moro
      Lähetäänpä vittuunn

• Anonyymi

Vieläkö tämä paikka on olemassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      135
      4625
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      164
      3821
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      112
      3550
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      43
      2881
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      136
      1816
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      40
      1628
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      26
      1269
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      21
      1241
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      43
      1184
    10. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      23
      1183
    Aihe