Hei. Nyt on näyttelijöiden valitsijalle sattunut paha moka. Brooken sisko Donna on vaihtunut eli rooliin sopimaton näyttelijä-bimbo tullut entisen reippaan ja reilun tytön tilalle!!!! Nykyinen Donna on leikelty, omituisesti käyttäytyvä ja puhuva varmaan joku ex-missukka.
Ihan kamalaa!!!! Mikä tämä tällainen näyttelijä edes on?
Kamala Donna
9
1512
Vastaukset
- hevosnaama
koko näyttelijä! En ikinä olisi osannut Donnaksi kuvitella. Tyyppi on ihan väärä ja jatkossa tunne vielä lisääntyy. Eikös tämä Donna rupea alastonmalliksi?! Oli tosi suuri pettymys. Ehkä ei heille, jotka eivät ole sarjaa katsoneet silloin, kun Donna oli nuori.
- Cecilia 34
En pysty sisäistämään millään uutta Donnaa, joka ei muistuta vähääkään entistä.
Uusi Donna on merkillisen hyökkäävä. Tähän asti ei ole Brooken asiat häntä häirinneet, mutta NYT neiti vaahtoaa ja jänkkää.
Miksi? Mitä hyötyä hänelle siitä on?
K.kirjoittajien moka, koska JOKIN parempi syy kuin Brooken kieltäytyminen mallintöistä olisi uskottavampi.
Onhan Brookelle tapahtunut kaikenlaista mullistavaa ennenkin, ja Donna ei ole käynyt pitämässä saarnoja ennenkään.
Meikkaaja on epäonnistunut meikatessaan Donnan kulmakarvat ihmeellisen muotoiseksi. Tuijotan koko ajan niihin, kun ne ovat luonnottomalla paikalla otsassa.- xexexexe
Eikös tämä kyseinen "Donna" esittänyt jotain viettelijätärtä Tunteita ja tuoksuja sarjassa? Olisi vähän sellainen mielikuva, että eikös se yrittänyt sitä, oliko se nyt joku Nick tai jotain sinne päin.
- Adam
xexexexe kirjoitti:
Eikös tämä kyseinen "Donna" esittänyt jotain viettelijätärtä Tunteita ja tuoksuja sarjassa? Olisi vähän sellainen mielikuva, että eikös se yrittänyt sitä, oliko se nyt joku Nick tai jotain sinne päin.
Joo ei ymmärretä täällä naiskauneuden päälle. Donnalla on oikein hyvä kroppa lihaksineen. Näkee että hän on harrastanut jotain kuntoilua. Ei kasvoissakaan mitään vikaa oo, joten ihmettelen, ettei hyvän päälle ymmärretä.
- kaunis on
Adam kirjoitti:
Joo ei ymmärretä täällä naiskauneuden päälle. Donnalla on oikein hyvä kroppa lihaksineen. Näkee että hän on harrastanut jotain kuntoilua. Ei kasvoissakaan mitään vikaa oo, joten ihmettelen, ettei hyvän päälle ymmärretä.
mutta hänessä ei ole MITÄÄN samaa mitä nuoressa Donnassa joka oli ruskeasilmäinen brunette!
Olisivat edes hiukan saman oloista koittaneet hakea, että olisi helpompi eläytyä häneen Donnana. - donna rocks
kaunis on kirjoitti:
mutta hänessä ei ole MITÄÄN samaa mitä nuoressa Donnassa joka oli ruskeasilmäinen brunette!
Olisivat edes hiukan saman oloista koittaneet hakea, että olisi helpompi eläytyä häneen Donnana.Katie oli brunette ja palaa hänkin :D
- äimästynyt
Adam kirjoitti:
Joo ei ymmärretä täällä naiskauneuden päälle. Donnalla on oikein hyvä kroppa lihaksineen. Näkee että hän on harrastanut jotain kuntoilua. Ei kasvoissakaan mitään vikaa oo, joten ihmettelen, ettei hyvän päälle ymmärretä.
jos naama on kuin naapuritallin ruunan,täysin onnettomat näyttelijänlahjat omaava,lassiekin aikoinaan omasi paremmat ja oli koira vaan
- Cecilia 34
äimästynyt kirjoitti:
jos naama on kuin naapuritallin ruunan,täysin onnettomat näyttelijänlahjat omaava,lassiekin aikoinaan omasi paremmat ja oli koira vaan
Enkä siitä kropastakaan menis sanomaan. Viime jaksossa näkyi ylisuuri rintamus (silikooni) ja aika kolho alaosa. Liian laiha.
Hän oli keikisteli jotenkin vääntyneessä asennossa, jalat suht lyhköset muuhun osaan verrattuna.
Teennäinen esiintyminen, kulmikas elekieli, epätasapainossa.
Kulmakarvojen muotoilu on kuin suoraan sirkuksesta. Oikealla linjalla ja vähemmän korostuneesti olisi luonnollisempi. Nyt otsa korostuu vain liikaa.
- ....
ovat koko ajan olleet naiveja pikkutyttöjä, kun heitä on ajoittain näkynyt. Nyt kun näyttelijä Donnan rooliin on vaihtunut on näemmä helppo muuttaa myös roolihahmon persoonaa.. Millainenkohan vamppi siitä toisesta systeristä on tullut? Kauniimpi toivottavasti valitaan tilalle jos näyttelijä vaihtuu. Nykyistä Donnaa esittävä on hemmetin ruma kottarainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 40620
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 111523
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521