Tulossa uusi käänne?

Jännitystä

Olen kuullut huhuja, että ulkoavaruudessa eräällä planeetalla muotitietoiset olennot ovat kiiinnostuneet Telluksen muodista ja Forresterin muotitalolla olisi parhaimmat valikoimat heidän makuun.

Tulossa saattaa olla jaksoja, jossa oliot alkavat tekemään kauppoja avaruusvaluutassa BuckaZoideilla.

Odotetaan, tekevätkö käsikirjoittajat uuden käänteen näin 16 vuoden saatossa?

5

1191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cecilia 34

      Ja sinä sait yhteyden näihin ulkoavaruuden olentoihin lämpöpattereiden kautta? Vai mistä ongit tietosi? ;)

    • Hämäystä

      Toinen huhu on, että nämä avaruusolennot pystyvät muuntaa ulkonäkönsä ihmisen kaltaiseksi ja he alkavat hämäämään Ridgeä ja kumppaneita esiintymällä eri kauppatilantreissa toisena henkilönä.

      Ja tietysti he muuntautuvat välillä Brookeksi ja toisin Tayloriksi.

      Näin Ridgekin taas sekoittaa päänsä naisten vuoksi.

      Jopa Sheilakin kaivetaan näin esiin ja hän alkaa taas ilkeilemään vanhaan tyyliin.

      Darla tulee myöhemmin taas mukaan ja hän alkaa tarjoilemaan uudelleen herätetyssä Taxi ravintolassa.

      Siis katsojille on mahdollisesti taas tiedossa huiman jännittäviä jaksoja.

    • Vuoristomökki

      Kolmas huhu:

      Erik keksii Big Bearille käyttöä: Laajennetaan mökki vuoristoravintolaksi "BelleView Restaurang", josta huimat näkymät korkeasta 300m korkeasta näköalatornista. Lisäksi samalla Erik osaa myydä Pohjoisamerikkalaisille turisteille hypeä mainostamalla oikealla hetkellä "Forresterin Alppipukumallit Kevät ja Syyssesonkikäyttöön, jotka esitellään vain Big Bearissa launch vuotena.

      Ja Ridge junailee Thornen kanssa bussimatkoja BigBeariin suurista Californian kaupungeista kuten Suomessa kerääntyy erääseen "pikkukaupungiin".

      Forresterit saavat Brooken rahoittamaan Clarken kanssa mökkikylän Big Bearin lähelle vuoristorinteeseen huippunykyaikaisine kylpylöineen. Ja Suomesta tilataan asiantuntija suunnittelemaan laajarunkoista hiihtoputkea, jossa rinnakkain menevät murtomaahiihtäjät sekä suomalaiset sähkökäytöiset lumikelkat "ElSisu" brändillä.

      Tämä kokonaisuus saavuttaa suuren suosion ja näistähän Sally hermostuu ja alkaa suunnittelemaan vastatoimenpiteitä suunnittelemalla uuden sensaatiomaisen pukumalliston "ihmekankaasta" joka sään käyttöön, mutta tehtaan laatuongelmat pitkittävät massavalmistusta.

      Ja Kanadalaiset ovat valmiina kilpailemaan Forrestereiden kanssa uudella idealla automaattisilla lämpöeristepuvuilla, jotka sopivat sade ja aurinkokäyttöön.

      Jatkuu...

      • tekoälykkö

        Avaruudesta tulleita kaksoisolentoja, hih.
        Tämänlaisia juonenkäänteitä tylsä sarja kaipaisi!


      • stephanieta vihaava
        tekoälykkö kirjoitti:

        Avaruudesta tulleita kaksoisolentoja, hih.
        Tämänlaisia juonenkäänteitä tylsä sarja kaipaisi!

        Eikö olekkin kiva kun boldiksiin tulee kaiken maailman kaksois olennot avaruudesta ja niin edelleen.Totta kai tällaista pitää olla sillä eihän sarja muutenkaan järkevä enää ole.Kuten aiemmissa teksteissä mainittiin että sheila tulee takaisin niin nyt hieman lisäystä. Hän on nyt stressiä täynnä ja lähettää entisen vihamiehensä,stephanie forresterin plutoon.Sheila nimittäin on virittänyt itse kuuraketin niin voimakkaaksi että se vie plutoon asti ja laittaa rakettiin stephanien.Sieltäpä ei taida rouva forresterilla olla takaisin tulemista.Tekeepä sheila kerrankin jotain hyödyllistä forrestereille.Mukavaa,eikö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe