Kuinka monta kertaa olet joutunut poistamaan viestisi?
nikitön
7
594
Vastaukset
- nikitön..
pelaa keskuskomitea. Et älä ole huolissasi demokratiasta!
- vietit kyllä
katoavat bittien taivaaseen niin, että kahdeksasta lähetetystä keskimäärin 6-7 katoaa. Syynä tämä ylikuormitettu palvelin keski-Ruotsissa. Norjalaisten omistama ja sama sapluuna pitäisi toimia ympäri Euroopan. Eli samalla vehkeellä Albania 24, Norsk 24, Sverige 24 jne. Ei toimi. Osaaminen ja rahat lopussa Enirolta!
- namisuku
...kyllä myöntää että muutamat kerrat=(
Syynä "liika rautalanganVääntö", jonka (useakin) voi kokea (iso harmi) liian sekstiseltä=/ Olen poistanut kirjoitukseni vain yhden kerran. Se oli siksi kun olin kirjoittanut eriuskoisten profetan nimen kirjoituksessani eräässä mielipiteessäni eräästä urheilulijista. En tiedä jos se on joidenkin uskontokuntien mielestä herjaa, ja siksi poistin. Ei nimittäin kiinnosta alkaa riitelemään ainakaan uskonnosta kenenkään kanssa.
No, muuten olen saanut mukavia komentteja ja on hauskaa kirjoitella täällä. Kukaan ei ole minun mieltäni pahoittanut ja toivottavasti en minäkään pahoita kenenkään mieltä.- HTZA
ei, ainakaan toistaiseksi, ole antanut aihetta poistamiseen. Ja vaikka joskus tulisi tilanne eteen, en kyllä varmaan osaisikaan.
- mikx
en ole joutunut poistamaan,
mutta poistan, en halua että kaikki näkyy
joku tarkka lukee kaikkia ja pian tietää jopa henkilöllisyydenkin,.
Pidän todella vanhaa nikiä enkä,
halua vaihtaa nikiä kuten muuttomat. - Kaivanto
toistaiseksi joutunut. Miksi olisinkaan? Kun kerran esiinnyn omalla nikilläni, rohkenen pysyä sanojeni takana.
Olen samaa mieltä siitä, ettei täällä tarkoituksellisesti pitäisi pahoittaa kenenkään mieltä, en toivoisi omaanikaan pahoitettavan. Eräällä toisella sivustolla ja toisella nimimerkillä esiintyessäni alkoi tulla toivomuksia kuolemastani ja siitä mieleni pahoitin niin, että poistuin sieltä vähin äänin. Vieläkään en ymmärrä, miksi niin kävi; olinkin jo unohtanut koko asian, enkä sillä tämän enempää mieltäni vaivaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54588
- 78571
- 39528