täytyy kantaa huolia sielussani, päivät päästään murhetta sydämessäni? Kuinka kauan saa vihollinen ylvästellä minua vastaan?
Katsahda tänne, vastaa minulle, Herra, minun Jumalani. Valaise silmäni, etten nukkuisi kuolemaan,
ettei minun viholliseni sanoisi: "Minä voitin hänet", etteivät ahdistajani riemuitsisi, kun minä horjun."
Tämä on rukouspyyntöni psalmin 13 sanoin.
Pitkään toista vuotta jatkunut rukoukseni lähimmäiseni puolesta, jonka Herra laski minun sydämmelleni. Hänessä on legio riivaajia, jotka pyrkivät tuhoamaan hänet ja kaikki, jotka häntä yrittävät auttaa.
Täällä maailman maallistuneimmassa jälkikristillisessä Suomessa ei tunnu enää löytyvän ketään, jolla olisi Taivaasta annettu valta ja voima ja valtuutus ajaa pois riivaajia.
Sitkeällä monien uskovien yhteisellä rukouksella joitakin riivaajia lähti pois yksitellen, mutta useita on vielä jäljellä.
Milloin saan apua?
"Kuinka kauan
3
209
Vastaukset
- ketään
sellaisen armolahjan haltijaa ei löydy, eikä kukaan saa profetiaa voisiko jotkut paastota ja rukoilla jonain päivänä ensiviikolla. Itselleni käy parhaiten keskiviikko. ton paaston ei tartte olla sataprosenttista jos ei pysty, esim. voi luopua kahvista tai herkuista.
- kenties
Herra lähettää jonkun tai antaa jollekin teistä sellasen armolahjan. Hänen tiensä ovat korkeammat kuin meidän.
Minulla on henkilö, joka tietää henkilön joka voi sinua auttaa tässä asiassa. Kysyin onko sellaista henkilöä, jolla on tämän alueen armolahja. Jos voit annatko sähköpostiosoitteen, niin voin viedä asiaa eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273139- 573093
- 612905
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642730Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622456Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132