pystyperämallisesta autosta, ja siitä tulikin sitten mieleeni, mitä jos ihmisiäkin luokiteltaisiin erilaisilla perämalleilla...
mietin,että minä olisin varmastikkin lättäsivumahtiperämallinen !!!!!
millaisiksi luokittelisitte itsenne???
liiskaperämallinen
lättäperämallinen
pikkuperämallinen
largeperämallinen
pitkäperämallinen jne.....
ystäväni puhui
6
630
Vastaukset
- HerrHarmi
Mulla varmaan litteä ja kapea? Tota pituutta kun on parisenttiä alle kaksimetriä ja painoa 117kg, niin onhan perän pakko olla kapea?
- Sananlasku
Eestä ku Esa Pakarinen takaa kuin Tauno Palo.
joku on sekoittanut perän johonkin ihan muuhun, mutta se ei haittaa.
Kyllä ne ajan kanssa oppii peränmallit ja muut!
Vanhempana ne taas voi unohtua ...- täysin perätön
juttu,kokeilen vielä perinteisellä sanonnalla 50luvulta"perse kuin pennin korppu" tällaisen perän omistajat luokiteltaisiin tänään anorektikoiksi.
- lättänämalli
ollaan. Mieheni katsoi ja varmisti asian.
- Uuno93v
Vähä näyttäs ku menis rappuset selekää kohti kun peilistä katoin.
Ennen vanhaan oli semmonen Renault'in malli jossa takana ilmanottoaukkoja siisti rivi.
Sitä sanottiin ryppypyllyrelluksi.
Tää ny on vähä samaa tyyliä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162746- 39739
- 49690
- 52571
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567- 116558
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521