Olen ihastunut sinuun ruskeahiuksinen nainen, joka tulet ovelleni kertomaan pelastuksesta. En uskalla edes katsoa sinua silmiin, koska pelkään tunteideni näkyvän niistä. Olen niin haavoittuvainen, miksi näin piti käydä? Tämähän on synti, kuten jo kerroit aiemmin minulle... Toisaalta miksi ruokit tunteitani, vai onko sinun pakko olla "virkasi" puolesta mielyttävä ja niin ihana. Älä kiltti tee tätä tahallaan minulle, koska olen valmis jo antamaan periksi paljon mielipiteistäni kunhan saan varmuuden että näen taasen sinut. Tämä on niin kuluttavaa mutta niin kutittavaa etten tiedä mihin vielä päädyn.
Kiitos kun rukoilet puolestani, minäkin teen niin puolestasi. Hallitset jo ajatuksianikin... anna anteeksi tunteeni jos tajuat ne, itse en voi mitään tälle.
olen ihastunut...
Volviere....
2
1337
Vastaukset
Mulle purkista ruskea tukka ja tulen ovellesi..
- Volviere...
Noh kyllähän se kelpaisi, mutta taidat asua turhan kaukana... ja bonuksena etten ole mies. Ja taidan olla hiukan liian "nuorehko" makuusi. Mut hyvät jatkot sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223874
- 901914
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681281- 561139
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551042Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1901018- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849