Olen ihastunut sinuun ruskeahiuksinen nainen, joka tulet ovelleni kertomaan pelastuksesta. En uskalla edes katsoa sinua silmiin, koska pelkään tunteideni näkyvän niistä. Olen niin haavoittuvainen, miksi näin piti käydä? Tämähän on synti, kuten jo kerroit aiemmin minulle... Toisaalta miksi ruokit tunteitani, vai onko sinun pakko olla "virkasi" puolesta mielyttävä ja niin ihana. Älä kiltti tee tätä tahallaan minulle, koska olen valmis jo antamaan periksi paljon mielipiteistäni kunhan saan varmuuden että näen taasen sinut. Tämä on niin kuluttavaa mutta niin kutittavaa etten tiedä mihin vielä päädyn.
Kiitos kun rukoilet puolestani, minäkin teen niin puolestasi. Hallitset jo ajatuksianikin... anna anteeksi tunteeni jos tajuat ne, itse en voi mitään tälle.
olen ihastunut...
Volviere....
2
1242
Vastaukset
Mulle purkista ruskea tukka ja tulen ovellesi..
- Volviere...
Noh kyllähän se kelpaisi, mutta taidat asua turhan kaukana... ja bonuksena etten ole mies. Ja taidan olla hiukan liian "nuorehko" makuusi. Mut hyvät jatkot sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005