Olen ihastunut sinuun ruskeahiuksinen nainen, joka tulet ovelleni kertomaan pelastuksesta. En uskalla edes katsoa sinua silmiin, koska pelkään tunteideni näkyvän niistä. Olen niin haavoittuvainen, miksi näin piti käydä? Tämähän on synti, kuten jo kerroit aiemmin minulle... Toisaalta miksi ruokit tunteitani, vai onko sinun pakko olla "virkasi" puolesta mielyttävä ja niin ihana. Älä kiltti tee tätä tahallaan minulle, koska olen valmis jo antamaan periksi paljon mielipiteistäni kunhan saan varmuuden että näen taasen sinut. Tämä on niin kuluttavaa mutta niin kutittavaa etten tiedä mihin vielä päädyn.
Kiitos kun rukoilet puolestani, minäkin teen niin puolestasi. Hallitset jo ajatuksianikin... anna anteeksi tunteeni jos tajuat ne, itse en voi mitään tälle.
olen ihastunut...
Volviere....
2
1347
Vastaukset
Mulle purkista ruskea tukka ja tulen ovellesi..
- Volviere...
Noh kyllähän se kelpaisi, mutta taidat asua turhan kaukana... ja bonuksena etten ole mies. Ja taidan olla hiukan liian "nuorehko" makuusi. Mut hyvät jatkot sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841686Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2711584Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2851343Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57905
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66863- 46861
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48818