Mitä koette miehet ja naiset

zyri

Mitä miehet kokevat siinä jos vaimoanne nussii joku toinen mies ja itse vain katselee vierestä. Kiihottaako se ja fantasioitteko näkemäänne myöhemminkin.
Entä naiset. Koetteko tyydytystä saadessanne vierasta ja onko kulleissa tai seksin tekniikassa suuriakin eroja?

29

13517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjas

Parin nainen vastaa..se että esim parin seurassa toinen nainen on kiihoittavaa.Katselu jo pelkästään on nam ja naisen kanssa peuhaaminen ihanaa.Ei kaluissa eroja niin paljon mutta jos esim toisen pariskunnan kanssa samassa sängyssä niin mahtavan kiihoittavaa on saada samaan aikaan vierasta kun näkee toisen saavan myös vierasta...

• Seisoja

"...esim toisen pariskunnan kanssa samassa sängyssä niin mahtavan kiihoittavaa on saada samaan aikaan vierasta kun näkee toisen saavan myös vierasta..."

Oltiin kerran ystäväpariskunnan luona, juotiin viiniä - ja sitten tanssittin vaihtoparein ja tunnelma kuumeni suudelmiin ja kopelointiin ja päädyttiin makuuhuoneeseen peuhaamaan; suutelua - intiimien paikkojen hyväilyä jne. Emme kuitenkaan rakastelleet, koska lapset heräsivät toisaalla mutta lähellä oli...

Olimme sängyllä kaikki niin, niin kiimassa. Oli kiihottavaa hyväillä ja suudella ystävän vaimoa ja katsoa omaa vaimoa kun kaveri suuteli häneen rintojaan ja hyväli haaroista ja - vaimon sameasta katseesta näki ja huohotuksesta kuuli miten hirveästi hän halusi vierasta munaa sisäänsä.

On mm. siitä kerrasta nussiessa juteltu ja molemmat kiihtyvät muisteloista - tuntee miten vako alkaa valua...

Väillä tekisi niin mieli vierasta!

• kun kun
        Seisoja kirjoitti:

"...esim toisen pariskunnan kanssa samassa sängyssä niin mahtavan kiihoittavaa on saada samaan aikaan vierasta kun näkee toisen saavan myös vierasta..."

Oltiin kerran ystäväpariskunnan luona, juotiin viiniä - ja sitten tanssittin vaihtoparein ja tunnelma kuumeni suudelmiin ja kopelointiin ja päädyttiin makuuhuoneeseen peuhaamaan; suutelua - intiimien paikkojen hyväilyä jne. Emme kuitenkaan rakastelleet, koska lapset heräsivät toisaalla mutta lähellä oli...

Olimme sängyllä kaikki niin, niin kiimassa. Oli kiihottavaa hyväillä ja suudella ystävän vaimoa ja katsoa omaa vaimoa kun kaveri suuteli häneen rintojaan ja hyväli haaroista ja - vaimon sameasta katseesta näki ja huohotuksesta kuuli miten hirveästi hän halusi vierasta munaa sisäänsä.

On mm. siitä kerrasta nussiessa juteltu ja molemmat kiihtyvät muisteloista - tuntee miten vako alkaa valua...

Entäs kun panoajat ovat erilaisia. Toisella voi laueta paljon aikasemmin. Noin kiihottuneessa tilassa varmaan melko nopeasti laukeaa.
        Onko se kivaa kun näkee vieraan miehen nussivan omaa ja sperma valuu pitkin sääriä. Nuoletko sen?

• Mastui hunajalta
        kun kun kirjoitti:

Entäs kun panoajat ovat erilaisia. Toisella voi laueta paljon aikasemmin. Noin kiihottuneessa tilassa varmaan melko nopeasti laukeaa.
        Onko se kivaa kun näkee vieraan miehen nussivan omaa ja sperma valuu pitkin sääriä. Nuoletko sen?

Olen saanut maistaa vaimoani - pesemättömänä - juuri kun oli saanut toiselta mieheltä spermaa sisään.
        Vaimoni oli halukas siihen että nuolisin hänet, koko häpy oli spermasta tahmea ja sieltä valui tosi paljon siemeniä suuhuni - oli tosi hunajaa - oli tosi kiihoittavaa...! Loistojuttu.
        Tapahtui meidän mökillä - vaimo kun oli mennyt naapuriin kylään ja saanut siellä pikapanolla "vierasta" miestä.

• seksi
        Mastui hunajalta kirjoitti:

Olen saanut maistaa vaimoani - pesemättömänä - juuri kun oli saanut toiselta mieheltä spermaa sisään.
        Vaimoni oli halukas siihen että nuolisin hänet, koko häpy oli spermasta tahmea ja sieltä valui tosi paljon siemeniä suuhuni - oli tosi hunajaa - oli tosi kiihoittavaa...! Loistojuttu.
        Tapahtui meidän mökillä - vaimo kun oli mennyt naapuriin kylään ja saanut siellä pikapanolla "vierasta" miestä.

Itselläni on vasta fantasia tasolla tuo toinen mies nussimassa vaimoani. En ole koskaan kuitenkaan innostunut ajatuksesta jossa toisen miehen sperma valuu vaimosta ja viel nuolisin sitä. Ensiksikin se vaikuttaa kovastikkin homo eroottiselta ja toiseksi kyllä se kumi kannattaa aina

• Minullakin
        Seisoja kirjoitti:

Hei,

lähes samanlaisia tilanteita olen kokenut minäkin, miehenä, pari kolme kertaa. En kuitenkaan ystävien, vaan sukulaisten kesken. Vaimolla on kolmisen vuotta vanhempi sisar, jolla oli miehensä kanssa jo kaksi lasta, kun aloimme vaimon kanssa vakavasti seurustella. Heidän luonaan mentiin aina yhdessä saunaan, ja tajusin, että vaimo oli jo aiemminkin ollut, lastenvahtina ollessaan. Saunan jälkeen tämä vanhempi pari oleskeli pitkään ilkialastomina, ja kyllä siinä semmoinen viaton tarkoituksellisuus oli. Leikin varjolla haettiin pikkuisen jännitystä. Vaimoon se meni kuin häkä, ja tajusin, että oli mennyt aiemminkin. Kerran kun lapsia nukutettiin, vaimoni siskon mies vei vaimon tanssimaan, kun radiosta sattui tulemaan sopivaa musiikkia. Oltiin siinä kolmestaan, ja katsoin hämmentyneenä, kuinka vaimo ja sukulaismies tanssivat hämärässä olohuoneessa hitaita ilkisillään. Kyllä sekin tilanne vaimon märäksi veti, ja kun rakasteltiin, ajattelin, että nyt vaimo ei ole vain minun kanssani, vaan myös tämän toisen. Kaikki pikkusiskot ihastuvat vanhemman siskonsa mieheen ja poikaystävään. Minusta se oli ja on viehättävää. Harmittaa ettei silloin aikanaan rohjettu mennä pitemmälle.

• usvakirsikka

Mistä löytäisin kolmanneksi bi-naisen? Onko netissä jotakin hyviä saitteja?

• katsella,

kun vieras mies panee naistani. Siinä saa oppia myös siitä, miten homma tehdään toisin kuin itse olen osannut, ja voin yrittää itse samaa joskus. Tosin on vain niin, että läheskään kaikki miehet eivät uskalla edes aloittaa, kun katselen, eikä kerran edes kaverilla noussut seisomaan, jännitti niin paljon.

• katsoa tai kokea

Kun oma vaimo makaa sängyssä selällään, levittää reitensä ja nostaa polvet ylös ja vieras mies laskeutuu hänen päälleen ja vaimo ohjaa kullin häpyhuuliensa välistä sisälle, se on näytelmä, jota ei kannata yrittää kuvata. Se täytyy nähdä. Kaiken jälkeen, kun mies nousee ylös vaimoni päältä ja vitun aukosta alkaa hiljalleen valua paksua, harmaata siemennestettä, siinä on seuraava kiihotuksen aihe. Mutta kaikki tämä moninkertaistuu, jos makaa samassa sängyssä, nussivan parin vieressä ja oma kulli on vieraan miehen vaimon vitussa. Samalla näkee, miten oma vaimo nauttii ja kuulee, miten vieras rouva nauttii. Tunnelma on sellainen, että sitä on turha yrittää kuvata. Se pitää kokea itse.

• yhdynnässä
        katsoa tai kokea kirjoitti:

Kun oma vaimo makaa sängyssä selällään, levittää reitensä ja nostaa polvet ylös ja vieras mies laskeutuu hänen päälleen ja vaimo ohjaa kullin häpyhuuliensa välistä sisälle, se on näytelmä, jota ei kannata yrittää kuvata. Se täytyy nähdä. Kaiken jälkeen, kun mies nousee ylös vaimoni päältä ja vitun aukosta alkaa hiljalleen valua paksua, harmaata siemennestettä, siinä on seuraava kiihotuksen aihe. Mutta kaikki tämä moninkertaistuu, jos makaa samassa sängyssä, nussivan parin vieressä ja oma kulli on vieraan miehen vaimon vitussa. Samalla näkee, miten oma vaimo nauttii ja kuulee, miten vieras rouva nauttii. Tunnelma on sellainen, että sitä on turha yrittää kuvata. Se pitää kokea itse.

Kyllä tuo vieraan miehen laukeaminen vapaasti vaimoni sisään on kokemus joka ei unohdu. Vieras mies ei kauaa kestänyt vaimoni sisällä kun siemenet lähtivät matkaan ja näin kuinka hyvälle se miehestä tuntui, minun vaimoni.

• NahatonHki
        yhdynnässä kirjoitti:

Kyllä tuo vieraan miehen laukeaminen vapaasti vaimoni sisään on kokemus joka ei unohdu. Vieras mies ei kauaa kestänyt vaimoni sisällä kun siemenet lähtivät matkaan ja näin kuinka hyvälle se miehestä tuntui, minun vaimoni.

Itse taas haaveilen vanhemmasta paksukaluisesta ja kestävästä miehestä,jonka luona vieraillessamme vaimo 'saisi kunnolla',kun oma peli vaatimaton,ja max. kesto n.15 työntöä...

• Hiton-hidas-äly
        NahatonHki kirjoitti:

Itse taas haaveilen vanhemmasta paksukaluisesta ja kestävästä miehestä,jonka luona vieraillessamme vaimo 'saisi kunnolla',kun oma peli vaatimaton,ja max. kesto n.15 työntöä...

Vain yksitoista vuotta ja sitten juttu valkeni sulle.

• Vaan tunne

Kun meillä oli ensimmäisen kerran vieras mies panemassa minua ja mieheni katsoi vieressä, se vaikutti melkein raiskaukselta. Nyt olen tottunut vieraisiin, ja nautin yleensä joka kerrasta. Orgasmi tulee joka kerta, joskus useampikin. Kun kulli liukuu edestakaisin vitussa, ei se muista eroa, mutta miehet ovat erilaisia. Minua myös kiihottaa se, kun mieheni katselee vieressä ja masturboi. Kullista näkee, että hänkin on kiihottunut.

• ensikertani

Omalla kohdalla koin vaikeimpana olla toisen miehen nähden kalu pystyssä, mutta se tunne, että pääsin kaverini vaimon sisään tuntui niin hyvältä etten välittänyt, vaikka kaverini katseli sitä koko ajan loppuun asti ja työntyi itse vaimoonsa laskettuani oman siemeneni sisään.

• Ei suunniteltu

Tuttava mies oli meillä, kun hänen vaimonsa oli jossain matkalla. Mieheni hyväili minua kevyesti, jälkeenpäin ajatellen tarkoituksenmukaisesti, ja kädet kävivät tisuilla ja reisillä. Sitten hänen piti mennä yläkertaan. Kun toin uuden olutpullon vieraalle, siitä alkoivat hyväilyt ja miehenikin viipyi ylhäällä. Kaikki oli täydessä vauhdissa kun mieheni tuli takaisin enkä yhtään hävennyt. Loppua ei kai tarvitse kertoa. Olemme jutelleet siitä muutaman kerran, ja sopivan paikan tulleen se uusitaan. Minusta oli hienoa tuntea vieras mies sisälläni, kun aviomies katseli vieressä. Se lisäsi kiihotuksen kolminkertaiseksi.

• mies maalta

Onnenpekka sinun miehesi ja sinäkin myös - haluat ottaa toisen miehen siemenet sisään oman miehen katsellessa ja vielä nautitkin siitä.
        Haluaisinpa olla sinun miehesi ja nauttia tilanteesta.
        Miltä sinusta tuntuisi jos oma mies nuolee pillusi senjälkeen kun olet saanut toisen miehen siemenet sisään? Onko näin tapahtunut?

• ei suunniteltu
        mies maalta kirjoitti:

Onnenpekka sinun miehesi ja sinäkin myös - haluat ottaa toisen miehen siemenet sisään oman miehen katsellessa ja vielä nautitkin siitä.
        Haluaisinpa olla sinun miehesi ja nauttia tilanteesta.
        Miltä sinusta tuntuisi jos oma mies nuolee pillusi senjälkeen kun olet saanut toisen miehen siemenet sisään? Onko näin tapahtunut?

Yleensä annan toisen miehen laueta siemenensä peppuuni ja sieltä ei oma mieheni valitettavasti halua nuolla. Meillä on sellainen korvaava hupi siinä, että nostan peppuni ylös ja annan voimakkaasti pieraisemalla sperman roiskua kuin suihkulähteestä. Siinä tosin tulee joskus mukana vähän muutakin kuin spermaa eli kielihommien sijaan joudun tyytymään suihkuun.

• Pekka & co.

Nautin siitä näystä kun vaimoni saa vierasta munaa ja nauttii siitä. Aluksi se oli vaikeaa ja tahtomattaan tuli vertailtua omaa erektiota ja vieraan. Mutta nyt menee rennommin ja voin keskittyä vaimon nautintoon ja liukkaille pääsyyn.
      Kyllä, unelmoin siitä kun olemme vaimon kanssa kahdestaan.

• nautiskelija

Se tunne ,ei sitä voi kertoa ,se on koettava.Toinen mies vaimon kanssa hommissa.Näkee kun menee sisälle...ja lopuks liukkaille.

• pelkästään katselemaan

eihän sitä voi pelkästään katsella, sen verran kiihottavaa. olen nussinut naistani suuhun tai perseeseen samaan aikaan. molemmista naisen nauttii yhtä paljon. yritämme videoida panomme ja katselemme niitä jälkeenpäin yhdessä ja kiihottaa joka kerran.
      harmi että ei saa silloin lähikuvia kun kaksi kalua yhtäaikaa. silloin kun vieras panee niin saan kuvattua lähikuviakin.
      meillä vakkari kolmaspyörä, mukavaan pariin olisi kiva tutustua mutta ei ole onnistunut vielä. nainen tahtoisi kokeilla naistenkin kanssa.
      ja mielettömän kiihottavaa on ohjata vieras kova kulli naiseen ja katsoa aivan läheltä sen uppoamista...
      kulleissa ja tekniikassa eroja ihan yhtäpaljon kuin miehissäkin. on tavattu jos jonkinlaista säheltäjää. vakkari osaa jo tyydyttää naisenkin.

• Vaihteluun

Meillä on muutaman vuoden käynyt ns. kolmas pyörä ja sängyssä on ollut hauskaa. Syksyllä mies soitti ja sanoi jutelleensa vaimoni kanssa, että he kokeilisivat kahdestaan. Suostuin siihen hämilläni. Sovittuna iltana mies tuli meille ja aika pian vaimoni sanoi, että eiköhän minun pitänyt lähteä ulos kävelemään tunniksi. Niin tein ja useampi kalja ehti mennä kurkusta alas. Kun tulin takaisin, miehes oli puolipukeissa ja vaimoni istui sohvalla kesäpaidassa jalat sopivasti raollaan niin, että punaiset ja turvonneet huulet paistoivat silmiini. He alkoivat kysellä, millaista oli baarissa ja muuta sellaista mutteivät kertoneet mitään. Vaimo sanoi, ettei tänään jaksa enää enempää, mutta jatketaan huomenna. Seuraavalla kerralla oltiin taas "kiltisti" yhdessä sängyssä.

• luilu

Saavat sairasta nautintoa nähdessään vaimonsa alistettavan huoraksi. Sairas rappeutunut mieli näkee päiväunia saastaisimmista kiimaisista haluistaan nähdä kuinka uskollisena pysytellyt vaimo alistuu huoraksi. Sairasta nautintoa siitä että läheisin (ei voi enää puhua rakkaudesta sillä sitä ei enää ole) ihminen häpäistään sen ihmisen edessä jonka puolisoksi hän lupautui.

• Herkku123

Höpö höpö. Miksi itse olet tällä palstalla? Moraalinvartijanako? Mene kirkkoon! Mitä se sinulle kuuluu, jos aikuiset ihmiset ovat avoimia seksuaalisuutensa suhteen ja nauttivat siitä puolisonsa ja vieraiden kanssa. Ihmisiä on etilaisia, kuten sinäkin. Luet väärää sivustoa, sinulle ja kaltaisillesi on varmasti oma ryhmänsä. Hyvää joulua. Toivon isomunaista pukkia!

• kyttääeukkoasi

Voi sinua raukkaa. Mistä tiedät, missä se sinunkin eukkosi juoksee. Niin jos sinulla sellaista onkaan. Mitä sinulle se kuuluu, jos jokin pari kykenee ja haluaa nauttia elämästään. Se on heidän asiansa,
      eikä se sinun ongelmasi ole.

• ghgtrg

Kun on saastainen mieli haluaa nähdä ympärillään vain saastaa.

• Minua kiihottaa juuri toisen oma.

• Anacondaa

Olen aika monen parin naista olen pannut kunnolla ja pitkään. Yleensä mies osallistuu myös ja nainen nauttii isosta kullistani, eri reissä ja mies mukana. Yhtä isoo kullii, oon vain nähnyt livenä lohtarilla, kun sitä pumppaili esitykseen. Nauttikaa elämästä tänään, kun sitä ei voi huomenna olla.

• Anonyymi

Vaimoani panee usein toinenkin mies ja on hienoa katsoa kun vaimoani pannaan.
      Vaimoa pantiin perjantai illasta maanantai aamuun oltiin 1N ja 3M.
      Olen itse mukana panemassa, annamme toki vieraiden aloittaa.
      On hienoa nähdä kun vaimo nauttii kun saa kunnolla munaa.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2514
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1396
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      98
      1337
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      985
    Aihe