UUSI STAR WARS HALLITUS

Star Wars Fani

Hyvät Star Wars fanit. Keskustelupalstamme on mennyt aika kaaoottiseksi viime aikoina. Ehdotan että perustamme uuden meidän fanien hallituksen tälle palstalle.
On 5 arvoluokkaa. Mitä suuremmassa luokassa on, sitä arvokkaampi on (5 on arvokkain, 1 vähiten arvokkain.
Olen tutkinut kauan tätä palstaa ja olen luonut arvojrjestyksen:
5. Yodan Padawan (johtaja)
MasterGormo
4. Luken Padawan
DarkLordRevan
Veteranfan
Star Wars Fani
3. Windun Padawan
Korriban Overlord
jediboy
m.i.c01
The Dark Overlord
lukefani
2. Obi-Wanin Padawan
Nimetön
mitzu
Jedimestari
1. Chewbaccan palvelija
hansolo2
KyleKatarn1987

10

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Star Wars Fani

      Ai niin. Jos haluat liittyä hallitukseen laita tähän palstaan viesti.

      • Jedimestari

        ime munaa


    • KyleKatarn1987

      Vanhan viisauden mukaan ne jotka itse itsensä ylentävät ne lopulta alennetaan...

      Mikä sinä olet arvottamaan tämän palstan käyttäjiä joihinkin kastillisiin arvoluokkiin? Tunnetko kenties olevasi ylempiarvoinen ihminen meihin muihin verrattuna?

      Kehoittaisin kaikkia miettimään kahdesti ennen kuin päätätte assosioida itsenne tällaiseen kyseenalaiseen järjestelmään, joka pyrkii edistämään ihmisten välistä syrjintää ja eriarvoisuutta. Niille jotka ottavat Star Warsinsa sopivan vakavasti on varmasti selvää, että meillä ei ole mitään tarvetta tällaiselle hierarkialle tällä palstalla.

      • The Star Wars Fan

        Ei ole syrjintää jos luokittelen teitä TEKOJENNE vuoksi. Jos ihmettelet miksi olet noin alhaalla johtuu siitä että Qew ilmiö olisi loppunut ajat sitten jos olisit pitänyt suusi kiinni.


      • KyleKatarn1987
        The Star Wars Fan kirjoitti:

        Ei ole syrjintää jos luokittelen teitä TEKOJENNE vuoksi. Jos ihmettelet miksi olet noin alhaalla johtuu siitä että Qew ilmiö olisi loppunut ajat sitten jos olisit pitänyt suusi kiinni.

        Minä pidin suuni kiinni Qewistä monen kuukauden ajan ja aloin jo autuaasti elää siinä uskossa että Qewistä olisi lopullisesti päästy. Ja petyin sitäkin katkerammin kun häiriköinti lopulta jälleen alkoi. Täysin provosoimatta! Ja tällöin ns. pimeä puoli otti minussa hetkellisesti vallan, sillä enää en jaksanut kulkea niin tiukasti maltillisella linjalla, kun ei se edelliselläkään kerralla ollut pitemmän päälle toiminut.

        Nyt olen kuitenkin sitä mieltä että oli väärin ajatella niin. On viisainta yrittää jatkaa keskustelua sotkematta itseämme enää konflikteihin häiriköiden kanssa vaikka he tulisivatkin postittamaan asiattomuuksiaan meidän omiin ketjuihimme.


      • KyleKatarn1987 kirjoitti:

        Minä pidin suuni kiinni Qewistä monen kuukauden ajan ja aloin jo autuaasti elää siinä uskossa että Qewistä olisi lopullisesti päästy. Ja petyin sitäkin katkerammin kun häiriköinti lopulta jälleen alkoi. Täysin provosoimatta! Ja tällöin ns. pimeä puoli otti minussa hetkellisesti vallan, sillä enää en jaksanut kulkea niin tiukasti maltillisella linjalla, kun ei se edelliselläkään kerralla ollut pitemmän päälle toiminut.

        Nyt olen kuitenkin sitä mieltä että oli väärin ajatella niin. On viisainta yrittää jatkaa keskustelua sotkematta itseämme enää konflikteihin häiriköiden kanssa vaikka he tulisivatkin postittamaan asiattomuuksiaan meidän omiin ketjuihimme.

        Ei tää SW palsta ole ainoa, jossa joku koettelee muiden hermoja jne... Senpä takia ei kyllä viitsisi ite soittaa suutaan takaisin, koska siitähän ne häiriköijät innostuvat enemmän.


    • MasterGormo

      mutta se tekee meistä suuria, että emme elä kuvitellen, että olemme muita suurempia, vaan elämme muiden kanssa yhtä pieninä ja suurin. Jos tällainen hallitus järjestettäisiin, minä olisin ensimmäinen, joka jättäisi sen taakseen, koska minusta me kaikki ansaitsemme arvostusta ja mikään ei todellakaan tee minusta teitä suurempaa...tai pienempää.

      • hansolo2

        Puhut asiaa, MasterGormo, me kaikki olemme tasa-arvoisia. Kukaan ei ole pienempi- tai suurempiarvoinen. Jos joku nimittää toisen pienempiarvoiseksi, on hän itse pienempiarvoinen.


        Ja jos tällainen hallitus syntyy, niin minäkin poistun siitä välittömästi, niinkuin MasterGormo.


      • KyleKatarn1987
        hansolo2 kirjoitti:

        Puhut asiaa, MasterGormo, me kaikki olemme tasa-arvoisia. Kukaan ei ole pienempi- tai suurempiarvoinen. Jos joku nimittää toisen pienempiarvoiseksi, on hän itse pienempiarvoinen.


        Ja jos tällainen hallitus syntyy, niin minäkin poistun siitä välittömästi, niinkuin MasterGormo.

        että palstallamme kaikki ovat samanarvoisia riippumatta siitä kuinka kauan ovat täällä vaikuttaneet, sillä sehän ei kuitenkaan mittaa millään muotoa sitä, miten suuresti ja syvästi joku todella on Star Wars fani. Tosielämässä faniuden vakavuuteen ja Tähtien Sodalle omistautumiseen vaikuttaa tietysti hyvin paljon onko Star Warsista kiinnostunut vasta eilen vai onko se ollut osa elämää jo pitemmän aikaa, sillä minusta kukaan ei voi sanoa olevansa fani vain muutaman kuukauden perusteella. Kun uuteen harrastukseen tutustuu, saattaa aluksi tuntua että se on kiinnostava ja innostava asia ja saattaa ruveta tuntumaan että on jopa fani, mutta niin kuin kaikissa harrastuksissa voi tämä innostus pian laantua, jolloin sitä vain oikeastaan kuvitteli olevansa tämän harrasteen fani vaikka se ei ollutkaan lopulta totta. Ja kuten jo aiemmin olen täällä sanonut olen sitä mieltä, että faniksi kasvetaan, sellaiseksi ei vain yhtäkkiä tulla kuin taikaiskusta tai yhtäkkisestä päätöksestä. Tosifanius vie oman aikansa ja kaikilla on sellaiseksi tulemiseen yhtäläiset mahdollisuudet.

        Se kuitenkin faniudesta. Lopulta halusin vain sanoa, että meidän kaikkien omalla Star Wars-palstallamme millään tuollaisella ei ole väliä ja täällä kaikki ovat täysin yhdenvertaisia mikäli kukaan ei ala korottamaan itseään toisten yläpuolelle kenenkään tekojen tai tekemättömyyden perusteella...


    • jediboy

      niin, voin sanoa että en ole mikään VARSINAINEN FANI, mutta on täällä ihan kiva käydä juttelemassa välillä ja katsomassa mitä muut on laitellu, niinkuin muillakin palstoilla...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe