Vuoden vaihtuessa teemme hyviä uuden vuoden lupauksia. Luulenpa, että lupaukset on helppo pyörtää.
Minä ainakin laihdutan jatkuvasti. Uskon, että aika moni taistelee kilojensa kanssa.
Vuosi vaihtuu, parannammeko tapamme?
10
501
Vastaukset
- itsekuria pidän
miksi itseni kanssa taistelen jos taistelisin ollenkaan. olen rauhan nainen.
- CannedHeat
hyödyllisempää on katsoa mitä suuhunsa laittaa.
Kuntoilukin on laihduttamisen vuoksi turhaa... sitä kannattaa tehdä vain mielentilan vuoksi. Tää netti on ainakin ryhdistäytynyt, kun on niin isoa tekstiä että kylläpäs kelpaa lueskella.
- täti puskasta
lopettamaan tyystin tupakinpolton, mieheni lähtee asiaan mukaan.
- täti puskasta
liikakiloja ei ole, mutta jos nyt onnistun tässä tupakin lopettamisessa, tuleeko sitten kiloja lisää?
Olen sen kyllä tehnyt itselle selväksi että ruokaa/välipaloja en lisää korvaavaksi tupakalle. Aika näyttää.
- niin nunnaksi muutun
ja harmaaksi eminenssiksi. eihän sellasta naista ja täydellistä kukaan usko edes olevankaan ja mitäs iloo mulle sellasesta on. sitäpaitsi tuhmat ja pyöreet naiset tulevat jälleen muotiin. ollaan nimittäin ääripäässä mistä ei voi enää pitemmälle mennä. että tällästä tällä kertaa marttaliitosta.
- mutta kilojen
kanssa en taistele enään, kulkekoot mukana.
Kyllä ne häviää viimeistään siellä viimeisessä asumuksessa, jossa ei ole ainainen nälkä ja vilu.- susa51
Luulenpa että minäkin joudun pitämään kiloni. Yritän kumminkin kuntoilla ja en jaksa vielä ajatella sitä viimistä asumusta.
Pirteää uuden vuoden alkua kaikille! - tupakoiva paskiainen
Niitä läskejä en itelleni haluu, YÖK
- Sinimarjanen
ei tässä parannettavaa taida olla.:)
Painon kun saisi pidettyä kurissa,
ja liikuntaa ehkä vielä lisättyä,
niin siinäpä tärkeimmät ehkä olisi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54588
- 78571
- 39528