Uuden Vuoden puhe

hansolo2

Hyvät Star Wars-fanit!


Vuosi 2007 on loppumaisillaan ja samalla on myös Tähtien Sodan 30-vuotisjuhlavuosi. Sen kunniaksi olen päättänyt pitää puheen vuoden tapahtumista:


Qew-ilmiö vallitsi palstallamme kauan ja syksyllä näytti, että se olisi ohi. Mutta ei. Joulukuun alussa kimppuumme hyökkäsi The Black Brotherhood, mutta uhka saatiin torjuttua. Star Warsin haukkujia kuitenkin riitti vielä senkin jälkeen, mutta harvoin.


Tämän vuoden parhaaksi henkilöksi tällä palstalla valisten nyt KyleKatarn1987:n, sillä hän on hyvin puolustanut tätä palstaa qew-viruksen saajilta (no eihän se mikään virus ole) ja pistänyt asiallisia vastakommentteja. Hän on myös ollut rehti ja reilu, eikä ole ikinä pettänyt meitä. Kiitos, Kyle!


Tämä vuosi oli vauhdikas ja ensi vuosikin tulee olemaan sama.


Hyvää ja menestyksellistä uutta vuotta 2008 kaikille!

15

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Star Wars Fan

      Toivon ettette pidä minua Qewinä vaikka haluaisin esittää mielipiteeni tästä palstasta. Ensiksikin, toivon ettet menee egoamaan millään "voitimme Black Brotherhoodin" jutuilla koska se voi tuoda taas sen vihaiset jäsenet palaamaan palstalle ja itsehän uhkailitte että jolleivat he lopeta hankitte heille ongelmia. Ja nyt kun he järjissään lopettivat palstan sabotoimisen alatte ärsyttää heitä ja väittää että olette voittajia.

      KyleKatarn1987 ei ole minusta sankari. Hän oli ainoita joka lähetteli tyhmiä kommentteja Qeweillä ja siitähän Qewit saivat intoa kiusata meitä.

      • hansolo2

        Me viestittelimme ihan rauhassa täällä, kun tuo Black Brotherhood tuli tänne. Ja Kyle ei ole lähettänyt mitään viestejä Qeweistä, sillä he tulivat itse takaisin. Ja tiedoksi vain: Kyle on ollut täällä pitempään kuin sinä tai minä, joten hän se sankari on. Ja mitä hyvää sinä muka olet tehnyt? Tulit vasta vähän aikaa sitten tänne, joten sinä et ole vuoden henkilö.


      • Star Wars Fan
        hansolo2 kirjoitti:

        Me viestittelimme ihan rauhassa täällä, kun tuo Black Brotherhood tuli tänne. Ja Kyle ei ole lähettänyt mitään viestejä Qeweistä, sillä he tulivat itse takaisin. Ja tiedoksi vain: Kyle on ollut täällä pitempään kuin sinä tai minä, joten hän se sankari on. Ja mitä hyvää sinä muka olet tehnyt? Tulit vasta vähän aikaa sitten tänne, joten sinä et ole vuoden henkilö.

        En toki ehdottanut että olisin itse mikään vuoden fani. Mutta KyleKatarn1987 on lähettänyt aivan yhtä tyhmiä viesteja kun tämä "Black Brotherhood". Vaikka he aloittivat vit**ilun ei se tarkoita että meidän pitäisi vit**illa takaisin. En tarkottanut että KyleKatarn olisi tuonut Qewejä takaisin, mutta jos hän olisi jättänyt vastaamatta viesteihin, tuskin Qewit olisi kauhean kauan enää jaksanut kiusata meitä. On toki totta että Black Brotherhood aloitti tämän mutta älä ala ärsyttää heitä noilla voiton julistuksilla. Itseasiassa sinun ja KyleKatarnin kaltaiset riitapukarit pitäisi pysyä pois tästä palstasta koska olette osa syyllisiä Qew ilmiöön.


      • hansolo2
        Star Wars Fan kirjoitti:

        En toki ehdottanut että olisin itse mikään vuoden fani. Mutta KyleKatarn1987 on lähettänyt aivan yhtä tyhmiä viesteja kun tämä "Black Brotherhood". Vaikka he aloittivat vit**ilun ei se tarkoita että meidän pitäisi vit**illa takaisin. En tarkottanut että KyleKatarn olisi tuonut Qewejä takaisin, mutta jos hän olisi jättänyt vastaamatta viesteihin, tuskin Qewit olisi kauhean kauan enää jaksanut kiusata meitä. On toki totta että Black Brotherhood aloitti tämän mutta älä ala ärsyttää heitä noilla voiton julistuksilla. Itseasiassa sinun ja KyleKatarnin kaltaiset riitapukarit pitäisi pysyä pois tästä palstasta koska olette osa syyllisiä Qew ilmiöön.

        Sulla ei ole oikeutta heittää meitä pois tältä palstalta, sillä tämä on julkinen keskustelupalsta, jossa jokainen voi puhua. Mutta tarkoitan, että jotain positiivista Star Warsia kohtaan, eikä mitään negatiivista. Ja jos haluat meidän häipyvän, niin selvä. Minä ainakin häivyn, jolloin olen yksinäinen koko loppuelämäni. Koulukaverinikin ovat hyviä kavereita, mutta harvoin. Täällä taas ollaan minulle ystävällisiä, koska täällä olevat kuuntelevat minua, eivätkä keskeytä negatiivisilla vastakommenteilla. Ilman kaikkia täällä olevia en olisi näin iloinen, kuin nyt. Joten mieti mitä sanot, ennen kuin lähetät.


      • Star Wars Fan
        hansolo2 kirjoitti:

        Sulla ei ole oikeutta heittää meitä pois tältä palstalta, sillä tämä on julkinen keskustelupalsta, jossa jokainen voi puhua. Mutta tarkoitan, että jotain positiivista Star Warsia kohtaan, eikä mitään negatiivista. Ja jos haluat meidän häipyvän, niin selvä. Minä ainakin häivyn, jolloin olen yksinäinen koko loppuelämäni. Koulukaverinikin ovat hyviä kavereita, mutta harvoin. Täällä taas ollaan minulle ystävällisiä, koska täällä olevat kuuntelevat minua, eivätkä keskeytä negatiivisilla vastakommenteilla. Ilman kaikkia täällä olevia en olisi näin iloinen, kuin nyt. Joten mieti mitä sanot, ennen kuin lähetät.

        En toki halua että häivytte, mutta tajutkaa että jos lähetätte palautetta takaisin Qeweille niin se tuskin auttaa heittää poistumaan tältä palstalta, päinvstoin.

        KyleKatarn1987 sanoi jo että han jälkeenpäin katuu näitä lähettämiään viestejään ja pidän häntä taas parhaimpina henkilöinä tällä palstalla.


      • hansolo2
        Star Wars Fan kirjoitti:

        En toki halua että häivytte, mutta tajutkaa että jos lähetätte palautetta takaisin Qeweille niin se tuskin auttaa heittää poistumaan tältä palstalta, päinvstoin.

        KyleKatarn1987 sanoi jo että han jälkeenpäin katuu näitä lähettämiään viestejään ja pidän häntä taas parhaimpina henkilöinä tällä palstalla.

        Olet oikeassa, kyllä minäkin vähän kadun noita viestejä, joten pyydän anteeksi.


      • Star Wars Fan
        hansolo2 kirjoitti:

        Olet oikeassa, kyllä minäkin vähän kadun noita viestejä, joten pyydän anteeksi.

        Ei ole mitään anteeksi annettavaa sinulla. Halusin vain sanoa että meidän ei pitäisi välittää Qeweistä. Pari vuotta sitten olin viellä välinpitämätön Star Warssista, mutta kun näin ensimmäisen elokuvan innostuin siitä valtavasti. Halusin tulla tänne puhuakseni Star Warssista, mutta nämä Qewit pilasi tosi keskustelun. Kyllä itse jokainen varmaan lähetti vastauksia Qeweillä mutta te kaksi olitte kaksi vanhinta ja vaikutusvaltaisinta fania Master Gormon lisäksi joten jututin teitä tästä asiasta. Toivon että voisimme vihdoinkin keksittyä tällä palstalla Star Warssiin ilman häiriö tekijöitä.


      • MasterGormo
        Star Wars Fan kirjoitti:

        Ei ole mitään anteeksi annettavaa sinulla. Halusin vain sanoa että meidän ei pitäisi välittää Qeweistä. Pari vuotta sitten olin viellä välinpitämätön Star Warssista, mutta kun näin ensimmäisen elokuvan innostuin siitä valtavasti. Halusin tulla tänne puhuakseni Star Warssista, mutta nämä Qewit pilasi tosi keskustelun. Kyllä itse jokainen varmaan lähetti vastauksia Qeweillä mutta te kaksi olitte kaksi vanhinta ja vaikutusvaltaisinta fania Master Gormon lisäksi joten jututin teitä tästä asiasta. Toivon että voisimme vihdoinkin keksittyä tällä palstalla Star Warssiin ilman häiriö tekijöitä.

        Mutta en minä ole tällä palstalla mitenkään erityisen vaikutusvaltainen. Me kaikki olemme täällä saman arvoisia, riippumatta siitä oletko ollut täällä vuoden vai kaksi päivää, lähettänyt 100 tai 10 viestiä. Minä olen toki ollut täällä jo aika kauan eri nimimerkeillä, mutta en ole suinkaan "vaikutusvaltaisin! tällä palstalla. Olen vain yrittänyt olla puolueeton kiistoissa, olla ystävällinen ja ottaa kaikki huomioon. Joka tapauksessa kiitän luottamuksestasi Star Wars fan ja olkoon sinullakin hyvä vuosi 2008.


      • KyleKatarn1987
        MasterGormo kirjoitti:

        Mutta en minä ole tällä palstalla mitenkään erityisen vaikutusvaltainen. Me kaikki olemme täällä saman arvoisia, riippumatta siitä oletko ollut täällä vuoden vai kaksi päivää, lähettänyt 100 tai 10 viestiä. Minä olen toki ollut täällä jo aika kauan eri nimimerkeillä, mutta en ole suinkaan "vaikutusvaltaisin! tällä palstalla. Olen vain yrittänyt olla puolueeton kiistoissa, olla ystävällinen ja ottaa kaikki huomioon. Joka tapauksessa kiitän luottamuksestasi Star Wars fan ja olkoon sinullakin hyvä vuosi 2008.

        sillä hän sai minut tajuamaan, että halusinpa sitä tai en niin olen täällä esimerkkinä myös muille faneille enkä siis näinollen voi toimia täällä täysin omalla vastuullani vaikka haluaisinkin. Hän auttoi minua ymmärtämään, että jos käyttäydyn hölmösti ja muut menevät ottamaan siitä mallia on syy siitä kokonaan minun kontollani ja sellaisena esikuvana en tietenkään halua olla. Star Wars Fan palautti minut takaisin järjen ja viisauden tielle ja se on häneltä hieno ja kunnioitettava teko. Hän on hyvä ja viisas ihminen ja tuo palstallemme varmasti paljon järkeviä ja syvällisiä keskustelunaiheita.

        Toivotan Star Wars Fanille mitä parhainta uutta vuotta, tuokoon tämä vuosi sinulle mahdollisimman paljon hyviä kokemuksia ja muistoja. Ja muistathan että olet aina tervetullut tälle palstalle keskustelemaan kanssamme Tähtien Sodasta...


      • Star Wars Fan
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

        sillä hän sai minut tajuamaan, että halusinpa sitä tai en niin olen täällä esimerkkinä myös muille faneille enkä siis näinollen voi toimia täällä täysin omalla vastuullani vaikka haluaisinkin. Hän auttoi minua ymmärtämään, että jos käyttäydyn hölmösti ja muut menevät ottamaan siitä mallia on syy siitä kokonaan minun kontollani ja sellaisena esikuvana en tietenkään halua olla. Star Wars Fan palautti minut takaisin järjen ja viisauden tielle ja se on häneltä hieno ja kunnioitettava teko. Hän on hyvä ja viisas ihminen ja tuo palstallemme varmasti paljon järkeviä ja syvällisiä keskustelunaiheita.

        Toivotan Star Wars Fanille mitä parhainta uutta vuotta, tuokoon tämä vuosi sinulle mahdollisimman paljon hyviä kokemuksia ja muistoja. Ja muistathan että olet aina tervetullut tälle palstalle keskustelemaan kanssamme Tähtien Sodasta...

        Kiitos sanoistasi KyleKatarn1987! Toivotan sinullekkin ja kaikille palstalaisille mitä parhainta uuttavuotta!


    • KyleKatarn1987

      Olen yrittänyt ja yritän edelleen olla juuri sellainen kuin miksi olet minut puheessasi kuvaillut, vaikka helppoa se ei aina ole.

      Olen hyvin tietoinen siitä, että kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä minun myönteisestä vaikutuksestani tälle palstalle ja pyydänkin anteeksi kaikilta eräitä taannoisia horjahduksiani. Niistäkin huolimatta olen tarkoittanut vain hyvää vaikka joskus sen tökerömmin olenkin tuonut ilmi.

      Tulevana vuonna tulemme varmasti kohtaamaan jälleen uusia vaikeuksia ja ehdotankin, että olemme tällä kertaa mahdollisimman maltillisia niiden edessä. Sillä maltti tosiaan on valttia lähes aina, ja uskon että sitä se on nytkin. Ja toivottavasti saamme avuksemme myös luotettavan sheriffin, joka huolehtisi siitä että kaikki ehdottomasti epäasialliset viestit saataisiin poistetuksi palstaamme rumentamasta.

      • hansolo2

        Olet oikeassa, useammat pitävät sinua huijarina, mutta minä luotan sinuun ja samoin myös MasterGormo, lukefani ja Korriban Overlord. Mutta luulen, että The Star Wars Fan yrittää saada sinut ulos tästä palstasta. Hän ei edes kuullosta oikealta Star Wars-fanilta, vaan pikemminkin Qewiltä.


      • MasterGormo

        Olet antanut vastauksia kysyjille, jutellut hyvää henkeä osoittaen, yrittänyt pitää palstan mukavana kaikille, antanut viisaita neuvoja ja ehkä olet välillä vähän hermostunut, mutta ihmisihän me vain olemme, emme suurempia emmekä pienempiä... Ymmärrän ne ERITTÄIN harvat hermostumisesi täysin. Olkoon tämä vuosi hyvyyttä ja yhteishenkeä täynnä!


    • Veteranfan

      Parasta tällä palstalla on se tietomäärä,mitä tulee esiin Star Wars universiumista.Paljon sellaista asiaa mitä meikäläinenkään ole aiemmin kuullut Star Warsista(kiitos teille),vertaa siihen miten kauan olen ollut fani(vuodesta 1980).Vuoden ajan olen käynyt palstalla ja lukenut kriittisiä kommentteja ja fanien pilkkaamisia,mutta eniten olen kuitenkin hämmästynyt kiinnostuksen määrästä tähän palstaan.Oli se sitten negatiivista tai positiivista palautetta Star Warsista,niin kyllä viestejä vilisee viikottain roimasti.Onhan meikäläinenkin kirjoitellut milloin mitäkin tekstiä palstalle, valitettavasti roskaakin.
      Tärkeintä palstalla on kuitenkin se tieto kaikista uusista asioista Star Warsiin liittyen.

      Luultavasti nämä kriittiset kommentit tulevat jatkumaan myöhemminkin,nehän ovat vaan tietämättömiä kommentteja Star Warsista.Kritiikkiähän George Lucas sai osakseen jo heti alkuaikoinaan elokuvan tekijänä,kaikki luulevat hänen olevan joku "hollywood pohatta" kun tämä saaga menestyi maailmalla.Lucashan vihasi Hollywood formaattia,joka vei rahan luovuuden yläpuolelle.Kritiikki Star Warsia kohtaan on jotenkin epäoikeuden mukaista,miten tälläistä fantasiaa voisi kritisoida muutenkuin haukkumalla pinnalliseksi tai lapselliseksi ?
      Pinnallisuus on kovin suhteellista,jos seurataan ainoastaan jotain tiettyä kohtausta elokuvista.Lapsellisuus taas on jo itsestään selvyys fantasia tarinassa,koska mielikuvitus on sana jota tarvitaan Star Warsissa.

      Ei muuta kuin hyvää alkavaa uutta vuotta kaikille tosi faneille,myös kriittisille faneille myös.

    • kalle

      et kai sää vaa kusessa poikii!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe