moi
koska lämppärille laitetaan fleeceloimi siis missä asteessa suurinpiirtein
ja missä asteessa toppaloimi laitetaan???
"koska" lämppäri
1
483
Vastaukset 1
- piuh
meillä fleece päällä liikunnan jälkeen, olipa hikinen tai ei, mutta kun lihakset ovat kuitenkin lämmenneet niin sen takia. nnäin siis talvella. meillä fleeceä käytetään miinus 5 eteenpäin normaalilla säällä, ulkona ollessa siis. jos sataa lunta niin sitten ohuempi toppis ulos. jos taas tuulee niin sitten menee polle ulos paksumpi toppis päällä. oikein tuulisellä säällä paksumpi toppis on parempi, sillä tuuli moninkertaistaa pakkasen purevuuden. tai tietysti sekin riippuu ihan tarhan sijainnista :)
eli:
fleeceä meillä käytetty -5 eteenpäin
ohutta toppista -10 eteenpäin
paksua toppista -15 eteenpäin
meillä ei hevonen ole klipattu, sekin vaikuttaa loimitukseen, mutta näin ollaan jo pari talvea menty ja hyvin ollaan pärjätty :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510