Kysymys neitsykäisten korkkaamista harrastaville

minäpä vaan

Vaikuttaisi siltä, että neitsyyden vientejä kasautuisi joillekin miehille. Eräs keskustelija on jopa maininut "metsästävänsä" neitsykäisiä festareilta, joissa kokemattomia tyttöjä on runsaasti (tämä tilastollisesti totta, eikä koske vain rockfestareita, lukuisia neitsyyksiä menetetään myös "herätysjuhlissa"). Kertokaapa te "korkkailijat", kuinka monta neitsyyttä olette vieneet, minkä ikäisenä ja oletteko tietoisesti pyrkineet hankkimaan neitsyitä sänkyynne/vai onko neitsyiden kasautuminen juuri sinulle ollut pikemminkin sattumaa.

10

4388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 37vMies

      Mulle siunnaantui nuorena poikana,siinä 16-17v iässä 10kpl korkkaanattomia tyttöjä,mukaavanhan se oli vaika itekään ollu silloin vielä mitenkään erityisen kokenut.....
      Muistaakseni neitsyestä sai 10 pistettä,joten 100 pojoo kasassa,kun kaverin kanssa kilpailtiin pisteistä.
      Kivaahan se oli,mutta välillä aika sottaista,jotkut ei hirveitä vuotanut,muutamat taasen vuoti niin että omatkin haarat oli yltäpäältä sotkussa.
      Nyt eri naisia sänkykumppaneiksi on kertynyt noin 300 ja lisää tekee aina vaan mieli.....

      • Nuori uros

        Mä oon itsekin kyllä muutaman tytön neitsyyden vienyt, mutta toi on aika tökeröö että jos pisteitä vittu keräätte. Kyllä naisii täytyy osta kohdella. Mä yhden yön jutun jälkeen ihan varovasti koitan sanoo ettei vakavampi juttu kiinnosta


    • puhkaisemalla naisia

      Olen puhkaissut kolmen tytön immenkalvon ja tehnyt heistä naisia. Kahdella se kävi lähes huomaamattomasti. Tytöt voihkaisivat muutaman kerran ja päästivät pienen huudon. Toisella ei tullut yhtään verta. Kolmas oli sitkeäkalvoisempi ja sain puskea oikein tosissani. Tyttö pyysi monta kertaa lapettamaan hetkeksi, mutta ei siinä tilanteessa vitun puhkaisemista lopeteta. Nostin tytön jalat olkapäilleni ja painoin voimalla sisälle. Kullin päässä tuntui, miten kalvo antoi hitaasti periksi. Tytön voihkiminen ja valitus kuului varmaan naapuritelttoihin, mutta verta ei tullut kuin muutama tippa. Vittu oli aamullakin vielä niin kipeä, etten saanut panna.

      • 31 v.

        Tuli opiskeluaikana kämppiksen kanssa notkuttua kaupungilla missä parveili paljon humalaisia alaikäisiä tyttöjä, yleensä vaan bongattiin pareittain liikkuvia tyttöjä ja meni juttelemaan. Ei se hirveästi vaatinut suostutella niitä mukaan, taisivat vain olla imarreltuja "vanhempien miesten huomiosta", houkuteltiin kämpälle ja kumpikin hoiteli oman "saaliinsa" omassa huoneessaan. Kummankin kohdalle sattui varmuudella joitain neitsyitä, kaikki eivät sanoneet asiasta mutta paikkojen tiukkuudesta päätellen voi olla enemmänkin. Eli nuoria kun oli, niin neitsyitä luonnollisesti jotkut. Ei me kuitenkaan mitään hyväksikäyttäjiä oltu, sillä vapaasta tahdosta tytöt aina mukaan lähti eikä olleet alle 16-vuotiaita.


    • risto ei niin-reipas

      sano vaan huoraaminen..... tai raiskaus, mikäli teit sen humaltuneelle....

    • puhkea, tollot

      Huomaa että ette ole tainneet edes yhtä naista saada. Voi hitsi. On kyllä pojilla naisen anatomian tuntemus hukassa. Ja kannattaa katsoa peiliin ja kysyä: "miksi äiti ei rakastanut minua?", koska naisiin kohdistuva aggressiivisuus johtuu juuri äitimuoristanne. Ps. immenkalvo ei ole siis oikea kalvo vaan emättimen suulla on tiukka rengas ja jos verta tulee ekalla kerralla se johtuu venymisestä. Ja huom sitä sattuu ei-neitsyilläkin.

    • Panosetä63v

      Minä olen metsästänyt juuri sakkoliharajan ylittäneitä teiniritsoja jo 48 v. Kymmenet ja taas kymmenet immenkalvot olen päässyt poksauttamaan. Mikään ei kiihota enempää kuin survaista suurella ja suonikkaalla immenkalvo puhki! Etenkin jos kimuli vielä itkua tihrustaa, niin ei kauaa kestä jyystää kun sperma jo roiskuaa! Silloin kun joku on ehtinyt jo ennen minua ritsan korkkaamaan , niin kompensaatioksi ja rangaistukseksi olen rynkyttänyt kuivana pakoputkeen: hyvää sekin tekee ja liisteri lentää!

    • Anonyymi

      Omalla kohdallani on ollut varmaan enemmän kyse sattumasta, mutta myös siitä, että teki mieli "nuorta lihaa". Nopeasti laskettuna olen vienyt 7 neitsyttä 15-23-vuotiaana, tytöt olleet 14-20-vuotiaita. Olen joka kerta ollut kyllä innoissani, kun tyttö kertonut olevansa neitsyt, on ollut kiihottavaa olla kokemattoman tytön kanssa, se tiukkuus ja tunne, kun ensimmäisen kerran työntyy neitsytpimppiin.

    • Anonyymi

      Suomen ja Ruotsin paras treffisivusto! Tässä tytöt kirjoittavat itsestään ja haluavat tavata sinut. Haluatko harrastaa seksiä nyt?! - Haluan tavata tytön - http://xurl.es/w94c5 | - Haluan tavata miehen - homo - http://xurl.es/5qm25

    • Anonyymi

      Neitsyt ei ole sikäli hyvä, että ensimmäinen kokemus hänelle voi olla vastenmielinen, ja jos satut vielä tykästymään häneen, niin kärsivällisyys hänen opettamisessaan esim. kunnon orgasmin saantiin voi joutua koetukselle. Parempi välttää suhteen aloittamista.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe