Kiihottuminen alaikäisistä

WorriedFriend

Heissan kaikki. Haluaisin kysyä teidän mielipidettä yhdestä asiasta. Miespuolinen kaverini on 21 vuotta ja hän ilmeisesti kiihottuu nuoremmista, 14-18 vuotiaista tytöistä. Olen huomannut tämän kun hän aina katselee nuorempia tyttöjä vaikka hän voisi saada ikäistäänkin seuraa. Esimerkiksi uutenavuotana kun olin sen kanssa bilettämässä niin se kommentoi aina kaikista nuoremmistä tytöistä kaikkea ja pyrki "iskemään" niitä. En ole puhunut tästä hänen kanssaan. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Tai edes jotain mielipidettä. Onko normaalia, että 21 vuotias deittailee 14 vuotiaan kanssa?

27

4595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tempes

      Ehkä 21-vuotias ei koe vielä olevansa liian wanha teinitytöille?? Mutta jos olet hemmon kaveri, niin yritä pitää se irti alle 16-kesäisistä. Siitä nimittäin joutuu linnaan.

    • Tuntui oudolta

      Nämä ikäeroasiat ovat aika konstikkaita. Meidän silloin 18-vuotis tyttäremme alkoi seurustella 29-vuotiaan miehen kanssa. En tiedä kumpi iski kumman. Vaimon kanssa oltiin aika hiljaisia, kun tytär tuli "sulhasensa" kanssa meille ja he menivät tytön huoneeseen ja ovi pantiin kiinni. Mies olisi sopinut paremmin vaimolleni sänkykaveriksi, mutta ehkä tyttäremme sai häneltä hyvää opetusta.

    • kaikki miehet

      Miesystäväni oli 48v ja hän ei oman ikäisistä naisista välittänyt tuon taivaallista.Hän seurusteli jatkuvasti tyttärensä 13v tyttökaverien kanssa.Vielä nytkin hän kuulemma seurustelee pikkutyttöjen kanssa.Niinpä seurustelusuhteemmekin loppui heti alkuunsa, kun huomasin missä mennään.Oma tyttäreni oli myös 13v, ja häntä tämä mies vain jahtasikin.Kyllä 21v on vielä kiinnostunut tyttösistä, kun kerran aikuiset miehetkin.Valitettavasti.Itse olen jo pian 50v tänään, eikä kukaan mies enää katso näin vanhan perään.Vain teinit kiinnostavat miehiä tänä päivänä.Ihme trendi.

      • 37m

        itse olen 20v asti katellu vanhempia 30-35 naisia,nykyään itseni ikäisiä,eli minä tykkään ainakin naisen oikeasta pyöreydestä enkä luuviuluista kakaroista tai malleista


      • ajatusmaailmassa
        37m kirjoitti:

        itse olen 20v asti katellu vanhempia 30-35 naisia,nykyään itseni ikäisiä,eli minä tykkään ainakin naisen oikeasta pyöreydestä enkä luuviuluista kakaroista tai malleista

        Onneksi vielä on edes yksi mies, joka ei haaveile lasten kanssa peuhaamisesta.Hienoa.


      • Raskas taakka

        Toivottavasti suojelit tytärtäsi tältä mieheltä ja pidit huolen siitä ettei mies päässyt kajoamaan häneen sormen päällänsäkään.
        Oletko koskaan tullut ajatelleeksi mitä nämä lapset ovat saaneet kärsiä. Jos et, ei taida sinussakaan olla sen enempää ihmis arvoa, kuin hyväksikäyttäjilläkään.
        Mietihän vähän.


      • Xyz...
        Raskas taakka kirjoitti:

        Toivottavasti suojelit tytärtäsi tältä mieheltä ja pidit huolen siitä ettei mies päässyt kajoamaan häneen sormen päällänsäkään.
        Oletko koskaan tullut ajatelleeksi mitä nämä lapset ovat saaneet kärsiä. Jos et, ei taida sinussakaan olla sen enempää ihmis arvoa, kuin hyväksikäyttäjilläkään.
        Mietihän vähän.

        ...kun esitit tuon syyttävän väittämäsi ilman minkäänlaisia perusteita?


      • Raskas taakka
        Xyz... kirjoitti:

        ...kun esitit tuon syyttävän väittämäsi ilman minkäänlaisia perusteita?

        Voi hyvät hyssykät teidän kanssanne ihmiset! Miten typeriä ihmisiä täällä oikein voi ollakaan. Menkää nyt kaikki itseenne ja ajatelkaa näitä asioita ihan tosissaan. Täällä on niin helppo huudella kaikenlaista, mutta kuinka moni kehtaisi sanoa asiansa julkisesti? Ajatelkaa nyt vähän.


      • Xyz...
        Raskas taakka kirjoitti:

        Voi hyvät hyssykät teidän kanssanne ihmiset! Miten typeriä ihmisiä täällä oikein voi ollakaan. Menkää nyt kaikki itseenne ja ajatelkaa näitä asioita ihan tosissaan. Täällä on niin helppo huudella kaikenlaista, mutta kuinka moni kehtaisi sanoa asiansa julkisesti? Ajatelkaa nyt vähän.

        No voi hyvät hyssykät vaan sinullekin. Jollei sanomani mennyt perille, tarkoitin hiukan ylimielisenä kokemaani lausettasi:
        "Jos et, ei taida sinussakaan olla sen enempää ihmis arvoa, kuin hyväksikäyttäjilläkään."
        Mikä olet sinä toisten ihmisarvoa mittaamaan, siksi kysyin olitko miettinyt lausahdustasi loppuun asti. En tiedä miten itse kommenttini käsitit, ja enpä siitä nyt niin kauhean kiinnostunut olekaan enää...
        Sen sijaan voisit naisena (ilmaisutyylistäsi päätellen olet nainen) voisit mieluummin kommentoida alempana esittämääni ajatusta. Mitä se tuo mieleesi, vai tuoko mitään muuta kuin nuo hyvät hyssykät?


      • Raskas taakka
        Xyz... kirjoitti:

        No voi hyvät hyssykät vaan sinullekin. Jollei sanomani mennyt perille, tarkoitin hiukan ylimielisenä kokemaani lausettasi:
        "Jos et, ei taida sinussakaan olla sen enempää ihmis arvoa, kuin hyväksikäyttäjilläkään."
        Mikä olet sinä toisten ihmisarvoa mittaamaan, siksi kysyin olitko miettinyt lausahdustasi loppuun asti. En tiedä miten itse kommenttini käsitit, ja enpä siitä nyt niin kauhean kiinnostunut olekaan enää...
        Sen sijaan voisit naisena (ilmaisutyylistäsi päätellen olet nainen) voisit mieluummin kommentoida alempana esittämääni ajatusta. Mitä se tuo mieleesi, vai tuoko mitään muuta kuin nuo hyvät hyssykät?

        En tiedä mitkä ovat syyt teinitytöistä kiinnostuneille, enkä myöskään välitä. Sillä ei ole mitään merkitystä mikä on syy sellaiseen hirvittävään tekoon kun käyttää nuoria viattomia tyttöjä hyväkseen. Olen itse kokenut sen, monetkin kerrat. Ja ensimmäinen kommenttini koskikin äidin tuntemaa mustasukkaisuutta miehen antamaa seksuaalista huomiota kohtaan. Oma äitini reagoi samalla tavalla, ja kielsi kokemani tuskan. Meissä ihmisissä voi piillä aivan hirvittävä pimeys.
        Olen itse jo äiti myös, ja yritän suojella tytärtäni kaikelta pahalta henkeen ja vereen.


    • ---

      No kyllä ne teinitytöt vaan on seksikkäämpii ja villimpii sänkypuuhissakin. :)

      • vakavaa asiaa

        Niin varmaan hetkellisesti luulisi, mutta kun tulee poliisisetä ovelle, kun olet nussinut alaikäistä, niin enää ei tunnukkaan kivalta.Jopa 2v linnaa voi tulla.Että annetaan lasten kasvaa rauhassa, kuuhoilija.


    • jeips

      normalia se on nykypäivänä. olen itse kohta 18 ja avomieheni 23. aloimme seurustelemaan kun olin 15 ja hän 21. Olemme siis seurustelleet jo reilu 2 vuotta ja olemme kihloissa. vastikään muutimme yhteiseen asuntoon. Se riippuu ihan ihmisen henkisestä iästä. en sitten tiedä onko sen ystäväsi kiinnostuksessa syynä jokin epänormaali asia mutta mielestäni nykypäivänä viidenkään vuoden ikäero ei ole ihmeellistä. tiedän monia jotka ovat samassa asemassa kuin me ja heidän suhteensa kukoistaa.

      • jeips

        ja minusta tuntuu että ystäväsi saattaa olla itse kenties kokematon ja pelkää ja siksi katselee nuorempia tai sitten häntä kiihottaa nuoret muuten vain. tai sitten hänellä ei vain synkkaa oman ikäistensä kanssa. tiedä häntä...


    • kuuluu hoitoo

    • Xyz...

      Tuntematta sun esittämääsi tapausta mitenkään tuon nyt kuitenkin joitakin asiaan liittyviä seikkoja esiin. Miksi jotkut miehet ovat kiinnostuneita teini-ikäisistä (en sano alaikäisistä) tytöistä? Eräs syy on se, että nämä miehet eivät ole saaneet omassa teini-iässään samanikäisten huomiota jostain syystä. Ovatko he olleet myöhemmin kehittyneitä tai jostain muusta syystä. Siksi teini-ikäisten tyttöjen huomion saanti myöhemmälläkin iällä tuntuu tärkeältä. Tai sitten aivan päin vastoin. He ovat saaneet ensimmäiset voimakkaasti mieleen jääneet muistot joistakin kokemuksistaan siinä iässä. Ja ne kokemukset ovat jääneet niin voimakkaasti mieleen, että niiden voimalla haetaan jotain samanlaista vielä vuosia myöhemminkin.

      Olis ihan kiva, jos joku joka tuntee tämän aiheen omakseen, vastais ja kertois ovatko nämä sivustaseuraajan päätelmät sinnepäinkään.

    • Anonyymi

      tykkään seksata alaikäisien lapsien kanssa

      • Anonyymi

        Etpä ole kertaakaan päässyt edes koskemaan.


    • Anonyymi

      Itse kun olin 19v niin muutin yhteen just 16 täyttäneen tytön kanssa yhteen.
      Eikä siinä ollu mitään erikoista.

      • Anonyymi

        Enpä tainnut olla sillä kuustoista vuotias on ylittänyt suojarajan ja meillä oli hyvä parisuhde.


    • Anonyymi

      Meillä on saunan takana tilaa...

      • Anonyymi

        No mene sinne. Mitä täällä hönö vielä norkoilet.


    • Anonyymi

      Itsekin kun olin 18 v tyttö oli 14 v kaikkia tehtiin missä ongelma?
      Eikä todellakaan ollut mitään lapsellista vaan kovaa panoa ja halusta ja himosta

      • Anonyymi

        On sulla pedofiili haaveet, onneksi tuollainen luuseri ei pääse edes koskemaan edes vastakkaiseen sukupuoleen.
        Kuolet todennäköisesti neitsyenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla pedofiili haaveet, onneksi tuollainen luuseri ei pääse edes koskemaan edes vastakkaiseen sukupuoleen.
        Kuolet todennäköisesti neitsyenä.

        Ai tiedät jo oman kohtalosi.


    • Anonyymi

      H­ei! Om­­a stream. Sisää­nkäynti k­­aiki­lle, jotk­­­a haluav­­­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://allyak.com/H/R9o2F6

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      311
      2834
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2193
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      82
      1643
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1233
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe