Moi! Olen perustamassa musiikkiin liittyvää foorumia ja nyt kyselisinkin suosituksia, että mikä noista ilmaisista foorumeista olisi suositeltava ja toimiva?
Jos löytyisi foorumi missä käyttäjät voisivat valita kielensä itse (ainakin vaihtoehtoina suomi ja englanti, ehkä myös muita esim. espanja, ruotsi) niin kertokaa ihmeessä -sellanen olisi täydellinen tähän tarkoitukseen!
Toivottavsti joku osaa auttaa!:)
FOORUMIN perustaminen
24
1980
Vastaukset
- aloittelija.
Ehdoton edellytys noissa kieliasioissa olisi kyllä toi englanti, mutta vähintään suomi suositeltava lisä. Kiitti:)
- Anonyymi
Kauhallarassajien foorumia ajattelit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K60
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se saimaanapiiiina sellaaisen perustaisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se saimaanapiiiina sellaaisen perustaisi!
Kuopion hurja taas vauhdissa.
- phpbb..
kielipaketteja löytyy vaikka mille kielelle..
että se foorumi täyttää jonkin oikean tarpeen. Tyhjyyttään kolisevia kotimaisia foorumeja löytyy netistä pilvin pimein. Sitten niille ruikutetaan kävijöitä, vaikka mitään tarvetta eli kysyntää yhdellekään noista ei ollut koskaan ollutkaan.
Ihmiset tuppaavat menemään foorumeille joilla heitä on ennestäänkin. On paljon kivempaa jutskata satojen valmiiden kavereiden kaa kuin odottaa että joskus joku ilmaantuisi. Se oikea tarve on siis pakko olla tai teet turhan työn.ThreeMice kirjoitti:
niinkuin tälle forumille. Meni ihan skeidaksi parissa viikossa.
http://draivi.net/kolopallofoorumi!
Enpä olis uskonu jonsen olis nähny!
Moderaattoritkin on jättäneet uppoavan laivan. Ei tommonen helvetti kyllä kunnolla moderoiduilla foorumeilla olis mahdollistakaan.- aloittelija.
Kiitti vaan, mutta vaikka en mikään superdatis ookkaan niin järkeä kuitenkin löytyy etten turhaan tollaseen hommaan rupea..xD Käyttäjäkuntaa tiedossa jo vaikka kuin paljon (niin suomesta kuin parista muustakin maasta) kun vaan foorumin saisi kasaan.
Mut nyt niitä ihan konkreettisia vinkkejä palveluntarjoajista, kiitos. - käyttäjälista!
ThreeMice kirjoitti:
niinkuin tälle forumille. Meni ihan skeidaksi parissa viikossa.
http://draivi.net/Ja tietysti jenkit päällepäsmärinä.
- aloittelija.
Selailin noita eri suomalaisia foorumeita joissa on käyttäjiä riittävästi ja esim. joku tällänen vaikuttais hyvältä:
http://www.kreikka.net/foorumi/index.php
Onko tääkin jonkun ilmasen tarjoama vai ei?
Miten sit noi freeforum ym tarjoamat mitä löytyy googlettamalla jne -ihan kakkoja?- jason-blue
Tosta maksetaan kuukausimaksua (tila kaista). ei sulle tilaa kaistaa kukaan ilmaseks anna.
Tekniikkana on phpBB.
Yritän parhaillaan luoda keskustelufoorumia. Olen lueskellut netistä ja joku kehotti ostamaan osoitteen Gandi.net. Ostin sieltä myös kaistatilaa. Olen täysin pihalla kaikesta tekniikkaan liittyvästä ja osaan kaiken lisäksi huonosti englantia. Kaikki on google kääntäjällä käännetty.
Olen ladannut MyBB keskustelufoorumin paketin netistä, mutta miten saan sivulle tuotua mitään. Jossain luki, että pitäisi ladata paketti jonnekin mutta ei hajuakaan minne.
Osaako kukaan neuvoa?- Anonyymi
Vitsi kai tuo on..
Anonyymi kirjoitti:
Vitsi kai tuo on..
Jos ei osaa niin vittuilu ei viisastuta yhtään.
Nyt näyttää siltä, että tein vaadittavat toimenpiteet ja voin alkaa luoda sisältöä. Ainoat ohjelmat joita tarjotaan ovat: WordPress, Grav, Matomo ja Nextcloud. Nyt sitten yritän perehtyä siihen, mitä voin tehdä. Ainakin WordPressillä voi luoda myös keskustelun.- Anonyymi
KoiraKaveri-S kirjoitti:
Nyt näyttää siltä, että tein vaadittavat toimenpiteet ja voin alkaa luoda sisältöä. Ainoat ohjelmat joita tarjotaan ovat: WordPress, Grav, Matomo ja Nextcloud. Nyt sitten yritän perehtyä siihen, mitä voin tehdä. Ainakin WordPressillä voi luoda myös keskustelun.Juupajoki
KoiraKaveri-S kirjoitti:
Nyt näyttää siltä, että tein vaadittavat toimenpiteet ja voin alkaa luoda sisältöä. Ainoat ohjelmat joita tarjotaan ovat: WordPress, Grav, Matomo ja Nextcloud. Nyt sitten yritän perehtyä siihen, mitä voin tehdä. Ainakin WordPressillä voi luoda myös keskustelun.Minun pitäisi päästä FileZilla ohjelmalla käsiksi WordPress ohjelmaan ja vaihtaa se vanhempaan versioon, sillä uudessa versiossa ei toimi mikään mitä tarvitsen.
FileZilla kysyy seuraavia tietoja
Isäntä. - ????????
Käyttäjänimi. - OK
salasana. - OK
portti. - OK
Ostin tilan Gandi.net
Isäntä kohtaan minulla ei ole mitään tietoa, mitä siihen pitäisi kirjoittaa. Nuo loput kolme kohtaa sain täytettyä mutta miten saan selville "Isäntä" kohdan?
Ohje: "Anna palvelimen osoite. Palvelimen protokollan määrittämiseksi, lisää isännän alkuun protokollan tunniste. jne tekstiä lisää"KoiraKaveri-S kirjoitti:
Minun pitäisi päästä FileZilla ohjelmalla käsiksi WordPress ohjelmaan ja vaihtaa se vanhempaan versioon, sillä uudessa versiossa ei toimi mikään mitä tarvitsen.
FileZilla kysyy seuraavia tietoja
Isäntä. - ????????
Käyttäjänimi. - OK
salasana. - OK
portti. - OK
Ostin tilan Gandi.net
Isäntä kohtaan minulla ei ole mitään tietoa, mitä siihen pitäisi kirjoittaa. Nuo loput kolme kohtaa sain täytettyä mutta miten saan selville "Isäntä" kohdan?
Ohje: "Anna palvelimen osoite. Palvelimen protokollan määrittämiseksi, lisää isännän alkuun protokollan tunniste. jne tekstiä lisää"Taisin löytää vastauksen. Se löytyi palvelimesta, profiilistani.
https://www.digimarkkinointi.fi/blogi/mita-ovat-ftp-tunnukset
Foorumin perustaminen onnistui. Kyseessä seksifoorumi 2.
Aikanaan tuo "yleisfoorumi" lopetti ja odottelin aikani vastaavaa sivustoa mutta sellaista ei tullut. Loin sitten itse sellaisen.
Idea on, että ei mainoksia ja häiriköt bannataan. Täällä saa puhua vapaasti kaikesta ja pyrimme pitämään ilmapiirin hyvänä. Jos kaipaat asiallista keskustelua seksuaalisuudesta, toivon, että tämä sivusto pystyy tarjoamaan sen.
https://seksifoorumi-keskustelu.fi/
Kehittelemme sivustoa yhdessä, ja jos sinne tahtoo liittyä, varsinkin näin alkussa, voi sivuston kehitykseen vaikuttaa. Palaute on tärkeää.
T: KoiraKaveri- Anonyymi
Vaikuttaa siltä ettei sinulla ole mitään käsitystä;
- Henkilötietojen käsittelijän velvoitteista
- Henkilötietojen tietoturvaloukkaus käsitteistä
Ottaen huomioon keskustelun aiheen, suosittelen sulkemaan sivuston välittömästi välttääksesi lähitulevaisuuden kalliit oikeusprosessit.
Ongelmani onkin se, että internetsivustojen perustamisesta ei ole aikaisempaa kokemusta. Apua ei taas voi pyytää keneltäkään, ei voi ottaa sivua puheeksi, ymmärrettävistä syistä
Aionkin palkata virallisen IT- alan ammattilaisen auttamaan sivuston kanssa. Laatimaan sinne laadukkaan tietosuojaselosteen. Asiallista seksifoorumia ei ole, ja nyt kun sellaisen on saanut jotenkin kasaan, en heitä hanskoja helpolla tiskiin.- Anonyymi
Entä jos vaan vedät käteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata962703Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051705- 1171628
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411491Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641252Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻781038- 56999
- 82959
- 45887
- 62859