hyvä trimmaaja?Olen juuri muuttanut takaisin Hyvinkäälle ja nyt ois hakusessa hyvä ja luotettava trimmaaja..kertokaapas kokemuksia ja hintoja,kiitos!
KOIRAN OMISTAJAT HUOM!
15
6527
Vastaukset
- ....
salamanterista löytyy ainakin.. ja sitten sieltä koirakylpylä Aptuksesta..
http://www.sivukoti.com/koirakylpyla/index.php?sivu=4221 en osaa sanoa kuinka hyviä ovat kun oma koira ei ole trimmattava..- tiedoista
täytyypä alkaa selvittämään hintoja!
- okilo
tiedoista kirjoitti:
täytyypä alkaa selvittämään hintoja!
trimmauksesta on kyse? tiedän hyvän nyppijän.
- moppi36
on ihan hyvä trimmaaja. Meidän koira käy siellä 2 kertaa vuodessa nypittävänä. Hinta on ollut 50€ (nyppiminen kestää n. 2t)
Hän ei ole joka päivä Salamanterissa olikohan kerran viikossa.
Sitten bongasin ilmoituksen että Hyvinkäällä on aloittanut trimmaaja Hämeenkadulla, yrityksen nimi on Wilmatar TMI puh.nro 0505992835.- kaikille hyvistä
vinkeistä.Koirani ei ole nypittävää sorttia =) Tässähän tuli jo monta hyvää vinkkiä,eiköhän niistä löydy joku sopiva.Hinnalla ei nyt ole niin väliä, mutta kiinnostaa vaan kokemukset trimmajista, koska niissäkin on eroja....
- Nena*
kaikille hyvistä kirjoitti:
vinkeistä.Koirani ei ole nypittävää sorttia =) Tässähän tuli jo monta hyvää vinkkiä,eiköhän niistä löydy joku sopiva.Hinnalla ei nyt ole niin väliä, mutta kiinnostaa vaan kokemukset trimmajista, koska niissäkin on eroja....
Minä ainakin sain koirakylpylästä juuri sitä mitä tilasin, eli olin hyvin tyytyväinen!
- Anonyymi
En voi suositella Wilmatar Oy koiran karva ajettiin niin lyhyeksi että iho näkyi ja osittain tukehtui
- (t)ransu -koira
Trimmaajat on paskapäitä, yks teki mun Turresta itselleen nahkarukkaset!
- Nahkarukkasetko ?
Hei ! Voisitko Turren omistajana kertoa vähän tarkemmin tästä kokemuksestasi ? Miten koiraasi trimmattiin, ja kuinka se " rukkas-ten teko" oli mahdollista ? Ajoiko turkin pois kokonaan, vai ottiko myös koirasta nahkaakin ? :-|
- minkä teki!
Mutta varmaan aika komeat rukkaset. Ja jos noin pääseen käymään niin sen lihanhan voi myös hyödyntää esimerkiksi keittämällä makoisaa lihasoppaa. Loput voi laittaa pakkaseen odottamaan seuraavaa herkkuhetkeä.
- dippadaupa
Itse tykkään käydä wilmattaressa ja suosittelen sitä. Koirakylpylässä kun kävin villakoirani ensimmäisen kerran trimmaamassa, niin se ajeli hännän tyven lyhyeksi ihan liian ylös asti ja tassutkin ajeli ihan liian ylös. Not good for me..
- edellistä
Meillä käydään myös wilmattaressa.On edullinen ja kaikinpuolin ammattitaitoinen trimmaaja..kaiken lisäksi mukava.saa olla paikalla itse koko trimmauksen ajan.Meitin villis ei enään muuallle mene = )
- Tinmana
edellistä kirjoitti:
Meillä käydään myös wilmattaressa.On edullinen ja kaikinpuolin ammattitaitoinen trimmaaja..kaiken lisäksi mukava.saa olla paikalla itse koko trimmauksen ajan.Meitin villis ei enään muuallle mene = )
Jos Hämeenlinnan motarin päähän ajelee Hesaan niin löytää hyvän trimmipaikan! www.trimmauspalvelu.fi
Bichonit ja Villakoirat siellä hoidetaan jopa laadukkaaseen näyttelytrimmiin, muut rodut vähintäänkin hyvään kotitrimmiin! Tekevät pelkkiä pesujakin!
- sdfjhgfnmjkhgfdcvbnh
Laitanpa tähän viestiin jatkoa vaikka onkin vanha viesti jo. Eli tuonne Wilmattareen ei ilmeisesti kannata koiraa yrittää viedä. Itse olin kyseisen firman ihmiseen yhteydessä useampi viikko sitten. No kyseinen ihminen lupasi soittaa muutaman päivän päästä kun selvittää miten kyseinen rotu trimmataan. No eipä kuulunut puhelua viikkoon eikä kahteen. Sitten laitoin viestiä ja yritin soitella mutta ei vastausta. Että ei taida kovin luotettava olla. =/ Nyt onneksi saatu trimmaus aika koirani kasvattajalle, kun näyttelyyn enää muutama viikko aikaa. Kuulin myös eräältä toiselta trimmajalta että en ole ainut jolle kyseinen ihminen tehnyt saman tempun.
- 859302
Mikähän on vuoden 2012 tilanne trimmauspalveluissa mistä kannattaa kysellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701