KOIRAN OMISTAJAT HUOM!

mistä löytyisi

hyvä trimmaaja?Olen juuri muuttanut takaisin Hyvinkäälle ja nyt ois hakusessa hyvä ja luotettava trimmaaja..kertokaapas kokemuksia ja hintoja,kiitos!

15

6451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....
      • tiedoista

täytyypä alkaa selvittämään hintoja!

• okilo
        tiedoista kirjoitti:

täytyypä alkaa selvittämään hintoja!

trimmauksesta on kyse? tiedän hyvän nyppijän.

• moppi36

on ihan hyvä trimmaaja. Meidän koira käy siellä 2 kertaa vuodessa nypittävänä. Hinta on ollut 50€ (nyppiminen kestää n. 2t)
      Hän ei ole joka päivä Salamanterissa olikohan kerran viikossa.
      Sitten bongasin ilmoituksen että Hyvinkäällä on aloittanut trimmaaja Hämeenkadulla, yrityksen nimi on Wilmatar TMI puh.nro 0505992835.

• kaikille hyvistä

vinkeistä.Koirani ei ole nypittävää sorttia =) Tässähän tuli jo monta hyvää vinkkiä,eiköhän niistä löydy joku sopiva.Hinnalla ei nyt ole niin väliä, mutta kiinnostaa vaan kokemukset trimmajista, koska niissäkin on eroja....

• Nena*
        kaikille hyvistä kirjoitti:

vinkeistä.Koirani ei ole nypittävää sorttia =) Tässähän tuli jo monta hyvää vinkkiä,eiköhän niistä löydy joku sopiva.Hinnalla ei nyt ole niin väliä, mutta kiinnostaa vaan kokemukset trimmajista, koska niissäkin on eroja....

Minä ainakin sain koirakylpylästä juuri sitä mitä tilasin, eli olin hyvin tyytyväinen!

• Anonyymi

En voi suositella Wilmatar Oy koiran karva ajettiin niin lyhyeksi että iho näkyi ja osittain tukehtui

• (t)ransu -koira

Trimmaajat on paskapäitä, yks teki mun Turresta itselleen nahkarukkaset!

• Nahkarukkasetko ?

Hei ! Voisitko Turren omistajana kertoa vähän tarkemmin tästä kokemuksestasi ? Miten koiraasi trimmattiin, ja kuinka se " rukkas-ten teko" oli mahdollista ? Ajoiko turkin pois kokonaan, vai ottiko myös koirasta nahkaakin ? :-|

• minkä teki!

Mutta varmaan aika komeat rukkaset. Ja jos noin pääseen käymään niin sen lihanhan voi myös hyödyntää esimerkiksi keittämällä makoisaa lihasoppaa. Loput voi laittaa pakkaseen odottamaan seuraavaa herkkuhetkeä.

• dippadaupa

Itse tykkään käydä wilmattaressa ja suosittelen sitä. Koirakylpylässä kun kävin villakoirani ensimmäisen kerran trimmaamassa, niin se ajeli hännän tyven lyhyeksi ihan liian ylös asti ja tassutkin ajeli ihan liian ylös. Not good for me..

• edellistä

Meillä käydään myös wilmattaressa.On edullinen ja kaikinpuolin ammattitaitoinen trimmaaja..kaiken lisäksi mukava.saa olla paikalla itse koko trimmauksen ajan.Meitin villis ei enään muuallle mene = )

• Tinmana
        edellistä kirjoitti:

Meillä käydään myös wilmattaressa.On edullinen ja kaikinpuolin ammattitaitoinen trimmaaja..kaiken lisäksi mukava.saa olla paikalla itse koko trimmauksen ajan.Meitin villis ei enään muuallle mene = )

Jos Hämeenlinnan motarin päähän ajelee Hesaan niin löytää hyvän trimmipaikan! www.trimmauspalvelu.fi
        Bichonit ja Villakoirat siellä hoidetaan jopa laadukkaaseen näyttelytrimmiin, muut rodut vähintäänkin hyvään kotitrimmiin! Tekevät pelkkiä pesujakin!

• sdfjhgfnmjkhgfdcvbnh

Laitanpa tähän viestiin jatkoa vaikka onkin vanha viesti jo. Eli tuonne Wilmattareen ei ilmeisesti kannata koiraa yrittää viedä. Itse olin kyseisen firman ihmiseen yhteydessä useampi viikko sitten. No kyseinen ihminen lupasi soittaa muutaman päivän päästä kun selvittää miten kyseinen rotu trimmataan. No eipä kuulunut puhelua viikkoon eikä kahteen. Sitten laitoin viestiä ja yritin soitella mutta ei vastausta. Että ei taida kovin luotettava olla. =/ Nyt onneksi saatu trimmaus aika koirani kasvattajalle, kun näyttelyyn enää muutama viikko aikaa. Kuulin myös eräältä toiselta trimmajalta että en ole ainut jolle kyseinen ihminen tehnyt saman tempun.

• 859302

Mikähän on vuoden 2012 tilanne trimmauspalveluissa mistä kannattaa kysellä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      95
      6102
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      55
      5078
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      57
      4212
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3809
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      9
      3572
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      114
      3110
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2523
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2449
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      57
      2193
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      21
      1545
    Aihe