KOIRAN OMISTAJAT HUOM!

mistä löytyisi

hyvä trimmaaja?Olen juuri muuttanut takaisin Hyvinkäälle ja nyt ois hakusessa hyvä ja luotettava trimmaaja..kertokaapas kokemuksia ja hintoja,kiitos!

15

6378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....
      • tiedoista

täytyypä alkaa selvittämään hintoja!

• okilo
        tiedoista kirjoitti:

täytyypä alkaa selvittämään hintoja!

trimmauksesta on kyse? tiedän hyvän nyppijän.

• moppi36

on ihan hyvä trimmaaja. Meidän koira käy siellä 2 kertaa vuodessa nypittävänä. Hinta on ollut 50€ (nyppiminen kestää n. 2t)
      Hän ei ole joka päivä Salamanterissa olikohan kerran viikossa.
      Sitten bongasin ilmoituksen että Hyvinkäällä on aloittanut trimmaaja Hämeenkadulla, yrityksen nimi on Wilmatar TMI puh.nro 0505992835.

• kaikille hyvistä

vinkeistä.Koirani ei ole nypittävää sorttia =) Tässähän tuli jo monta hyvää vinkkiä,eiköhän niistä löydy joku sopiva.Hinnalla ei nyt ole niin väliä, mutta kiinnostaa vaan kokemukset trimmajista, koska niissäkin on eroja....

• Nena*
        kaikille hyvistä kirjoitti:

vinkeistä.Koirani ei ole nypittävää sorttia =) Tässähän tuli jo monta hyvää vinkkiä,eiköhän niistä löydy joku sopiva.Hinnalla ei nyt ole niin väliä, mutta kiinnostaa vaan kokemukset trimmajista, koska niissäkin on eroja....

Minä ainakin sain koirakylpylästä juuri sitä mitä tilasin, eli olin hyvin tyytyväinen!

• Anonyymi

En voi suositella Wilmatar Oy koiran karva ajettiin niin lyhyeksi että iho näkyi ja osittain tukehtui

• (t)ransu -koira

Trimmaajat on paskapäitä, yks teki mun Turresta itselleen nahkarukkaset!

• Nahkarukkasetko ?

Hei ! Voisitko Turren omistajana kertoa vähän tarkemmin tästä kokemuksestasi ? Miten koiraasi trimmattiin, ja kuinka se " rukkas-ten teko" oli mahdollista ? Ajoiko turkin pois kokonaan, vai ottiko myös koirasta nahkaakin ? :-|

• minkä teki!

Mutta varmaan aika komeat rukkaset. Ja jos noin pääseen käymään niin sen lihanhan voi myös hyödyntää esimerkiksi keittämällä makoisaa lihasoppaa. Loput voi laittaa pakkaseen odottamaan seuraavaa herkkuhetkeä.

• dippadaupa

Itse tykkään käydä wilmattaressa ja suosittelen sitä. Koirakylpylässä kun kävin villakoirani ensimmäisen kerran trimmaamassa, niin se ajeli hännän tyven lyhyeksi ihan liian ylös asti ja tassutkin ajeli ihan liian ylös. Not good for me..

• edellistä

Meillä käydään myös wilmattaressa.On edullinen ja kaikinpuolin ammattitaitoinen trimmaaja..kaiken lisäksi mukava.saa olla paikalla itse koko trimmauksen ajan.Meitin villis ei enään muuallle mene = )

• Tinmana
        edellistä kirjoitti:

Meillä käydään myös wilmattaressa.On edullinen ja kaikinpuolin ammattitaitoinen trimmaaja..kaiken lisäksi mukava.saa olla paikalla itse koko trimmauksen ajan.Meitin villis ei enään muuallle mene = )

Jos Hämeenlinnan motarin päähän ajelee Hesaan niin löytää hyvän trimmipaikan! www.trimmauspalvelu.fi
        Bichonit ja Villakoirat siellä hoidetaan jopa laadukkaaseen näyttelytrimmiin, muut rodut vähintäänkin hyvään kotitrimmiin! Tekevät pelkkiä pesujakin!

• sdfjhgfnmjkhgfdcvbnh

Laitanpa tähän viestiin jatkoa vaikka onkin vanha viesti jo. Eli tuonne Wilmattareen ei ilmeisesti kannata koiraa yrittää viedä. Itse olin kyseisen firman ihmiseen yhteydessä useampi viikko sitten. No kyseinen ihminen lupasi soittaa muutaman päivän päästä kun selvittää miten kyseinen rotu trimmataan. No eipä kuulunut puhelua viikkoon eikä kahteen. Sitten laitoin viestiä ja yritin soitella mutta ei vastausta. Että ei taida kovin luotettava olla. =/ Nyt onneksi saatu trimmaus aika koirani kasvattajalle, kun näyttelyyn enää muutama viikko aikaa. Kuulin myös eräältä toiselta trimmajalta että en ole ainut jolle kyseinen ihminen tehnyt saman tempun.

• 859302

Mikähän on vuoden 2012 tilanne trimmauspalveluissa mistä kannattaa kysellä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      149
      4493
    2. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      74
      3452
    3. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2453
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      34
      2341
    5. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      236
      1707
    6. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      26
      1346
    7. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      235
      1283
    8. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      172
      1220
    9. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      69
      1146
    10. Meidän välillä on jotain erityistä

..ja ei mikään helpoin tehtävä olla erillään..❤️‍🔥
      Ikävä
      63