Halvin autokoulu Espoossa ?

kohta mennään

B-Ajokortti olisi tarkoitus suorittaa tässä lähiaikoina ja mahdollisimman halvalla. Onko tietoa missä voisi ajaa edullisimmin täällä Espoossa ?

10

1988

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per Saukko

Rahattomuus sopii vain henkisesti köyhille.

• autollajo5vuotta

Eiköhän tuo selviä soittamalla suoraan autokoululle onnea

• järkikäteen

normaaliälykäs ei koskaan osta halvinta, koska se on halvin juuri heikon laadun vuoksi.
      Köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa.
      Poikkeuksia voi olla, jos autokoulu on kyllin iso ja sen kustannukset jakautuvat sadoille oppilaille.
      Hintaan vaikuttaa myös kaluston taso ja ikä, missä opettajat ovat saaneet koulutuksensa ja kuinka nopeassa tahdissa niitä ajotunteja saa.
      Samaten se osaamisen laatu ja opettajien tyyli ja taito vaikuttavat kokonaispelissä.
      Entäs ne läpäisyprossat kirjallisissa ja inssissä?

Itse kävin Espoolaisessa ikivanhassa koulussa, kuten lähes kaikki kaverinikin. Olemme tyytyväisiä ja onnittelen, jos menet samaan kouluun.
      Nimeä emme tahdo mainita, koska täällä ei sais liiöesma mainostaa, mut laadukkailla autoilla saimme ajeskella. Usein ylimääräistäkin, eikä rahnaa vaadittu. Kohta meen kakkosvaiheeseen ja voi arvata mihin kouluun.
      Omaan kouluuni sain todistuksen ja sain hyväkseni yhden kurssin. Makee juitsu.
      R.

• eri hinnalla

vaikka autokouluilla onkin keskenään kartelli, ja vaikak ei olisi, niin saman tuotteen joka paikasta saa, eli sen ajokortin, koska NYKYJÄÄN autokoulu on ainoastaan pieni valmennus harjoitukseen, se 2 vuotta on sitten sitä itse oppimista, joten itse opetetaan itseään 99% ajoista sitten, ja tuote on kuitenkin ihan sama minkä jokaisesta autokoulusta saa.

• laatu on eri
        eri hinnalla kirjoitti:

vaikka autokouluilla onkin keskenään kartelli, ja vaikak ei olisi, niin saman tuotteen joka paikasta saa, eli sen ajokortin, koska NYKYJÄÄN autokoulu on ainoastaan pieni valmennus harjoitukseen, se 2 vuotta on sitten sitä itse oppimista, joten itse opetetaan itseään 99% ajoista sitten, ja tuote on kuitenkin ihan sama minkä jokaisesta autokoulusta saa.

Niin no tuote on sama, mutta laatu on eri. Jos ei halvassa autokoulussa osata opettaa, se voikin tulla kalliimmaksi sitäkautta kun ei inssistä pääse läpi, ja joutuu lisäajotunteja ottamaan.

• Girl -87

on ihana ja edullinen autokoulu. Itse kävin ja olen tyytyväinen opetukseen ja kalustoon.

• Espoossa, heh

Mitä minä olen kysellyt ainakin tässä Tapiola-Matinkylä-Suomenoja akselilla, niin halpaa ei ole. Hinnat ovat pilvissä koko pääkaupunkiseutu huomioiden, ja hinnoista ei neuvotella. Kysy vaikka Kauniaisten autokoulusta mieluummin. Siellä asiasta edes keskustellaan.

• hintahaitaria

oli?

• venyy ja vanuu

aloita nyt, saat ajoikortin syksyllä. Sama hinta kuin normaalikouluillakin.

• _apple_

...eli tutummin Graniin. Siellä toimii Liikennekoulu Grani, josta itse olen B-korttini hommannut. Kesällä vuorossa A-kortti, myöhemmin kenties vielä C - ja missäpä muuallakaan kuin tutussa ja turvallisessa Granissa, jonka laatuun ja kalustoon olen ehdottoman tyytyväinen. Suosittelen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2658
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      204
      1682
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1242
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      74