Pirkkahallissa järjestettiin uudenvuoden aattona tilaisuus jonka tarkoitus oli yhdistää kristillisiä eri ryhmiin kuuluvia uskovia.
Tarkemmin tuolla:
http://www.unelmasuomesta.net/info.html
Sinä Jukka sanoit kyseisestä tapahtumasta näin:
"surullista kyllä, sieltä tulee ja leviää hyvin tarttuva tauti."
Tässä koko viestisi jossa jatkat paatostasi:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000031629560
Mitä noilla sanoilla tarkoitat?
Ulkopuolisena saan sinusta käsityksen sopeutumattomuudesta toisten ihmisten kanssakäymiseen, ymmärtämiseen ja sovitteluun.
Pienikin erilainen vivahde yhteisessä uskossa saa sinut lausumaan nämä sanat:
"sieltä tulee ja leviää hyvin tarttuva tauti"
jukka.finlandille kysymys
5
303
Vastaukset
- *jukka.finland
En nyt ehdi avaamaan linkkejä, mutta ilmeisesti kokoukset liittyivät NokiaMissioniin ja pidän sitä eksytyksenä ja harhaoppisena liikkeenä. Se ei todellakaan kestä arvostelua ja tutkimista raamatun valossa. Sellainen (muka) hengellinen toiminta on hylättävä ja ihmisiä on varoitettava sellaisesta.
Jumalan Sana ei lupaa pimenevään lopunajan iltaan herätystä, mutta kylläkin väkevän eksytyksen. Se ei tule Saatanalta vaan Jumalalta, koska ihmiset ovat hyljänneet totuuden, mielistyneet vääryyteen ja haalivat itselleen korvasyyhyynsä opettajia, jotka puhuvat heille mieluisia.
Sinun kirjoittelusi ei minua ihmetytä -kirjoituksillasihan Sinä vahvistat Jumalan Sanan totuuden lopunajan eksyneistä ihmisistä, jotka nousevat Jumalaa vastaan- mutta minua ihmetyttää ne tuhannet uskoa Jeesukseen tunnustavat, jotka ovat eksyneet pois totuudesta. Tosin kaikki uskoa tunnustavat eivät ole valittuja ts. Jeesuksen omia, vaan heidän uskonsa on "oman pään uskoa", uskoa (asiana) Jeesukseen, ei Jeesuksen uskoa. Mutta Jeesus varoitti omiaan, että lopun ajassa nouseva eksytys "voideltuineen ja väärine profeettoineen" -jotka tekevät tunnustekoja ja ihmeitä- eksyttää, jos mahdollista, valitutkin.
Palaan palstalle, jos Jumala suo ja elän, ensi viikolla. Jokaiselle palstalaiselle hyvää torstaipäivää ja viikonloppua.
Kumpa kaikki meistä voisimme kokosydämisesti yhtyä Paavalin sanoihin: "Pois se minusta, että minä muusta kerskaan kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta minä olen ristiinnaulittu maailmalle ja maailma minulle".
"Meri ja aallot pauhaavat" ja maailman muoto muuttuu, mutta Jumala ei muutu eikä Hänen Sanansa voi tyhjiin raueta. Voi tätä hälisevää ja puuhastelevaa kristikansaa päivinämme, joka ottaa vastaan "kaikkea uutta" jota kuitenkaan ei löydy Jumalan Sanasta. Asia on mitä vakavin. "Koska sinä hylkäsit Jumalan Sanan on myös Jumala hyljännyt sinut". En nyt puhu Sinusta Pe.ku koska et voi hyljätä sellaista mitä et ole löytänytkään etkä omistanut.Sanoit että et tiedä edes mikä tilaisuus on kyseessä ja silti sieltä muka tarttuu erittäin paha tauti.
Pidätkö muita ihmisiä niin toisten johdateltavina tuuliviireinä että heidän ei saa taudin pelossa liikahtaa kotiovesta ulos.
Eihän noita yhteisiä uudenvuoden juhlia kovin paljon kristityillä ole tarjolla vaikka kyseinen juhlapäivä on maailman suurin ja lähes kaikkialle levinnyt ja vieläpä ainoa juhla jota mikään yhteisö ei ole itselleen onnistunut omimaan.
Itsehän olet viestiesi perusteella sopeutumaton ihmisten kanssa elämiseen ja olet ainoa lahkossasi ja nyt kehotat muitakin ihmisiä sulkeutumaan kuoreensa sekä lainvastaisesti pilkkaat ihmisiä.
Et vastannut äsken ollenkaan kysymykseen vaan hyökkäsit minua vastaan.* He eivät voi olla Jeesuksen opetuslapsia, koska Kristuksessa on valittu koko ihmiskunta, tuo Jumalan valinta Jeesuksessa koskee joka ainoaa ihmistä, jos vain tahtovat tai osaavat, ymmärtävät ottaa Hänet Vapahtajakseen.
* Apt 9:15. Jumalan armovalinnasta Kristuksessa, jossa Hän on valinnut IHMISET pelastukseen ja iankaikkiseen elämään, pyrkikää tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi. (2Piet 1:10)
* Jeesus puhuu matt 24: 22,23,24, valituista. Keitä he siis ovat? Tässä vaihheessa, mistä ajasta Jeesus puhuu, on seurakunta jo taivaassa, tämä kertoo Jeesuksen toisen tulemisen toisesta vaiheesta, milloin Hän tulee Israelille. Onhan Hänen tulemisensa aivan eriluontoinen kuin se, missä Hän noutaa seurakuntansa, silloin Hän itse ei tule alas maanpäälle, vaan kutsuu ja tempaa seurakuntansa ylös tuuliin ja pilviin yläilmoihin. Häntä ei voi dähdä kukaan muu kuin ne, jotka Hän on herättänyt kuolleista ja heihin yhtyneet elossa olevat opetuslapset.
* Tässä Jeesus puhuu tulostaan Israelille, ja se tapahtuu antikristuksen vaivan aikana. Siksi Jeesus puhuu suuresta ahdituksesta, joka on niin suuri, että päiväkin lyhennettän sentakia, ja tässä vaiheessa Jeesus puhuu valuiden eksymis mahdollisuudesta, ja nämä valitut eivät voi olla seurakunta, vaan mielestäni he ovat nuo 144 000 valittua kaikista israelin sukukunnista.
* Nämä ovat niitä evankelistoja, jotka suorittavat VALTAKUNNAN evankeliumin julistamisen tuhatvuotisessa valtakunnassa. Kristuksen veren evankeliumi julistettiin yhtä hyvin juutalaille kuin pakanoillekkin, ja heistä koottiin Kristuksen seurakunta. Tästä evankelioinnista ei ole kysymys tuhatvuotisen valtakunna aikana.
* Jeesusha julisti maanpäällä ollessaan myös Jumalan valtakunnan evankeliumia, ei ristin evankeliumia, olihan Hän vielä silloin elävänä israelin kansan keskuudessa. Ja tämän valtakunnan evankeliumin julistaminen jatkuu tuhatvuotisen valtakunna aikana siitä, missä Jeesus jouti sen loepettamaan, joutuessaan hylätyksi Israelin taholta.
* Nyt nämä 144 000 erotettua , jotka ei ole olleet naisten kanssa eivätkä nauttineet viiniä vaan ovat Jumalan "nasiireja", jotka muistamme Vanahantestamentin aikaisesta Jumalan valitsemista nasiireista, joka myös Jeesus oli,Jumalan valittu Nasiiri. Hän saarnasi israelin huoneen kadonneille lampaille Jumalan valtakunnan evankeliumia, mutta Israel ei tahtonut kuulla.
* Nyt tuhatvuotisen valtakunnan perustamisen tapahtuessa nämä 144000 nasiiria lähtee julistamaan Jumalan valtakunnan evankeliumia joka Jeesukslta jäi kesken, nyt vaan on kohteena koko silooin elossa oleva maailma. Silloin vasta tulee se valtava herätys, mitä nyt niin monet turhaan odottaa. Tälle ajalle on Jumala itse lähettänyt väkevän eksytyksen, joka näkyy ja kuuluu jo monsesta suunnasta, eikä näemmä h-herätyskään jää siitä eksymyksestä paitsi. Sitä osoittaa ennen kaikkea herätyksen jakautuminen, kirkkoajatus oli kyllä Jumalasta, mutta van koetellakseen herätyksen, Sana on aina kuitenkin se, joka antaa oikean suunnan, ja tämän unohtivat he, jotka alkoivat helluntaikirkkoa kokoamaan, eksyivät pois Sanan opetuksesta maailman yleiseen inhimiliseen karismaan ja ekumeniaan, ja ajatuskirkosta petti heidät.
* Sen tietää siitä, koska se jako ei ole aiheuttanut muuta kuin seurakuntien hajoamiset koko maassa, ja on syntynyt eritavalla ajettelevia kuppikuntia joita ei voi sanoa seurakunnaksi. Pyhä Henki ei koskaan eikä milloinkaan hajota seurakuntia, eikä aiheuta eripuraa veljesten kesken, nyt kuitenkin soditaan verissäpäin, jos niin voi sanoa. Siksi se on perkeleestä, vaikka on Jumalan sallima eksytys, kun ei pidetty rakkautta totuuteen. Alettiinn lipsua Sanan noudattamisen uskollisuudesta. Joka salakavalasti tuli herätykseen, ehkäpä sen uushelluntai aallon mukana, jota Khulman ja sittemmin Niilo Yli-Vainokin julisti, koska senjälkeen alkoi kaiken maailaman kirkkovouhotukset vallata h-herätystäkin, Joka on levinnyt myös kirkon kautta Nokiamission nimisen eksytyksen kautta, ja joka näyttää sulauttavan ajankanssa h-herätyksen valtion kirkoon ennenpitkää. Siellähän vaikutta myös helluntailaisia jotka läsnäolollaan hyväksyvät myös vauvakasteen harhan raamatulliseksi "vaihtoehdoksi" kastekäytännössä! Herätyys!!!- ...
Hän aina kirjautuu. Sitä paitsi opetat erilailla kuin alkuperäinen Jukka. Hyvä yritys 6-
- jukka.finland itse,
Pe.ku kirjoitti:
Sanoit että et tiedä edes mikä tilaisuus on kyseessä ja silti sieltä muka tarttuu erittäin paha tauti.
Pidätkö muita ihmisiä niin toisten johdateltavina tuuliviireinä että heidän ei saa taudin pelossa liikahtaa kotiovesta ulos.
Eihän noita yhteisiä uudenvuoden juhlia kovin paljon kristityillä ole tarjolla vaikka kyseinen juhlapäivä on maailman suurin ja lähes kaikkialle levinnyt ja vieläpä ainoa juhla jota mikään yhteisö ei ole itselleen onnistunut omimaan.
Itsehän olet viestiesi perusteella sopeutumaton ihmisten kanssa elämiseen ja olet ainoa lahkossasi ja nyt kehotat muitakin ihmisiä sulkeutumaan kuoreensa sekä lainvastaisesti pilkkaat ihmisiä.
Et vastannut äsken ollenkaan kysymykseen vaan hyökkäsit minua vastaan.niin joudut odottamaan ilmeisen pitkään toista vastausta. Mä en kyllä panis suurtakaan painoa tekstiin, kun jukka.finland käyttää rekattua nimmaria ja nyt yhtäkkiä kirjoittaakin ilman sitä. Teksti oli kyllä aika Jukalle tavanomaista, vai mitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584