Olin yläasteella silloin ja tunnin aikana oli sairas hätä. En kuitenkaan uskaltanut pyytää opelta lupaa mennä vessaan.
Aattelin, et kyl mä nyt kestän ja muutenkin, oli viimenen tunti...
Sit vihdoin ja viimein tunti loppu. Pääsin ylös tuolistani, kun tunsin, miten pissa alkoi valua. Lähdin juoksemaan kotiin päin. En vain pystynyt lopettamaan pissan tuloa. Onneksi kotini on lähellä. Mutta juuri, kun olin päässyt melkeen kotiin (siinä vaiheessa housuni olivat aivan läpimärät), huomasin, että minua kakattaakin. Ei sitäkään jaksanut pidätellä, vaan annoin tulla vaan. LUOJAN KIITOS, ettei kotona ollut ketään. Mutta asun kerrostalossa, ylhäällä, eli jouduin menemään hissillä. Ja sinne tuli tietysti joku tuntematon... KYLLÄ NOLOTTI!
Pääs housuun ;(
Naineeeee
2
3007
Vastaukset
- varmaan oli
Hei!
TUo kuulostaa aika nololta. Minulla oli kerran tosi nolo tilanne lähellä. Meinaa yhdellä bussimatkalla tuli juotua aika paljon. Ja sitten kuljettaja ei halunnutkaan pitää taukoa, vaan päätti ajaa suoraa perille asti. Olimme liikenteessä pikkubussilla, jossa ei ollut vessaa. No sitten lopetin juomisen ja aloin todella pidättelemään. Meni pidättely aika tuskaiseksi, mutta onneksi olimme jo lähellä. Perille päästyä sitten lähdin äkkiä hakemaan lähintä vessaa. No onneksi ehdin ajoissa... - enemmänkii
...sun märältä unelta koko juttu :\
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4923398Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1602410- 1412267
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71745Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel401703Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131456Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811454Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien171317- 91242
- 571146