kännipäissäni harrastin viikko sitten suojaamatonta seksiä tutun pojan kanssa (useamman kerran), ja muutama päivä sen jälkeen alapäähän ilmestyi pieni patti. ajattelin sen olevan vain tulehtunut karvatuppi, mutta nyttemmin siihen on muodostunut pieni vaalea haavauma, näyttää aivan aftalta.
mietin voisiko olla herpes, mutta muut oireet (kirvely, kipu, kuume, päänsärky yms) puuttuvat. Haavauma ei siis ole kipeä, ellei siihen käy kunnolla käsiksi. Lääkäriin menossa heti maanantaina.
Ehdotuksia?
Jos tosiaan on herpes, niin miten parisuhteen käy?
genitaaliherpes
9
1755
Vastaukset
- tytyy89
lisään vielä että muutamana hetkenä ollut lieviä ohimeneviä kipuja alavatsalla ja lievää huimauksen tunnetta välillä
Jaa, että oikeen tutun pojan kanssa. Tutuillakin voi olla tauteja...Herpes voi olla sinulla vaikka ei olisi oireen oiretta, unohditko kuunnella tunnilla?
- muiden kiusaamine
eikö sulla oo saganna muuta tekemistä ku kiusata muita?
veikkaan että sun elämä on aika surkeaa ja purat kiukkuas täällä ku ei tarvi pelätä että joku tulee ja vetäsee turpaan.
kasvotusten olisit varmaan hiljaa ku hiiri.
sääliksi käy
- vaan voipi olla muutakin
eli otatahan sitten koko testi-setti, toki esim, hepatiitit ja HIV myöhemmin
- xzander
kantsii käyttää kortsua varmuuden vuoksi.Ainakii silloin jos on yhtään epävarma siitä et onko se herpes tulossa.Itse sain herpeksen 19v, ja omalta tyttöystävältä.Kyllä vitutti.
- onn
olen genitaaliherpeksen kantaja, ja nyt mietinkin voinko antaa poikaystävälleni suuseksiä, hänellä ei siis ole herpestä?
ja kuuluuko estohoito kelan korvattaviin? onn kirjoitti:
olen genitaaliherpeksen kantaja, ja nyt mietinkin voinko antaa poikaystävälleni suuseksiä, hänellä ei siis ole herpestä?
ja kuuluuko estohoito kelan korvattaviin?Lääkärin mukaan poikaystävälläsi on 85% mahdollisuus saada sinulta herpes suojaamattoman suihinoton yhteydessä. Osta makukondomi, ne ovat kulinaristien suuri nautinto.
- Kaalimato.
Saganna kirjoitti:
Lääkärin mukaan poikaystävälläsi on 85% mahdollisuus saada sinulta herpes suojaamattoman suihinoton yhteydessä. Osta makukondomi, ne ovat kulinaristien suuri nautinto.
Saas nähdä miten neitokaisen suu pannaan sitten, kun ihanan heilasi vieraissa juoksut tulevat ilmi herpes- tai hiv-tartuntanasi... Kjäh, kjäh.
- ...
onn kirjoitti:
ja kuuluuko estohoito kelan korvattaviin?on genitaaliherpes muttei huuliherpestä, niin voit antaa poikaystävällesi suuseksiä. Mutta jos poikakaveris nuolee alapäätäsi, niin hän saattaa saada suuhunsa infektion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023