Onko tällä foorumilla ketään espanjankielentaitoista henkilöä, joka osaa käyttää isoja kirjaimia ja pisteitä? Foorumini kaipaa kääntäjää! Tehtävänä olisi siis kääntää tekstejä ja toimia muutenkin ylläpidon apulaisena, moderaattorina ehkäpä. Jos haluat olla avuksi, niin ilmoittele!
Espanjankielentaitoisia kaivataan!
Deizz
2
274
Vastaukset
- pisteillä
Tota noin, kai sinäkin osaat lauseen loppuun pisteen sijoittaa? Ja isot kirjaimet saat, kun painat joko Caps lockia tai sen alapuolella olevaa nappulaa. Mikä siinä on vaikeaa? Minun näppikselläni ei kylläkään voi tehdä espanjalaisia alassuin olevia huuto- ja kysymysmerkkejä.
- Deizz
Joo, kyllähän minä osaan Caps Lockia käyttää. tuntuu vaan että puolet tän foorumin käyttäjistä ei osaa käytää pilkkua pistettä huutomerkkiä isoja kirjaimia jne ja sit ei tiedä ees mitkä sanat tuleeyhteen ja näin
Tajusit kai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823168
- 922895
- 532142
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191334
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249