Mistä kummasta Aamulehden sivulta löytyy se lista mistä voi tarkistaa onko voittanut joulukalenterista jonkun palkinnon?
Joka vuosi sama juttu että en minä vaan karsastavine silmineni sitä omin voimin löydä. ;(
Laittaisivat siihen kalenteriin SUORAN osoitteen eikä pelkkää www.aamulehti.fi.
Aamulehden joulukalenteri
19
8478
Vastaukset
- sattui
olemaan vielä sivuhistoriassa
http://www.aamulehti.fi/joulukalenteri/#- Itku iloksi muuttui
:-)
- Anonyymi
Onko tuo osoite vitsi? Lehdestähän ne numerot.pitäisi löytyä, ei.kaikilla ole nettiä!
- hukassa..
Eipä tullut Aamulehden joulukalenteria meille ollenkaan tänä vuonna. Olikohan se kiitos monivuotiselle kestotilaajalle?
- muttei voittoja
Kalenteri tuli muttei voittoja taaskaan,kuten ei ennenkään.Lotossakin saa paremmin osumia.
0-2 osumaa maksimi/päiväarvonta siinä se on.
Et menettänyt mitään. - ei meillekkään
mä olen ihmetellyt tätä hirveetä kalenteri rumbaa jota käydään joka joulu. Mä en oo nähnyt yhtäkään materiaalista kalenteria, pitäiskö niiden tulla postissa vai pitäiskö ne hakee itte aamulehdestä? Vai mikä tää juttu oikein on?
- Ei voittoa
ei meillekkään kirjoitti:
mä olen ihmetellyt tätä hirveetä kalenteri rumbaa jota käydään joka joulu. Mä en oo nähnyt yhtäkään materiaalista kalenteria, pitäiskö niiden tulla postissa vai pitäiskö ne hakee itte aamulehdestä? Vai mikä tää juttu oikein on?
Muistaakseni kalenteri tuli 17.11. jaetun Aamulehden mukana. He, jotka väittävät,että kalenteria ei tullut ollenkaan, ovat useimmiten laittaneet kalenterin jo paperinkeräykseen tai sitten paikkaan, jonka ovat jo unohtaneet.
Voittoja kalenterissa oli tänä vuonna 24 x 4 1= 97 kappaletta eli aika paljon. Kalentereita on jaettu varmaankin yli 100 000 kappaletta eli aika harva voittaa. Osallistuminen on tosin maksutonta lehden tilaajille eli ihan kauheasti ei kenenkään kannata ruikuttaa huonoista voitonmahdollisuuksista. - Ei voittoa
Ei voittoa kirjoitti:
Muistaakseni kalenteri tuli 17.11. jaetun Aamulehden mukana. He, jotka väittävät,että kalenteria ei tullut ollenkaan, ovat useimmiten laittaneet kalenterin jo paperinkeräykseen tai sitten paikkaan, jonka ovat jo unohtaneet.
Voittoja kalenterissa oli tänä vuonna 24 x 4 1= 97 kappaletta eli aika paljon. Kalentereita on jaettu varmaankin yli 100 000 kappaletta eli aika harva voittaa. Osallistuminen on tosin maksutonta lehden tilaajille eli ihan kauheasti ei kenenkään kannata ruikuttaa huonoista voitonmahdollisuuksista.Nyt kun lähetin tuon ylläolevan vastauksen huomasin, että tämä keskustelu onkin vuosikausia vanha. Pitäisi olla tarkempana näiden viestien kanssa...
- Tämä on vanha ketju
Ei voittoa kirjoitti:
Nyt kun lähetin tuon ylläolevan vastauksen huomasin, että tämä keskustelu onkin vuosikausia vanha. Pitäisi olla tarkempana näiden viestien kanssa...
Niin, ja lukea kaikki ketjuun liityvät viestit. Itse olin viestissäni klo 12.38 juurikin huomauttanut, että kyseessä on vanha viestiketju.
- mikä teille sopisi
Miten saan tietää olenko voittanut kalenteri-kisassa,jollen halua kirjautua siihen
mihin pitäisi kirjautua saadakseni selville olenko voittanut vai enkö?- Tämä on vanha ketju
Jos ei halua kirjautua siihen mihin pitää kirjautua saadakseen selville onko voittanut vai ei, niin voi kävellä kalenteri kainalossa Aamulehden konttoriin. Se on siinä "Siperiassa", eli kun kävelee Keskusterilta aleksis kiven katua pohjoiseen ja portista sisään ja ensimmäisestä ovesta oikealle.
Tosin jokainen, joka vähänkin osaa nettiä käyttää, voi kaivella ne numerot täältä eikä tarvitse kirjautua mihinkään:
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194862642223/artikkeli/toiko aamulehden joulukalenteri voiton voittonumerot loytyvat taalta.html
- Voitto hukassa
Heitin koko paskan roskikseen heti kun se tuli. Voipi olla että voittolukema on tarastejärvelle mennyt.
- aamis
niin mistähän niitä nyt vuonna 2016 saaa ...???
- Anonyymi
Eipä tullut joulukalenteria lehden välissä, vaikka niin etusivulle liimatussa lapussa luvattiin. Siis kysymyksessä vuosi 2019 ja lauantai 9.11. Jokohan posti on vastuussa jakeluista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tullut joulukalenteria lehden välissä, vaikka niin etusivulle liimatussa lapussa luvattiin. Siis kysymyksessä vuosi 2019 ja lauantai 9.11. Jokohan posti on vastuussa jakeluista?
Minulle tuli, joten suosittelen kysymään kalenteria suoraan lehdeltä. Olisiko jotakuta kiinnostanut tuplata tai peräti triplata voittomahdollisuutensa, ja napannut toisten lehdistä kalenterin?
- Anonyymi
Joulu on kielletty
- Anonyymi
Itse olen melko varma, että nykyisellään todennäköisyyksiä rukataan ennen arvontoja, siten että voittoja ei osu kohdalle, jos
- olet viikonlopputilaaja
- olet tilannut alle tietyn ajan (esim. alle vuosi)
- olet tarttunut edulliseen tarjoukseen (esim. 2 kk ilmaiseksi tms.) - Anonyymi
En ole kuullut että kukaan olisi koskaan voittanut Aamulehden joulukalenterista yhtään mitään. Humpuukia niinkuin koko lehtikin nykyään. Täysin vihervasemmistolainen, ja uutiset on Seiska lehden juttujen tasoa.
- Anonyymi
Kuka hullu siis tilaa enään Aaamulehteä?
440€/v suoraan paskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101651- 1711598
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1681506Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231308Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901184Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 92851
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207769