Missä poliisit ??

Taylor lol

Kutsuttiinko siellä edes poliisia paikalle kun Taylor ajoi Darlan yli? Eikö siihen Taylorin auton tuulilasiin jäänyt mitään jälkiä onnettomuudesta, joka olisi pistänyt silmään?
Milloin Taylo kertoo totuuden? :p

4

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hector

      toimitti kiireesti Taylorin auton kaverilleen korjattavaksi! Joten siitä ei enää onnettomuutta saa selville. Ja kyllä ainakin ambulanssihenkilökunnan olisi pitänyt soittaa poliisit paikalle. Ei oikein selviä, jätettiinkö vain nayttämättä vai eikö todellakaan tullut poliisia!

    • Cecilia 34

      Kummallinen kiire on näissä jaksoissa näkynyt. Sen verran on dramatiikkaa, että hitaampi tahti olisi riittänyt.

      Oikeasti auto-onnettomuudesta kertova hälytys mottooritiellä toisi poliisit paikalle alta aikayksikön jo sen vuoksi, että tapaturma voi aiheuttaa liikenteessä lisää onnettomuuksia.

      Hectorin kaltainen auton toimittaminen pois ilman poliisin lupaa aiheuttaisi jo hänelle syytteet.
      Todella huolimaton käsikirjoitus. Outoa on myös että poliisi tulee hautajaisiin muka tutkimusmielessä epäillen rikosta.
      Eihän se näin mene, ei Yhdysvalloissa eikä Suomessa.

      Onnettomuuspaikka kuuluu eristää, eikä sieltä lähde yksikään ajoneuvo ilman poliisin lupaa. Taylorhan oli paikan päällä, kun ambulanssi tuli ja kun jos oikeasti olisivat poliisit tulleet, olisi Taylorin auto tutkittu ja rouva pistetty puhaltaan alkometriin.

      Kiire on ollut sarjan tekijöillä!

      • Rhanna

        Ei tätä sarjaa kannata alkaa mitenkään noin syvällisesti pohtimaan, ainakin itseltäni menisivät yöunet jos pohtisi miten asiat oikeasti menisivät! Juuri tällä tavalla kuten tapahtumat nyt etenevät, saadaan sitä katsojien kaipaamaa dramatiikkaa juonikuvioihin. Myönnän suoraan, että en jaksaisi katsoa sarjaa jos kaikki siinä menisi kuin oikeassa elämässä... Tuskin tässä mikään kiire on ollut sarjan tekijöillä, miksi pitkittää yhtä kohtausta turhan pitkään sellaiseksi miten tapahtumat menisivät tosielämässä, tärkeintä on saada juonikuvio etenemään ja katsojat kiinnostumaan siitä mitä tapahtuu seuraavaksi. Jos Taylor olisi puhalletettu heti onnettomuuspaikalla, niin mitä itua koko juonikuviossa enää olisi ollut jos olisi heti selvinnyt rouvan rattijuopumus ja mahdollisesti osuus onnettomuuteen. Nyt katsojilla on enemmän jännitettävää sen suhteen että koska tämä rattijuopumus ja osuus onnettomuuteen paljastuu muille asianosaisille.

        Älä pohdi sarjaa niin syvällisesti kuin sinulla on tapana, vaan ota tämä ihan puhtaasti saippuasarjana :) Niin teen minäkin.


    • Peltojänis

      Et ole sattunut kuuleen, että draamaa ei sanota saippuaksi. Tää on se saippuaosasto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe