Päätin ajaa kortin vanhoilla päivillä.
Mistä edullinen autokoulu?
Voiko olla isojakin hintaeroja?
Kiitos:)
Edullinen autokoulu Helsingissä?
14
9389
Vastaukset
- vastausta.
Sinun tapauksessasi älä valitse halpaa,vaan tunnettu vakiintunut koulu.Joudut kuitenkin ottamaan lisätunteja,niin tuntihinnalla ei ole merkitystä,vaan paljonko joudut ajamaan ylimääräistä?Eli koulun ammattitaidolla,sillä laadulla.
- aikuisena autokoulussa
Etsi laadukas autokoulu! Hinta on sivuseikka.
Itse ajoin kortin (B) viidenkympin korvilla ja
autokouluun menessäni valitsen koulun laadun mukaan. Autokouluni on ollut seudulla jo pitkään, tuttavani suosittelivat sitä, hintataso seudun mukainen. Muutama kymppi enemmän kuin halvemmassa koulussa ei merkitse mitään laatuun verrattuna. En ole kuullut kenenäkään valittavan koulun palveluista. Siinä minun valintaperusteeni.
Tosin ajokertoja meni yli 50, mutta läpi meni viiden kuukauden aherruksen jälkeen. Nämä lisätunnit tuli ihan minun osaamattomuuttani, ei koulun takia. Ope osasi opettaa, tunnit olivat ajallaan eikä niitä peruttu. Teoriatunnit illalla luvatuilla ajoillaan.
Jälkikäteen harmitti, että olisiko pitänyt etsiä naisille / ikäkkäämmille tarkoitettu autokoulu. Olisivatko he pystyneet parammin opettamaan minun ikäistäni naista... en tiedä .. nyt on myöhäistä murehtia, mutta Sinun kannanttaisi kysellä kohderyhmällesi mahdollisesti olevia autokouluja. Liekö kellään kokemuksia?
B-kortin 1. vaiheen hinta lienee noin 1500 euroa,
minun tapauksessani se nousi noin 2200 - 2300 euroon.- mummeli ratissa
Aloitin lokakuussa autokoulun Hesassa. Soittelin hinnat ja autokoulut läpi - eroa jo perushinnassa oli pahimmillaan 450:-e / kalleimman ja edullisimman välillä. Härskeimmät toki sano suoraan että, Ikä miinus 18-vuotta on lisäajotuntien määrä :-(
A) Ilman että, näkivät edes ihmistä
B) yhtäkään tuntia olisin siellä ajanut autoa.
Autokoulun fiilis oli hauska ja rento - Upeat opettajat - ja hyvät autot - vaikka sitä "omaa" autoani vihasin jo merkin takia... Joo upea auto, mutta kuin Nato-ohjus ja tuntu että, meinaa lähtee käsistä välillä...
Opettaja oli todella hyvä ja osaava ammattilainen.
Pari kertaa kun olin ajanut - Hän ilmoitti että, minimillä sitten menet inssiin - ja läpi :-)!
Kirjalliset meni läpi hyvin. Inssi meni todella hyvin ja läpi myös ekalla. Inssi oli sanonut opettajalle - että, vähän katteli passiani, ikää ja että, tulen inssiin ilman ainuttakaan lisätuntia! Onneksi inssissä oli mulla käytössä toinen auto kuin, millä ajoin ne tunnit yleensä :-)
Ajotunteja oli toivomukseni mukaan aamulla 07.00 useasti tai miten halusin. Palvelu pelasi. Myös liukas- ja pimeänajokurssi meni todella hyvin ja kivaa oli! Siitä kun aloitin autokoulun - kortti oli minulla kädessä alle 7 viikon! :-)
Hesassa ajan 5-6 päivänä viikossa - n. 1000km /vko on tullut ajettua. Opettajalle saa soittaa aina kun tulee vielä kysyttävää. Tai poiketa toimistolle kyselemään.
Seuraava projekti on kuorma-autokortti kesäkuussa ja varmasti ajan samassa koulussa :-)
Tyhmä ei ole se joka pyytää- vaan se joka maksaa ja varsinkin turhasta... - oppilas 57 v
mummeli ratissa kirjoitti:
Aloitin lokakuussa autokoulun Hesassa. Soittelin hinnat ja autokoulut läpi - eroa jo perushinnassa oli pahimmillaan 450:-e / kalleimman ja edullisimman välillä. Härskeimmät toki sano suoraan että, Ikä miinus 18-vuotta on lisäajotuntien määrä :-(
Autokoulun fiilis oli hauska ja rento - Upeat opettajat - ja hyvät autot - vaikka sitä "omaa" autoani vihasin jo merkin takia... Joo upea auto, mutta kuin Nato-ohjus ja tuntu että, meinaa lähtee käsistä välillä...
Pari kertaa kun olin ajanut - Hän ilmoitti että, minimillä sitten menet inssiin - ja läpi :-)!
Kirjalliset meni läpi hyvin. Inssi meni todella hyvin ja läpi myös ekalla. Inssi oli sanonut opettajalle - että, vähän katteli passiani, ikää ja että, tulen inssiin ilman ainuttakaan lisätuntia! Onneksi inssissä oli mulla käytössä toinen auto kuin, millä ajoin ne tunnit yleensä :-)
Ajotunteja oli toivomukseni mukaan aamulla 07.00 useasti tai miten halusin. Palvelu pelasi. Myös liukas- ja pimeänajokurssi meni todella hyvin ja kivaa oli! Siitä kun aloitin autokoulun - kortti oli minulla kädessä alle 7 viikon! :-)
Hesassa ajan 5-6 päivänä viikossa - n. 1000km /vko on tullut ajettua. Opettajalle saa soittaa aina kun tulee vielä kysyttävää. Tai poiketa toimistolle kyselemään.
Seuraava projekti on kuorma-autokortti kesäkuussa ja varmasti ajan samassa koulussa :-)
Tyhmä ei ole se joka pyytää- vaan se joka maksaa ja varsinkin turhasta...aja seuraavaksi prätkäkortti , siinä on ajotunnit jo viideltä aamulla
- mummeli ratissa
oppilas 57 v kirjoitti:
aja seuraavaksi prätkäkortti , siinä on ajotunnit jo viideltä aamulla
Olen todella pahoillani että, Sinulla ei tuo järki parempaan riitä,( _käsityöt_ kun tylsistää aivojen toimintaa). Valitettavasti sitä järkeä ei saa lisää mistään sinunlaisellesi -- mutta älä murehdi varmaan jo tuossa sinun iässäsi rumuus ja tyhmyys lisääntyy - ja ihan itsestään, ja onhan sekin jotain jo Sinulle! Toivottavasti et ole vaan raukkaparka mennyt itse lisääntymään... Aivottomia kun on liikaa tässä maailmassa :-) Hyvää loppuelämää ;-)
- Auto'ppilas
mummeli ratissa kirjoitti:
Tyhmä ei ole se joka pyytää- vaan se joka maksaa ja varsinkin turhasta...Kuulostaa hyvälle, voisitko vielä vinkata minullekin missä koulussa kävit? Etsin juuri mukavaa, en välttämättä sitä halvinta, autokoulua Helsingistä, jossa opettajat osaavat opettaa ja on muutenkin luotettava meininki.
- mummeli ratissa
Auto'ppilas kirjoitti:
Kuulostaa hyvälle, voisitko vielä vinkata minullekin missä koulussa kävit? Etsin juuri mukavaa, en välttämättä sitä halvinta, autokoulua Helsingistä, jossa opettajat osaavat opettaa ja on muutenkin luotettava meininki.
Heips!
En mielelläni kyllä nimeä laittaisi - kun tietää että, jos laittaa minkä tahansa nimen niin yleensä alkaa Pas*aa sataa niskaan - ja osa aiheetta :-(
Mut olkoon Hesassa Symppis oli missä kävin ja paljon siellä oli porukkaa ja kaikilla kyllä tunnit oli sovitusti ja homma pelas.
Kahvia, teetä ja pullaa jne. oli aina tarjolla teorioiden ajan ja vapaasti sai ottaa.
Kaikki maksut meille reilusti heti aluksi kerrottiin - mitä menee poliisille, pimeen- ja liukkaan kurssille, lääkäriin ja inssiin ja korttiin. Autojakin on siellä ihan monenlaista - bemarista - toyotaan :-). Eikä siellä opet vaihtuneet kuin teoriatunneilla - jokainen piti heistä vuorollaan ne tunnit- ja koko autokoulun ajan saat käydä lisä teoriatunteja kuuntelemassa ilman maksua.
Ja näinhän se on että, niin metsä vastaa -kun sinne huudetaan :-)
- _apple_
Itse suoritin B-korttini Munkkiniemen Liikennekoulussa (Liikennekoulu Grani), hintaa tuli n.1200-1300€. En olisi voinut olla tyytyväisempi saamaani opetukseen ja kasvoin psyykkiselläkin tasolla kovasti. Kesällä vuorossa A-kortti ja mahdollisesti myös C - ja miksi mennä nekään suorittamaan muualle kuin Munkkaan, joka yllätti minut kaikin tavoin. Minun on siis pakko suositella tätä :)
Lisätietoja: http://www.liikennegrani.net/- Niinu -90
kirjoittaa näille sivuille aika usein. Eihän kukaan asiakas osaa oikeilla sanoilla esim. C-kortti jne kirjoittaa. Läpinäkyvää. Miksi kukaan laittaisi ko. koulun nettiosoitetta kirjoitukseensa???? Hyvä JOHTAJA... no, en viitsi nimeä vielä ilmoittaa????
- edullinen!
Helsingin Sanomien vertailussa (olisko ollu v. 2006) Ajotaito oli edullisin.
Itse kävin ko. koulun. Ja myös hiukan vanhemmalla iällä (30 ). Suosittelen.- autokoulua
Terve,
tarvis tyttärelle autokoulua, löytyiskö kokemusta mihin kandee mennä? Listaa löytyy vaikka http://autokouluhelsinki.com/ tuolta, mut tosi vaikee ku ei tiedä mitä noilla on oikeasti eroina. - RB Ike
autokoulua kirjoitti:
Terve,
tarvis tyttärelle autokoulua, löytyiskö kokemusta mihin kandee mennä? Listaa löytyy vaikka http://autokouluhelsinki.com/ tuolta, mut tosi vaikee ku ei tiedä mitä noilla on oikeasti eroina.Itselläni on ko. koulusta hyviä kokemuksia.
- Vi89
Mä kävin aluks Haagan autokoulussa. Me ei sit ajoopettajan kans oikee löydetty yhteistä säveltä ja pääosin ajotunnit meni vaa paskanpuhumiseen ja opettaminen jäi iha taka-alalle. Inssi 2 kertaa putkee perseelleen. Tosin se nyt on iha omaa syytä. Vaihdoin sit toimipistettä töölöön, kelasin et okei no ehkä toi Aleksiskiven kadulla oleva inssi paikka ois parempi. Turha toivo, mulle uudestaan laitettu ajoopettaja oli viel hirveempi. Se meni iha huutamiseks se sen homma ja en ees viittiny yrittää inssiä. Vaihdoin sit autokoulu symppikseen.
Hommat rupes luistaa heti ja ajoopettaja oli tosi TOSI hyvä jätkä ja oppilaslähtönen koulu oli muutenki. Tää ajoopettaja tuli jopa ylitöinä mua opettamaan ja sain ajaa kotiin sen homman jälkeen. No sit sovittiin inssi ja sehän meni heti ekalla läpi. Symppis ei välttämättä oo halvin mut paras.
Suosittelen kaikille, jotka ei halua et autokoulussa huudetaan koko ajan ja iha turhasta, myös niille jotka haluu lähtee ajotunneiltaan oppineena eikä paska maku suussa. - -87k
Ajokortin hinta kallis? Vertaile hintoja - Autokouluhinnat.fiwww.autokouluhinnat.fi
Autokoulujen hinnoissa on eroja! Vertaile koulujen hintoja ja valitse alueesi halvin autokoulu Autokouluhinnat.fi-verkkopalvelun avulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078