unsecured

varmentamaton

Mitä tarkoittaa kun joskus tulee lukemaan, unsecured siihen langattoman verkon ilmoitukseen? ja joskus taas lukee vain pelkkä verkon nimi.

6

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luigi

langattoman verkkosi sertifikaatti häviää käytöstä ja näin varmenne virhe on mahdollinen seuraus. operaattori osaa kertoa enemmnän.

• beerkopla

unsecured tulee silloin lukemaan kun joku yrittää käyttää sinun salattua nettiäsi.

• kun joku
        beerkopla kirjoitti:

unsecured tulee silloin lukemaan kun joku yrittää käyttää sinun salattua nettiäsi.

mahdollisesti yrittää kaapata verkkoliikenteesi kulkemaan oman palvelimensa kautta, jolloin pystyy kaappaamaan kaiken käymäsi nettiliikenteen.

• langattomia alkaa

olla jo tusinoittain erilaisia, wlanissa joku koittaa sörkkiä väliin tai suojausasetuksesi
      ovat väärin.

• WLa

tarkoittaa varmentamatonta eli epävakaata WLAN yhteyttä, minulla oli aikoinaan soneran kaapeli netti joka pätki ja unsecure herjaa tuli jatkuvasti verkko ilmoitukseen. unsecure ilmoitus ei ole vakavaa eli huollissaan ei tarvitse olla omasta tietoturvasta eikä kukaan yritä käyttää netti yhteyttäsi se on vain herja siitä että yhteys on katkennut ja näin on ns. varmentamaton eli epävakaa.

• varmentamaton

No nyt sain sellaisen vastauksen johon uskon ja olen täysin tyytyväinen, sillä yhteys todellakin katkeilee.. Kiitos sinulle WLa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3477
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      129
      1859
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      300
      1619
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      77
      1462
    5. 77
      1436
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1156
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1140
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1021
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      997
    10. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      64
      980
    Aihe