Mitä tarkoittaa kun joskus tulee lukemaan, unsecured siihen langattoman verkon ilmoitukseen? ja joskus taas lukee vain pelkkä verkon nimi.
unsecured
6
513
Vastaukset
- luigi
langattoman verkkosi sertifikaatti häviää käytöstä ja näin varmenne virhe on mahdollinen seuraus. operaattori osaa kertoa enemmnän.
- beerkopla
unsecured tulee silloin lukemaan kun joku yrittää käyttää sinun salattua nettiäsi.
- kun joku
beerkopla kirjoitti:
unsecured tulee silloin lukemaan kun joku yrittää käyttää sinun salattua nettiäsi.
mahdollisesti yrittää kaapata verkkoliikenteesi kulkemaan oman palvelimensa kautta, jolloin pystyy kaappaamaan kaiken käymäsi nettiliikenteen.
- langattomia alkaa
olla jo tusinoittain erilaisia, wlanissa joku koittaa sörkkiä väliin tai suojausasetuksesi
ovat väärin. - WLa
tarkoittaa varmentamatonta eli epävakaata WLAN yhteyttä, minulla oli aikoinaan soneran kaapeli netti joka pätki ja unsecure herjaa tuli jatkuvasti verkko ilmoitukseen. unsecure ilmoitus ei ole vakavaa eli huollissaan ei tarvitse olla omasta tietoturvasta eikä kukaan yritä käyttää netti yhteyttäsi se on vain herja siitä että yhteys on katkennut ja näin on ns. varmentamaton eli epävakaa.
- varmentamaton
No nyt sain sellaisen vastauksen johon uskon ja olen täysin tyytyväinen, sillä yhteys todellakin katkeilee.. Kiitos sinulle WLa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191