Mitä tarkoittaa kun joskus tulee lukemaan, unsecured siihen langattoman verkon ilmoitukseen? ja joskus taas lukee vain pelkkä verkon nimi.
unsecured
6
522
Vastaukset
- luigi
langattoman verkkosi sertifikaatti häviää käytöstä ja näin varmenne virhe on mahdollinen seuraus. operaattori osaa kertoa enemmnän.
- beerkopla
unsecured tulee silloin lukemaan kun joku yrittää käyttää sinun salattua nettiäsi.
- kun joku
beerkopla kirjoitti:
unsecured tulee silloin lukemaan kun joku yrittää käyttää sinun salattua nettiäsi.
mahdollisesti yrittää kaapata verkkoliikenteesi kulkemaan oman palvelimensa kautta, jolloin pystyy kaappaamaan kaiken käymäsi nettiliikenteen.
- langattomia alkaa
olla jo tusinoittain erilaisia, wlanissa joku koittaa sörkkiä väliin tai suojausasetuksesi
ovat väärin. - WLa
tarkoittaa varmentamatonta eli epävakaata WLAN yhteyttä, minulla oli aikoinaan soneran kaapeli netti joka pätki ja unsecure herjaa tuli jatkuvasti verkko ilmoitukseen. unsecure ilmoitus ei ole vakavaa eli huollissaan ei tarvitse olla omasta tietoturvasta eikä kukaan yritä käyttää netti yhteyttäsi se on vain herja siitä että yhteys on katkennut ja näin on ns. varmentamaton eli epävakaa.
- varmentamaton
No nyt sain sellaisen vastauksen johon uskon ja olen täysin tyytyväinen, sillä yhteys todellakin katkeilee.. Kiitos sinulle WLa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876