Olen ihmetellyt ihmettelemästä päästyänikin sitä, että miksi minun vaatimattomimmatkin avaukseni aina herättävät sellaista kiinnostusta, suorastaan tunnekuohua kepulaisten keskuudessa, ja miksi minä tällainen tavallinen Korhonen, kiinnostan kepulaisia niin tavattomasti ihmisenä. Niin, että minusta pitää kuvitella vaikka mitä. Ja lähes jokaista täällä edukseen esiintynyttä pitää luulla minuksi. Mutta nyt olen alkanut ymmärtää, että sille on olemassa ihan keskustapoliittiset syyt!
Syyt ovat dualistiset, kaksinaiset. Ensiksikin kepulaisten mielestä kepun politiikka on joko niin tylsää, ettei se heitä kiinnosta. Siinä he näkevät oikein, ei se kiinnosta minuakaan. Ja siloin kun se politiikka on värikkäämpää, se on sellaista, että kepulaiset haluavat kääntää muidenkin katseet siitä pois. Vaikkapa tällaiseen tavalliseen Korhoseen. Varmaan he siten haluavat myös kääntää kaikkien katseet pois eräistä omistaan – no, enpä nyt viitsi niitä nimetä, tiedättehän niitä.
Toisekseen kepulaisilla ei ole nyt omissa poliitikoissaan eikä edes tällä saitilla sellaisia persoonia, jotka tyydyttäisivät heidän heroistisia tarpeitaan, antaisivat mahdollisuuksia sankaripalvontaan, kun ei ole enää Kekkosta. Oiva yrittelee joskus Matti Vanhaselle sankariroolia sovitella, mutta eihän se Mattiin istu. Mutta tässä pienoismaailmassa minä olen noussut kepulaisten silmissä mystisiin mittoihin, ja siksi heidän katseensa ja ajatuksensa fokusoituvat sillä tavalla minuun. Kun heillä tällä saitilla itsellään ei ole ketään sellaista, johon alhaaltakaan voisi katsoa ylöspäin.
Katsokaapa nytkin saittia: siellä on lukuisia minusta tehtyjä avauksiakin, vaikka sheriffi on niitä paljon poistanutkin. Ja millaisista aiheista! Häveliäisyyteni estää minua useimpia osoittamasta, mutta on esim. pohdittu minun valiolaista uraani ja sitä, että olisiko minulla ollut ihan ekonomi alaisena. Ystävällisyyttäni olen auttanut pohtijoita oikeille jäljille:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000031744048
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000031744459
Ja katsokaapa tuota viimeistä avaustani, joka on vain pätkä edellisestä ja poistetusta; millaisen määrän selaajia ja vastineita se on vielä saanutkaan, vaikka jo siinä alkuperäisessä debatoitiin samalla tavalla!
Nyt, kun olen ruvennut tuntemaan kepulaisuuden olemusta, minua ihan harmittaa, että miksi en aikoinani antautunut poliitikoksi, nimenomaan kepulaiseksi poliitikoksi. Olisin varmasti noussut vähintään pääministeriksi ellen presidentiksi, sillä epäilemättä olisin saanut kepulaiset liikkeelle myös valtakunnan tasolla samoin kuin täällä. Ja tietenkin olisin saanut heidät nimenomaan kiihkeiksi kannattajikseni, sillä olisinhan ollut olevinani kepulainen. Kuten Kekkonenkin oli olevinaan.
Mutta ehkä parempi sittenkin näin. Olisin nyt entisenä pääministerinä tai eläkeläispresidenttinä yhä paljon laajemman julkisuuden valokeilassa. Se toisi mukanaan kaikkia velvoitteita ja sidonnaisuuksia, mm. pitäisi kai yhä näytellä kepulaista. Tämä julkisuus riittää hyvin minulle, ja saan olla oma, viisas, rehellinen itseni. Siis ei-kepulainen.
Älkää tekään, kepulaiset, kovin surko sitä, ettette minusta johtajaanne saaneetkaan, vaan koettakaa kestää menetyksenne urhoollisesti (tai ainakin sellaista näytellen)!
Hyvää yötä!
Ps. Minun ei tarvinne itseni tätä poistaa, sillä poistopyynnöt singahtavat liikkeelle välittömästi, niin arkaan aiheeseen varmaan sohaisin. Se kun nimittäin on tosi.
Alan ymmärtää kepulaisuutta!
11
736
Vastaukset
- Kypäräpappi...
ja matkasaarnaaja on juuttunut vanhoihin juoksuhautoihin, (korkeintaan mangnumista hieman törähtää).
- Narsismi on sairaus
Otahan pari moukkua gintonicia ja ryhdyt unten maille. Pääset vaikka Stalinin ja Kekkosen seuraan. Varo Kekkosta ettei ruikkaa korvaan.
Epäilemättä omat avauksesi ovat vielä kommenttien ja siten automaattisesti myös selaajien määrässä kärjessä, mutta jo pitkään sinusta on avattu uusia keskusteluja vähemmän kuin Sonnimiehestä. Viime aikoina jopa Oivan persoonasta on avattu keskusteluja enemmän kuin sinusta.
Tuo kehitys on vahvistanut yleisvaikutelmaa, että saitin tämänhetkinen kunkku on Ernesto Guevara ja kruununprinssinsä Sonnimies. Sinä ja City-Keskusta eli Keris olette menettämässä asemianne. Myös Mielipidepankin ruuti on ollut kuivaa viime eduskuntavaalien jälkeen. Pahin lienee kuitenkin Känän tilanne - hän ei ole kyennyt enää kuukausiin muuhun kuin vanhojen juttujensa kopiointiin ja uudelleen liittämiseen.Kirjoitat jälleen kerran täyttä asiaa. Olet kirjoittaja, joka jaksaa kirjoittaa perusteltuja mielipiteitä.
Tällä palstallahan on yleensä tapana käydä henkilöön liittyvään alatyyliseen hyökkäykseen. Tässä kunnostautuvat erityisesti ilman vakiintunutta nimimerkkiä olevat kirjoittaja, mutta myös oivahärkönen-raasun tapaiset elämäänsä pettyneet kyhäilijät.
Koittakaamme siis kestää ja jatkaa tämän Suomen hämäräperäisimmän puolueen toiminnan tarkkailua ja aiheellista kritiikkiä.
Maljani sinulle! Per aspira ad astra!- Känähän on
juuri se joka ei tapaa käydä henkilöön liittyvään alatyyliseen hyökkäykseen?
- Huomioitsija
Jo nyt alat ymmärtää kepulaisuutta! Siihen ei tarvittu kuin reilut 7000 viestiä tuolla päänikilläsi ja tuplasti se muilla nikeillä. Siis about 20 000 viestiä, ja alat jo päästä jyvälle. Jessus, kun oot nopea oppimaan!!!!
- korhau
On olemassa hyvä sanonta: se koira älähtää johon pahimmin kalikka kalahtaa.
- JormaKKorhoselta
ole jo pari vaimoa kuollutkin? Toisaalta en yhtään ihmettele, kyllä vaimot ovat varmaan todella kärsineet!
- Jormakoiraslottakorhonen
Enpä olisi uskonut, että Suomen armeijassa oli perseennuolijoina sosialisteja ja homoja.
- Ihan tottako?
Siis armeijassa sellaisia perseennuolijoita kuin täällä kaikki kepulaiset, Kekkosen, Vanhasen ja Annelin perseennuolijoita. Suurin niistä Oiva, jonka persettä puolestaan nuolevat kaikki muut kepuliset. Ja sosialistejakin? Siis sellaisia akraarisosialisteja kuten kaikki kepulaiset, paitsi keris? Ja homoja, sellaisia siis kuin ne kepulaiset peräkammarin pojat, joilla aina homostelu on mielessä. Siis sellaisia kuin sinä? En usko, että armeijassa sellaisia koskaan on ollut.
- JKK naurattaa
Ihan tottako? kirjoitti:
Siis armeijassa sellaisia perseennuolijoita kuin täällä kaikki kepulaiset, Kekkosen, Vanhasen ja Annelin perseennuolijoita. Suurin niistä Oiva, jonka persettä puolestaan nuolevat kaikki muut kepuliset. Ja sosialistejakin? Siis sellaisia akraarisosialisteja kuten kaikki kepulaiset, paitsi keris? Ja homoja, sellaisia siis kuin ne kepulaiset peräkammarin pojat, joilla aina homostelu on mielessä. Siis sellaisia kuin sinä? En usko, että armeijassa sellaisia koskaan on ollut.
Ei ole mulla hätää yksinolmeisesta kotonani. Viihdykettä pitävät yllä JKK ja Uusi-Ukki. Nauroin taas niin, että koirakin tuli vierelleni ja kyhnytti itseään myöntävästi, hyvä kun isännällä on noin hauskaa. Kiitos veijarit, kyllä te olette hassuja vanhoja ukkeleita. No, sellaiseksiköhan minäkin muutun isässänne. Eli minulle hyväntahtoisesti nauretaan ja tahallisesti ärsytetään ja siitäkös Ukki raivolla kuopii kaksin käsin maata, perhanat nuo viisastelijat, kiusaavat vanhaa miestä jne.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070