Käy kuin opettajansa

"Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä. Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!" (Matt 10:24-25)


Mitenkäs käy adventistien, kun opettajanne on väärä profeetta, joka otti oppia demonien hänelle näyttämistä näyistä ja opetti harhaoppeja niille, jotka häntä kuulivat ja kuulevat:

"Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon. Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi; ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku. Sillä ei Jumala säästänyt enkeleitä, jotka syntiä tekivät, vaan syöksi heidät syvyyteen, pimeyden kuiluihin, ja hylkäsi heidät tuomiota varten säilytettäviksi. " (2 Piet 2:1-4)

Ja jokainen adventisti on sitoutunut adventtikirkon opinkohtiin, jotka sisältävät tämän väärän naispappi-profeetan opetuslapseudenkin:

"Perusluonteiset opinkohdat 17
PROFETOIMISEN LAHJA
Yksi Pyhän Hengen lahjoista on profetoimisen lahja. Tämä lahja kuuluu jäännösseurakunnan tuntomerkkeihin, ja se ilmeni Ellen G. Whiten palvelutyössä. Hän oli Herran sanansaattaja, jonka kirjoitukset ovat jatkuvana ja arvovaltaisena TOTUUDEN LÄHTEENÄ ja tarjoavat seurakunnalle lohdutusta, ohjausta, opetusta ja ojennusta."

Mikset siis pelastautuisi pois tuolta helvettiä kohti vierivältä tieltä, ettei sinun käy kuin opettajasi?

8

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin se on - pakanain apostolia on turvallisempi
      seurata kuin omatekoisia profeettoja tai yleensäkään
      profetioita. Sillä profetia tiedetään oikeaksi vasta, kun se on toteutunut. Esimerkiksi profetiat
      Israelin uudesta tulemisesta (tapahtui v. 1948).

      1. Kor. 4:16
      Kehoitan siis teitä: olkaa minun seuraajiani.
      1. Kor. 11:1
      Olkaa minun seuraajiani, niinkuin minä olen Kristuksen seuraaja.
      Fil. 3:17
      Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana.

      Ei huonosti käy, kun seuraa Paavali-opettajaa, jonka matkassa oli Jeesuksen henki oppaana, sillä
      Jeesuksen Henki ESTÄÄ poikkeamasta Elämän tieltä:


      Ap. t. 16:7
      Ja tultuaan Mysian kohdalle he yrittivät lähteä Bityniaan, mutta Jeesuksen Henki ei sallinut heidän sitä tehdä.


      Siunaten jokaista vilpitöntä sielua!

      • elämän tielle

        ja lakkaisit syyttämästä syyttömiä.


    • ylifariseus

      se tällä palstalla on, joka pitää Jeesusta lusiferin työkaverina opettaessaan, että Jeesus ei ainoastaan kumonnut sapattia, vaikka kysymys on Juutalaisten sanoista, ja näin tekevät Jeesuksesta lusiferin työkaverin käskyjen kumoamisessa. Joh. 5:18 Sentähden juutalaiset vielä enemmän tavoittelivat häntä tappaaksensa, kun hän ei ainoastaan kumonnut sapattia, vaan myös sanoi Jumalaa Isäksensä, tehden itsensä Jumalan vertaiseksi.

      Tällä palstalla monet tekevät itsensä lusiferin vertaiseksi, käskyjen kumoamisessa, ja saavat saman kohtelun kuin lusiferikin, kun hänet heitettiin alas taivaasta.

      Parempi olla Elleninkin opetettavissa, kuin lusiferin palvelija, kumottuine käskyineen.

    • salama16

      Kyllähän me jo tunnetaan Riitan Demoni opit joten emme halua enää lisää tänne Riitan henki ilmiöitä. Kenelle sinä oikein työnnät sitä rikinkatkuista Helvettiäsi. Olet vain stöörääjä.

    • sinne mistä tulitkin

      olet itse se riivattu eksyttäjä.

      • hyvin

        Ellen Whitenin kirjoituksia esille ja jokainen voi raamatustaan katsella, onko Riitan sana lähempänä raamattua vai Ellen Whiten.

        Eli olet huomannut, että Ellen Whiten on lähmpänä Raamattua!


    • sekö olisi valinta

      valitaan Jeesus ja jätetään Riitta tappelemaan Ellenin kanssa jos hän nyt valttämättä haluaa itsensä sillä myrkyttää. Ei maailmassa ole yhtään täysin virheetöntä ihmistä ei ollut Ellen eikä ole Riitta joten ei kannata alkaa kinaamaan kuka on eniten väärässä Riitta vai Ellen. Varsinkin kun Ellen on jo kuollut ja kuopattu kauan sitten.

      Jos Riitta joskus sattuu puhumaan Raamatun mukaisia sanoja niin hyvä ja sama on Ellenin kanssa, kumpikaan ei ole erehtymätön.

      • Jahas siinähän oli sinun julkinen eroamisjulistuksesi adventtikirkosta, jossa Ellen White on jatkuvana totuuden lähteenä kirkon virallisen opin mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe