Keskusteltaiskos

krapulanhoitovinkeistä!??

Mä tarviin krapulassa sipsejä ja oliiveja. Ja sitruunavissyä...

Niillä mun krapula helpottaa!!:)))

Myöhemmin sit maistuu oikein kunnon pizza....nams..;)

8

1382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinan himoitsija

venäläisten suolakurkkujen liemi ja valkosipulit - ne vasta vie eteenpäin ja sitten pieni viskihuikka.

• just saatana

Oikein on ikävä noita teinikrapuloita kun paska olo lähti jaffalla ja pitsalla.

Ei vaan lähde enää.

• naurattaa

tollaset krapulahoito-ohjeet ja nämä on just teineille tarkoitettu. Puhutaanpas kunnon vieroitusoireista niin ei lähde jaffalla eikä pitsalla. Kun kolme yötä valvoo ja kuulee ääniä, näkee harhoja ja pelkää niin sitten tietää mitä viina pahimmillaan saa aikaan. Kyllä sen olotilan vaihtaisi koska tahansa oksentelukrapulaan tai päänsärkyyn.

• m39v
        naurattaa kirjoitti:

tollaset krapulahoito-ohjeet ja nämä on just teineille tarkoitettu. Puhutaanpas kunnon vieroitusoireista niin ei lähde jaffalla eikä pitsalla. Kun kolme yötä valvoo ja kuulee ääniä, näkee harhoja ja pelkää niin sitten tietää mitä viina pahimmillaan saa aikaan. Kyllä sen olotilan vaihtaisi koska tahansa oksentelukrapulaan tai päänsärkyyn.

Kun vetää kolme neljä viikkoa yötäpäivää niin ei lähde krapula vesihuikalla ja pitsalla. Mut eihän sitä silloin parikymppisenä edes tiennyt mikä kunnon krapula on mut eihän se tulekaan yhden illan juomisesta.

• AloittaJa.
        m39v kirjoitti:

Kun vetää kolme neljä viikkoa yötäpäivää niin ei lähde krapula vesihuikalla ja pitsalla. Mut eihän sitä silloin parikymppisenä edes tiennyt mikä kunnon krapula on mut eihän se tulekaan yhden illan juomisesta.

Otsikossa kyseltiin krapulanhoitovinkkejä ja mä kerroin omani. Noilla mun krapula helpottaa.

En mä enää ihan parikymppinen ole, kyl kolmekymppisjuhlat rupee olemaan jo lähellä.....

Vielä en ole sitä virhettä tehnyt, että olisin ottanut krapularyypyn.

Mä en edes halua tietää, mikä on "kunnon krapula".
        Tai oikeestaan kyl mä tiedän senkin, mut nykyään osaan välttää sitä....;)

Miksi muuten kuulostaa siltä, että te "ylvästelette" juomisillanne?? Vaik hävetä ennemmin pitäis... Munhan se pitäis ylpee olla, kun en ole ryypännyt niin paljon!

• morkkista
        AloittaJa. kirjoitti:

Otsikossa kyseltiin krapulanhoitovinkkejä ja mä kerroin omani. Noilla mun krapula helpottaa.

En mä enää ihan parikymppinen ole, kyl kolmekymppisjuhlat rupee olemaan jo lähellä.....

Vielä en ole sitä virhettä tehnyt, että olisin ottanut krapularyypyn.

Mä en edes halua tietää, mikä on "kunnon krapula".
        Tai oikeestaan kyl mä tiedän senkin, mut nykyään osaan välttää sitä....;)

Miksi muuten kuulostaa siltä, että te "ylvästelette" juomisillanne?? Vaik hävetä ennemmin pitäis... Munhan se pitäis ylpee olla, kun en ole ryypännyt niin paljon!

En minä ainakaan ylvästele, päinvastoin hävettää ja paljon juomiset. Ei se pelkkä ruumiillinen krapula mutta kun se henkinen siihen päälle... Ja henkiset krapulat sen kun jatkuu vaikka ei ois ottanu viikkoihin tai kuukausiin viinanryyppyä ja toilailuista on vuosissa laskettava aika... nykyään oikein pelottaa ryypätä kun pelkää jo fyysistä krapulaa niin paljo, tosin perikshän ei tietenkää anneta vaan aina sitä on yritettävä ryypätä*huh, huh*

• ei sipseille

jos pitää päästä krapulassa liikkeelle,niin kunnon piriviivat on ainoa mikä oikeasti auttaa.tuskin taffeleita mussuttamalla oikea krapula lähtee.jos ei pidä liikkeelle päästä,niin suosittelen pilveä.

• morkkista

Tämmöselle ammattijuopolle maistu pitsat eikä muut krapulassa...
      Ainoa mikä auttaa on se millä se on hankittuki ja bentsot. Viinalla se korjailu ei ole kyllä ikinä multa onnistunu, päinvastoin on tullu kahta kauheempi kankkunen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe