Keskusteltaiskos

krapulanhoitovinkeistä!??

Mä tarviin krapulassa sipsejä ja oliiveja. Ja sitruunavissyä...

Niillä mun krapula helpottaa!!:)))

Myöhemmin sit maistuu oikein kunnon pizza....nams..;)

8

1421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinan himoitsija

venäläisten suolakurkkujen liemi ja valkosipulit - ne vasta vie eteenpäin ja sitten pieni viskihuikka.

• just saatana

Oikein on ikävä noita teinikrapuloita kun paska olo lähti jaffalla ja pitsalla.

Ei vaan lähde enää.

• naurattaa

tollaset krapulahoito-ohjeet ja nämä on just teineille tarkoitettu. Puhutaanpas kunnon vieroitusoireista niin ei lähde jaffalla eikä pitsalla. Kun kolme yötä valvoo ja kuulee ääniä, näkee harhoja ja pelkää niin sitten tietää mitä viina pahimmillaan saa aikaan. Kyllä sen olotilan vaihtaisi koska tahansa oksentelukrapulaan tai päänsärkyyn.

• m39v
        naurattaa kirjoitti:

tollaset krapulahoito-ohjeet ja nämä on just teineille tarkoitettu. Puhutaanpas kunnon vieroitusoireista niin ei lähde jaffalla eikä pitsalla. Kun kolme yötä valvoo ja kuulee ääniä, näkee harhoja ja pelkää niin sitten tietää mitä viina pahimmillaan saa aikaan. Kyllä sen olotilan vaihtaisi koska tahansa oksentelukrapulaan tai päänsärkyyn.

Kun vetää kolme neljä viikkoa yötäpäivää niin ei lähde krapula vesihuikalla ja pitsalla. Mut eihän sitä silloin parikymppisenä edes tiennyt mikä kunnon krapula on mut eihän se tulekaan yhden illan juomisesta.

• AloittaJa.
        m39v kirjoitti:

Kun vetää kolme neljä viikkoa yötäpäivää niin ei lähde krapula vesihuikalla ja pitsalla. Mut eihän sitä silloin parikymppisenä edes tiennyt mikä kunnon krapula on mut eihän se tulekaan yhden illan juomisesta.

Otsikossa kyseltiin krapulanhoitovinkkejä ja mä kerroin omani. Noilla mun krapula helpottaa.

En mä enää ihan parikymppinen ole, kyl kolmekymppisjuhlat rupee olemaan jo lähellä.....

Vielä en ole sitä virhettä tehnyt, että olisin ottanut krapularyypyn.

Mä en edes halua tietää, mikä on "kunnon krapula".
        Tai oikeestaan kyl mä tiedän senkin, mut nykyään osaan välttää sitä....;)

Miksi muuten kuulostaa siltä, että te "ylvästelette" juomisillanne?? Vaik hävetä ennemmin pitäis... Munhan se pitäis ylpee olla, kun en ole ryypännyt niin paljon!

• morkkista
        AloittaJa. kirjoitti:

Otsikossa kyseltiin krapulanhoitovinkkejä ja mä kerroin omani. Noilla mun krapula helpottaa.

En mä enää ihan parikymppinen ole, kyl kolmekymppisjuhlat rupee olemaan jo lähellä.....

Vielä en ole sitä virhettä tehnyt, että olisin ottanut krapularyypyn.

Mä en edes halua tietää, mikä on "kunnon krapula".
        Tai oikeestaan kyl mä tiedän senkin, mut nykyään osaan välttää sitä....;)

Miksi muuten kuulostaa siltä, että te "ylvästelette" juomisillanne?? Vaik hävetä ennemmin pitäis... Munhan se pitäis ylpee olla, kun en ole ryypännyt niin paljon!

En minä ainakaan ylvästele, päinvastoin hävettää ja paljon juomiset. Ei se pelkkä ruumiillinen krapula mutta kun se henkinen siihen päälle... Ja henkiset krapulat sen kun jatkuu vaikka ei ois ottanu viikkoihin tai kuukausiin viinanryyppyä ja toilailuista on vuosissa laskettava aika... nykyään oikein pelottaa ryypätä kun pelkää jo fyysistä krapulaa niin paljo, tosin perikshän ei tietenkää anneta vaan aina sitä on yritettävä ryypätä*huh, huh*

• ei sipseille

jos pitää päästä krapulassa liikkeelle,niin kunnon piriviivat on ainoa mikä oikeasti auttaa.tuskin taffeleita mussuttamalla oikea krapula lähtee.jos ei pidä liikkeelle päästä,niin suosittelen pilveä.

• morkkista

Tämmöselle ammattijuopolle maistu pitsat eikä muut krapulassa...
      Ainoa mikä auttaa on se millä se on hankittuki ja bentsot. Viinalla se korjailu ei ole kyllä ikinä multa onnistunu, päinvastoin on tullu kahta kauheempi kankkunen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe